Nr 479/2005
Zarządzenie Nr 479/05
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 25 listopada 2005 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania w Urzędzie Miejskim w Radomiu w 2006 r.
Na podstawie § 4 ust. 1 Instrukcji ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania w Urzędzie Miejskim w Radomiu wprowadzonej Zarządzeniem nr 326/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 14 września 2004 r. oraz § 4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu wprowadzonego zarządzeniem Nr 155/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 29 kwietnia 2005 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu, zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję komisje:
do przeprowadzenia inwentaryzacji w Wydziale Komunikacji w składzie:
Elżbieta Głogowska,
Karol Antoniak,
do przeprowadzenia inwentaryzacji w Wydziale Organizacyjnym oraz w Zespole ds. Kadr w składzie:
Iwona Kajdan - Świechowska,
Wojciech Trzosek,
Ewa Zdanowska,
do przeprowadzenia inwentaryzacji w Wydziale Księgowości Urzędu w składzie:
Monika Gargul,
Dominika Gwozdowska,
do przeprowadzenia inwentaryzacji w Wydziale Infrastruktury w składzie:
Jerzy Wasiak,
Piotr Bałenkowski,
do przeprowadzenia inwentaryzacji w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej w składzie:
Elżbieta Swend,
Piotr Kociński,
do przeprowadzenia inwentaryzacji w Straży Miejskiej w składzie:
Mirosław Bałękowski,
Mariusz Bugajski,
Całością prac ww. komisji kierować będzie Pan Paweł Głowacki - Kierownik Kancelarii Tajnej Urzędu Miejskiego w Radomiu.
§ 2.
W toku inwentaryzacji komisje dokonają ustalenia stanu faktycznego druków ścisłego zarachowania w składowaniu oraz u osób lub podmiotów dysponujących tymi drukami poprzez wykonanie spisów z natury (osobnego dla każdego z wydziałów i rodzajów druków) oraz zbilansowanie druków zagospodarowanych w 2005 r. w zakresie ilości według stanu na dzień 31 grudnia 2005 r..
Zbilansowanie, o którym mowa w pkt. 1 polega na zestawieniu ilości druków zaprzychodowanych w 2005 r. w ewidencjach druków ścisłego zarachowania w momencie ich przyjęcia z drukami wykorzystanymi przez osoby lub podmioty nimi dysponującymi, drukami pozostałymi w składowaniu, drukami niewykorzystanych przez dysponentów i drukami zniszczonymi. Zbilansowania należy dokonać w formie tabel według schematu określonego w tabeli nr 1 i tabeli nr 2 protokołu, o którym mowa w § 3 pkt 1 niniejszego zarządzenia uzupełnionych o część opisową.
Podstawą dokonania ustaleń w zakresie, o którym mowa w pkt. 2 będą prowadzone w wydziałach / biurach ewidencje druków ścisłego zarachowania, zapotrzebowania kierowników komórek organizacyjnych stanowiące podstawę wydania druków dysponentom wraz z załączonymi rozliczeniami oraz wykonane spisy z natury.
§ 3.
Inwentaryzacja przeprowadzona zostanie w dniach od 2 do 30 stycznia 2006 r. Po wykonaniu czynności, o których mowa w § 2, komisje, o których mowa w § 1, sporządzą protokoły z inwentaryzacji, w których przedstawione zostaną jej wyniki a w szczególności wykazane zostaną różnice, będące wynikiem zestawień o których mowa w § 2 pkt. 2, przyczyny ich powstania, uchybienia w zakresie gospodarowania lub ewidencjonowania drukami ścisłego zarachowania, uwagi oraz wnioski. Przedmiotowe protokoły przekazane zostaną do Kancelarii Tajnej Urzędu Miejskiego w Radomiu w terminie do dnia 31 stycznia 2006 r. Schemat protokołu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
W terminie do dnia 17 lutego 2006 r. Kierownik Kancelarii Tajnej przedstawi Prezydentowi Miasta Radomia do zaakceptowania raport zbiorczy z przeprowadzonej inwentaryzacji. Podstawą wykonania powyższego raportu będą protokoły, o których mowa w pkt. 1.
§ 4.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi Ochrony.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.