Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 682/2007 w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu


ZARZĄDZENIE Nr 682/2007

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 26 października 2007 r.

w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu.

Na podstawie § 8 statutu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji stanowiącego załącznik Nr 1 do uchwały Nr 865/2006 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 28.08.2006 r. w sprawie likwidacji zakładu budżetowego - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu w celu przekształcenia w jednostkę budżetową oraz § 4 ust. 6 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu przyjętego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia Nr 491/2007 z 26 lipca 2007 r., zarządza się, co następuje:

§ 1

Zatwierdza się Regulamin Organizacyjny Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu w brzmieniu ustalonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam dyrektorowi Wydziału Edukacji, Sportu i Turystyki
Urzędu Miejskiego w Radomiu.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik

do Zarządzenia Nr 682/2007
Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 26 października 2007

REGULAMIN ORGANIZACYJNY
MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W RADOMIU

Rozdział I. Postanowienia ogólne.

§ 1

  1. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu zwany dalej „MOSiR” realizuje swoje
    statutowe zadania w oparciu o Statut oraz Regulamin Organizacyjny, określający
    szczegółową strukturę organizacyjną oraz zakresy działania i współdziałania komórek
    organizacyjnych.

  2. Terenem działania MOSiR jest miasto Radom, a jego siedziba mieści się w Radomiu przy ul. Narutowicza 9.

§ 2

  1. Działalnością MOSiR kieruje Dyrektor jednoosobowo na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez Prezydenta Miasta.

  2. W razie nieobecności Dyrektora, MOSiR-em kieruje osoba posiadająca imienne upoważnienie na którą przechodzą wówczas wszystkie prawa i obowiązki oraz zakres odpowiedzialności Dyrektora.

  3. Dyrektor jest przełożonym służbowym pracowników.

Rozdział II. Przedmiot działania.

§ 3

MOSiR realizuje zadania Gminy z zakresu sportu, kultury fizycznej i rekreacji ruchowej poprzez wykonywanie następujących czynności:

  1. zarządzanie komunalnymi obiektami sportowymi i rekreacyjnymi,

  2. organizowanie zawodów i imprez sportowych,

  3. organizowanie imprez rekreacyjnych na rzecz mieszkańców miasta,

  4. podejmowanie innych działań upowszechniających kulturę fizyczną bądź związanych z takim upowszechnianiem, wskazanym w Statucie MOSiR.

Rozdział III. Struktura organizacyjna.

§ 4

    1. Strukturę organizacyjną MOSiR tworzą następujące działy i samodzielne stanowiska:

  1. Dyrektor (D).

  2. Dział Finansowo-Księgowy (DFK) - kierowany przez Głównego Księgowego podlegającego bezpośrednio Dyrektorowi.

W skład działu wchodzą stanowiska: specjalista ds. funduszy, starszy księgowy,
księgowy, podlegające bezpośrednio Głównemu Księgowemu.

  1. Dział Kadr i Administracji (DK) - kierowany przez Kierownika działu, podlegającego bezpośrednio Dyrektorowi.
    W skład działu wchodzą : specjalista ds. osobowych i wynagrodzeń, specjalista ds. administracyjno-gospodarczych, sekretarka, kierowca, podlegające bezpośrednio kierownikowi działu.

  2. Kompleks sportowo-rekreacyjny przy ul. Narutowicza 9 (DG) - kierowany przez Kierownika obiektów, podlegającego bezpośrednio Dyrektorowi w skład którego wchodzą: zastępca kierownika, główny specjalista ds. marketingu, dwa stanowiska instruktora ds. sportu oraz stanowisko informatyka trzech recepcjonistów, konserwator, dwa stanowiska robotnika gospodarczego, dwie sprzątaczki. Wymienione stanowiska podlegają bezpośrednio kierownikowi obiektu.

  3. Kompleks sportowo-rekreacyjny „Borki” (KRB) - kierowany przez Kierownika obiektu, podlegający bezpośrednio Dyrektorowi w skład którego wchodzi stanowisko starszego referenta ds. zasobów wodnych oraz sześć stanowisk robotnika gospodarczego.

  4. Kompleks Pływalni „Orka” i „Delfin (DKP) - kierowany przez Kierownika kompleksu pływalni, podlegającego bezpośrednio Dyrektorowi, w skład którego wchodzą: zastępca kierownika ds. technicznych, sześć kasjerek, starszy referent, ośmiu konserwatorów, sześć sprzątaczek.

