Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Rejestr zmian

Metadane

Autor Opublikowane przez Data publikacji
Marzena Kędra 08.08.2022
Data Redaktor Akcja Zmiana
07.06.2023 14:31 Michał Musialik
Inspektor
modyfikacja
07.06.2023 14:28 Michał Musialik
Inspektor
publikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 100 Prezydenta Miasta Radomia o pozostawieniu karty adresowej zabytku w Gminnej Ewidencji Zabytków
07.06.2023 14:26 Michał Musialik
Inspektor
skasowanie
Załącznik: Zawiadomienie nr 89 Prezydenta Miasta Radomia o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
Dokument: Dotyczy zabytku położonego przy ul. Słowackiego 125 (nr karty GEZ 568/1671)
Kategoria: Wyłączenia kart adresowych obiektów
07.06.2023 14:25 Michał Musialik
Inspektor
modyfikacja
08.08.2022 09:33 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
08.08.2022 09:31 Marzena Kędra
Kierownik Biura
publikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 89 Prezydenta Miasta Radomia o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
08.08.2022 09:29 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
08.08.2022 09:29 Marzena Kędra
Kierownik Biura
publikacja
do góry