Wymiana prawa jazdy zatrzymanego przez policję z powodu zniszczenia blankietu
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami;
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
oraz przepisy wykonawcze.
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie prawa jazdy
2. Jedno zdjęcie o wymiarach 3, 5 x 4, 5 cm (pozycja frontalna)
3. Do wglądu:
- dowód osobisty lub paszport z potwierdzeniem o zameldowaniu
- pokwitowanie zatrzymania dokumentu prawa jazdy wydane przez policję
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Komunikacji - Referat Praw Jazdy
Pokój nr 3, tel. (48) 36-20-472
Opłaty: wydanie prawa jazdy - 100,00 zł.
Opłat można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu bądź kartą bezpośrednio na stanowiskach obsługi. Płatność gotówką możliwa jest we wpłatomacie znajdującym się w Urzędzie.
16 1240 3259 1111 0000 2989 2376
Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu - Wydział Księgowości
Bank PEKAO SA II O/RADOM
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni
Tryb odwoławczy:
Od decyzji odmownej przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Radomia.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.