  5. Menadżer ds. sportu młodzieżowego piłki siatkowej - podlegający bezpośrednio Dyrektorowi.

  6. Menadżer ds. sportu młodzieżowego piłki nożnej - podlegający bezpośrednio Dyrektorowi.

  7. Specjalista ds. finansów sportu młodzieżowego - podlegający bezpośrednio Dyrektorowi.

Rozdział IV - Zadania Dyrektora, działów, samodzielnych stanowisk.

§ 5

1. Dyrektor kieruje pracą MOSiR i odpowiada za całokształt jego działalności, w tym za
dobór pracowników, gospodarkę finansową oraz za powierzone składniki majątkowe.

    1. Dyrektor działa jednoosobowo na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez Prezydenta Miasta.

    2. Do czynności przekraczających zakres pełnomocnictwa potrzebna jest zgoda Prezydenta Miasta.

    3. Do zadań Dyrektora w szczególności należy:

- realizacja zadań polityki kadrowej, dbałość o należyty dobór pracowników i
podnoszenie ich kwalifikacji,

- przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków oraz czuwanie nad ich

właściwym załatwieniem,

- opracowywanie zakresów czynności pracowników bezpośrednio mu podlegających oraz zatwierdzanie zakresów czynności pozostałych pracowników MOSiR,

      • należyte planowanie i organizowanie pracy MOSiR, usprawnianie jego organizacji i techniki,

      • opracowywanie planów merytorycznych działalności MOSiR (zadania sportowe, plany i realizacja),

      • przygotowanie i realizacja rocznych i innych planów ekonomiczno-finansowych MOSiR,

      • nadzorowanie i przestrzeganie dyscypliny pracy oraz tajemnicy służbowej przez pracowników MOSiR,

      • sprawne zarządzanie i administrowanie majątkiem MOSiR,

      • zapewnienie pracownikom MOSiR bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,

      • współdziałanie MOSiR z innymi jednostkami organizacyjnymi.

- składanie Prezydentowi Miasta sprawozdań z realizacji zadań MOSiR,

      • podejmuje decyzje w ramach zarządu mieniem komunalnym powierzonym MOSiR w zakresie wynikającym z udzielonego pełnomocnictwa przez Prezydenta Miasta,

      • podejmowanie decyzji w sprawie świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych zgodnie z regulaminem tego funduszu,

      • podejmowanie innych decyzji należących do kompetencji MOSiR oraz podpisywanie pism i dokumentów wychodzących na zewnątrz.

§ 6

Do zadań Działu Finansowo-Księgowego należy:

  1. Opracowywanie planów finansowych MOSiR na podstawie materiałów wyjściowych przekazanych przez kierowników działów zgodnie z dyspozycjami Dyrektora,

  2. Prowadzenie rachunkowości MOSiR, w tym rachunkowości zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki poprzez:

    • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wykonywania budżetu,

    • zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości zawieranych umów,

    • przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony środków pieniężnych

    • zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń oraz spłata zobowiązań.

    • Analizę realizacji planów finansowych.

    • Pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych.

    • Analizę wykorzystania środków publicznych będących w dyspozycji MOSiR.

    • Sporządzanie analizy wykorzystania środków budżetowych i innych będących w dyspozycji MOSiR, analizy dochodów i kosztów obiektów oraz wykonywanie zadań w zakresie sprawozdawczości finansowej według zasad określonych odrębnymi przepisami.

    • Przestrzeganie zasad dyscypliny budżetowej.

    • Terminowe i prawidłowe rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie.

    • Nadzorowanie całokształtu prac w zakresie rachunkowości wykonywanych przez inne komórki organizacyjne MOSiR.

    • Prowadzenie gospodarki kasowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ewidencji księgowej zgodnie z przepisami dotyczącymi rachunkowości w jednostkach budżetowych.

    • Zatwierdzanie pod względem rachunkowym dokumentów (faktury, rachunki, noty itp.)

    • Opracowywanie zasad polityki rachunkowości MOSiR.

    • Współpraca z innymi działami MOSiR w zakresie oceny dokumentacji, uzyskiwanych dochodów i ponoszonych wydatków, ubezpieczenia mienia, rozliczeń inwentaryzacyjnych.

    • Współpraca z urzędami, instytucjami i innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie rozliczeń budżetowych i finansowych.

