Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4 – Dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Udzielenie zamówienia.

Udzielenie zamówienia w postępowaniu ogłoszonym w dniu 21 maja 2008

 

Radom, dnia 30.06.2008 r.

 

 

 

 

 

 

 

In.III-3410/47/16/08

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie o nazwie „Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4 – Dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej”.

 

Informuję, że w wyniku prawomocnego rozstrzygnięcia w/w postępowania
- wyboru oferty, Gmina Miasta Radomia zawarła z Wykonawcą: Józefem Zegadło i Bartłomiejem Zegadło, wspólnikami spółki cywilnej Zakład Budowlano Handlowy „FRESCO” s.c., ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów umowę na wykonanie zamówienia o nazwie „Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4 – Dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową i stalową  z częściowym zamurowaniem otworów drzwiowych ścian zewnętrznych w PSP nr 24 i VII LO w Radomiu, ul. Powstańców Śląskich 4.

Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej: około 99,10 m2 – 85 szt.

Montaż stolarki okiennej z PCV: około 99,10 m2 – 85 szt.

       Stolarka okienna wraz z nawiewnikami.

Demontaż i montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej.

Demontaż parapetów lastrykowych w salach lekcyjnych i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego w kolorze białym.

Demontaż i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych i stalowych: 45,53 m2 – 13 szt.

Przemurowanie otworów drzwiowych zewnętrznych.

Wykonanie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Oferta Wykonawcy została wybrana spośród 4 ofert złożonych w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego dla w/w przetargu, tj. w Urzędzie Miejskim w Radomiu; ul. Jana Kilińskiego 30, pok. 242 do dnia: 11.06.2008 r., godz. 9:15.

Oferta wykonawcy została wybrana, ponieważ - spośród nie podlegających odrzuceniu ofert - w toku oceny uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00 pkt, z czego 95,00 pkt za kryterium ceny, 5 pkt za kryterium okresu gwarancji jakości).

Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w wysokości: 122.561,50 złotych oraz udzielił gwarancji jakości na okres 10 lat.

Metadane

Data publikacji : 01.07.2008
Data modyfikacji : 16.06.2011
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Eugeniusz Kaczmarek - Dyrektor Wydziału Inwestycji
Osoba udostępniająca informację:
Beata Piechota
Osoba modyfikująca informację:
Rafał Kościuk

Opcje strony

do góry