Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4 – Dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Udzielenie zamówienia.
Udzielenie zamówienia w postępowaniu ogłoszonym w dniu 21 maja 2008
Radom, dnia 30.06.2008 r.
In.III-3410/47/16/08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie o nazwie „Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4 – Dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej”.
Informuję, że w wyniku prawomocnego rozstrzygnięcia w/w postępowania
- wyboru oferty, Gmina Miasta Radomia zawarła z Wykonawcą: Józefem Zegadło i Bartłomiejem Zegadło, wspólnikami spółki cywilnej Zakład Budowlano Handlowy „FRESCO” s.c., ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów umowę na wykonanie zamówienia o nazwie „Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4 – Dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej”.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV oraz wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową i stalową z częściowym zamurowaniem otworów drzwiowych ścian zewnętrznych w PSP nr 24 i VII LO w Radomiu, ul. Powstańców Śląskich 4.
Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej: około
Montaż stolarki okiennej z PCV: około
Stolarka okienna wraz z nawiewnikami.
Demontaż i montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej.
Demontaż parapetów lastrykowych w salach lekcyjnych i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego w kolorze białym.
Demontaż i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych i stalowych:
Przemurowanie otworów drzwiowych zewnętrznych.
Wykonanie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych i zewnętrznych.
Oferta Wykonawcy została wybrana spośród 4 ofert złożonych w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego dla w/w przetargu, tj. w Urzędzie Miejskim w Radomiu; ul. Jana Kilińskiego 30, pok. 242 do dnia: 11.06.2008 r., godz. 9:15.
Oferta wykonawcy została wybrana, ponieważ - spośród nie podlegających odrzuceniu ofert - w toku oceny uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00 pkt, z czego 95,00 pkt za kryterium ceny, 5 pkt za kryterium okresu gwarancji jakości).
Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w wysokości: 122.561,50 złotych oraz udzielił gwarancji jakości na okres 10 lat.