    • Dokonywanie bieżącej kontroli funkcjonalnej realizacji zadań działu.

    • W zakresie gospodarki materiałowej:

        • prowadzenie ewidencji środków trwałych i innego sprzętu stanowiącego składniki majątkowe MOSiR , zgodnie z obowiązującymi przepisami,

        • uzgadnianie z kierownikami obiektów i działów stanu i wartości środków trwałych,

        • sporządzanie dokumentów:

      1/ przyjęcia środka trwałego do użytkowania

      2/ zmiany miejsca użytkowania

      3/ likwidacji.

      1. Odpowiedzialność za realizację zadań Działu Finansowo-Księgowego ponosi Główny księgowy jako kierownik tego działu.

      2. Do obowiązków Głównego księgowego jako kierownika Działu Finansowo-księgowego należy w szczególności:

      1. opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi zakresu obowiązków i odpowiedzialności pracowników działu,

      2. przydzielanie pracy pracownikom działu oraz egzekwowanie i nadzorowanie wykonania przydzielonych zadań.

      § 7

      Do zadań Działu Kadr i Administracji należy:

      1. Opracowywanie i przekazywanie Działowi finansowo-księgowemu danych wyjściowych do projektowania planów finansowych MOSiR.

      2. Przygotowywanie projektów regulaminów organizacyjnych i wynagrodzeń oraz projektów innych aktów odnoszących się do działalności MOSiR.

      3. Analiza organizacji pracy, struktury zatrudnienia, ocena kwalifikacji pracowników, organizacja szkoleń.

      4. Realizacja procedury zatrudniania i zwalniania pracowników.

      5. Prowadzenie akt osobowych pracowników, dokumentacji i ewidencji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

      6. Prowadzenie dokumentacji czasu pracy i dokumentacji urlopowej pracowników MOSiR.

      7. Obsługa pracowników w zakresie ich praw i obowiązków.

      8. Sporządzanie analiz i sprawozdań personalnych.

      9. Dbałość o bezpieczeństwo i higieniczne warunki pracy podległego personelu.

      10. Współpraca z działem księgowości w zakresie spraw pracowniczych i organizacyjnych.

      11. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z procesu zatrudniania pracowników.

      12. Obliczanie wynagrodzeń pracownikom.

      13. Bilansowanie i planowanie potrzeb materiałowych.

      14. Prowadzenie ewidencji zakupu i rozchodu materiałowego.

      15. Przyjmowanie zleceń zakupów z obiektów i komórek organizacyjnych.

      16. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów gospodarczych i biurowych.

      17. Dokonywanie zakupu artykułów biurowych, technicznych oraz środków czystości zgodnie z ustawą „ prawo zamówień publicznych”.

      18. Wydawanie pracownikom odzieży roboczej i ochronnej oraz sprzętu ochrony osobistej, prowadzenie kartotek wyposażenia pracowników w tę odzież i sprzęt.

      19. Współpraca z działem finansowo-księgowym w zakresie gospodarki materiałowej.

      20. Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych MOSiR.

      21. Prowadzenie sekretariatu MOSiR.

      22. Przepisywanie tekstów dotyczących MOSiR zgodnie z poleceniami Dyrektora.

      23. Zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów (faktury, rachunki, noty itp.)

      24. Odpowiedzialność za realizację zadań Działu Kadr i Administracji ponosi kierownik tego działu.

      25. Do obowiązków kierownika Działu Kadr i Administracji należy w szczególności:

      1. opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi zakresu obowiązków i odpowiedzialności pracowników działu,

      2. przydzielanie pracy pracownikom działu oraz egzekwowanie i nadzorowanie wykonania przydzielonych zadań.

      § 8

      Zadania Działu Kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Narutowicza obejmują:

      1. Opracowywanie i przekazywanie Działowi finansowo-księgowemu danych wyjściowych do projektowania planów finansowych MOSiR.

      2. Projektowanie i przedkładanie Dyrektorowi harmonogramu oraz budżetu imprez na dany rok.

      3. Eksploatowanie obiektów zarządzanych przez MOSiR, w szczególności przygotowywanie obiektów do sezonu i zabezpieczenie obiektów po zakończonym sezonie oraz utrzymanie terenów zielonych.

      4. Opracowywanie regulaminów korzystania z obiektów zarządzanych przez MOSiR i egzekwowanie ich przestrzegania.

      5. Projektowanie i przygotowywanie umów dotyczących korzystania z obiektów zarządzanych przez MOSiR i urządzeń przez niego posiadanych oraz przestrzeganie realizacji tych umów.

      6. Projektowanie harmonogramów udostępniania obiektów sportowo-rekreacyjnych zarządzanych przez MOSiR i ewidencjonowanie realizacji tych harmonogramów.

      7. Opracowywanie oferty dzierżawy i najmu nieruchomości zarządzanych przez MOSiR i urządzeń znajdujących się w jego posiadaniu, pozyskiwanie dzierżawców i najemców tych nieruchomości i urządzeń oraz przygotowywanie i przestrzeganie realizacji umów dzierżawy i najmu.

      8. Dbanie o należyty stan techniczny budynków, budowli, maszyn i urządzeń zarządzanych przez MOSiR.

      9. Współpraca z odpowiednimi instytucjami nadzoru technicznego w zakresie dbałości o utrzymanie prawidłowego poziomu technicznego budynków, budowli i urządzeń.

      10. Zabezpieczenie techniczne imprez sportowych odbywających się w obiektach.

      11. Współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Miejskiego w zakresie obowiązującej dokumentacji i pozwoleń.

      12. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami obiektów będących w zarządzie MOSiR.

      13. Dbałość o należyte zabezpieczenie i ochronę mienia przed kradzieżą i zniszczeniem

      14. Prowadzenie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów.

      15. Dbałość o porządek i estetykę obiektów.

      16. Inicjowanie nowych imprez o charakterze sportowo-rekreacyjnym.

      17. Nadzór nad organizacją i przeprowadzeniem imprez.

      18. Planowanie i realizowanie działań tworzących atrakcyjny wizerunek MOSiR i oferowanych przez niego usług.

      19. Promocja Ośrodka w zakresie organizacji imprez:

      - sportowo-rekreacyjnych

      - kulturalnych

      - wystawienniczych

      - innych dopuszczonych warunkami i regulaminem organizacyjnym Ośrodka.

      1. Wstępne uzgadnianie cen na usługi komercyjne.

      2. Pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację zadań statutowych MOSiR.

      3. Archiwizowanie materiałów i dokumentacji związanej z organizowanymi przez MOSiR imprezami.

      4. Programowanie i realizacja wszelkich usług z zakresu kultury fizycznej we współdziałaniu ze stowarzyszeniami kultury fizycznej i innymi.

      5. Współpraca z mediami.

      6. Organizowanie imprez własnych i zleconych.

      7. Opracowywanie i realizowanie programów sportowo-rekreacyjnych adresowanych do mieszkańców Gminy Radom.

      8. Przygotowywanie materiałów reklamowych.

      9. Współpraca z innymi działami MOSiR w zakresie niezbędnym do przygotowania, przeprowadzenia oraz rozliczenia finansowego imprez.

      10. Współpraca ze szkołami w zakresie organizacji imprez, współzawodnictwa szkolnego oraz zajęć pozalekcyjnych.

      11. Organizowanie wszelkich form współzawodnictwa sportowego.

      12. Współpraca z klubami sportowymi, stowarzyszeniami oraz szkołami w zakresie wychowania fizycznego, rekreacji i sportu.

      13. Inne działania usprawniające pracę działu w tym maksymalne wykorzystanie bazy sportowo-rekreacyjnej.

      14. Uzyskiwanie stosownych pozwoleń na organizację imprez masowych.

      15. Zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów (faktury, rachunki, noty itp.)

      16. Odpowiedzialność za realizację zadań Działu ponosi kierownik.

      17. Do obowiązków kierownika Działu należy w szczególności:

      1. opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi zakresu obowiązków i odpowiedzialności pracowników działu,

      2. przydzielanie pracy pracownikom działu oraz egzekwowanie i nadzorowanie wykonania przydzielonych zadań.

      § 9.

      Zadania Działu Kompleksu sportowo-rekreacyjnego „Borki” oraz Kompleksu Pływalni obejmują:

      1. Opracowywanie i przekazywanie Działowi finansowo-księgowemu danych wyjściowych do projektowania planów finansowych MOSiR.

      2. Eksploatowanie obiektów zarządzanych przez MOSiR, w szczególności przygotowywanie obiektów do sezonu i zabezpieczenie obiektów po zakończonym sezonie, zapewnienie czystości wody w pływalniach i akwenach otwartych oraz utrzymanie terenów zielonych.

      3. Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektów zarządzanych przez MOSiR, a w szczególności zgodne z obowiązującymi przepisami skuteczne zabezpieczenie osób korzystających z pływalni oraz akwenu otwartego w ochronę ze strony ratowników WOPR.

      4. Projektowanie cenników korzystania z obiektów zarządzanych przez MOSiR.

      5. Opracowywanie regulaminów korzystania z obiektów zarządzanych przez MOSiR i egzekwowanie ich przestrzegania.

      6. Projektowanie umów dotyczących korzystania z obiektów zarządzanych przez MOSiR i urządzeń przez niego posiadanych oraz przestrzeganie realizacji tych umów.

      7. Projektowanie harmonogramów udostępniania obiektów sportowo-rekreacyjnych zarządzanych przez MOSiR i ewidencjonowanie realizacji tych harmonogramów.

      8. Opracowywanie oferty dzierżawy i najmu nieruchomości zarządzanych przez MOSiR i urządzeń znajdujących się w jego posiadaniu, pozyskiwanie dzierżawców i najemców tych nieruchomości i urządzeń oraz przygotowywanie i przestrzeganie realizacji umów dzierżawy i najmu.

      9. Dbanie o należyty stan techniczny budynków, budowli, maszyn i urządzeń zarządzanych przez MOSiR.

      10. Współpraca z odpowiednimi instytucjami nadzoru technicznego w zakresie dbałości o utrzymanie prawidłowego poziomu technicznego budynków, budowli i urządzeń.

      11. Zabezpieczenie techniczne imprez sportowych odbywających się w obiektach.

      12. Współpraca z odpowiednimi komórkami Urzędu Miejskiego w zakresie obowiązującej dokumentacji i pozwoleń.

      13. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami obiektów będących w zarządzie MOSiR.

      14. Dbałość o należyte zabezpieczenie i ochronę mienia przed kradzieżą i zniszczeniem

      15. Prowadzenie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów.

      16. Dbałość o porządek i estetykę obiektów.

      17. Zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów (faktury, rachunki, noty itp.)

      18. Odpowiedzialność za realizację zadań Działów Kompleksów sportowo-rekreacyjnych oraz Kompleksu Pływalni „Orka” i „Delfin” ponoszą kierownicy tych działów.

      19. Do obowiązków kierowników Działów Kompleksów sportowo-rekreacyjnych oraz Kompleksu Pływalni należą w szczególności:

      1. opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia Dyrektorowi zakresu obowiązków i odpowiedzialności pracowników działu,

      2. przydzielanie pracy pracownikom działu oraz egzekwowanie i nadzorowanie wykonania przydzielonych zadań.

      § 10.

      1. Zadania menadżera ds. sportu młodzieżowego piłki siatkowej obejmują:

      a) wspomaganie i koordynacja działań związanych ze szkoleniem w zakresie sportu
      młodzieżowego piłki siatkowej,

      b) organizacja warsztatów siatkarskich podczas ferii szkolnych,

      1. podejmowanie inicjatyw dotyczących naboru, selekcji i promocji piłki siatkowej poprzez wykorzystywanie najnowszych sposobów i metod komunikacji masowej,

      2. organizacja turniejów i rozgrywek ligowych grup młodzieżowych w piłce siatkowej odbywających się na hali MOSiR.

      2. Zadania menadżera ds. sportu młodzieżowego piłki nożnej obejmują:

      a) wspomaganie i koordynacja działań związanych ze szkoleniem w zakresie sportu
      młodzieżowego piłki nożnej,

      b) organizacja warsztatów piłki nożnej podczas ferii szkolnych,

      1. podejmowanie inicjatyw dotyczących naboru, selekcji i promocji piłki nożnej poprzez wykorzystywanie najnowszych sposobów i metod komunikacji masowej,

      2. organizacja turniejów i rozgrywek ligowych grup młodzieżowych w piłce nożnej na obiektach MOSiR.

      3. Zadania specjalisty ds. finansów sportu młodzieżowego:

      1. obsługa organizacyjno - biurowa i prowadzenie dokumentacji księgowej dotyczącej działalności związanej ze sportem młodzieżowym,

      2. rozliczenia środków przeznaczonych na działalność związaną ze sportem

      młodzieżowym,

      c) współpraca ze sponsorami w zakresie gospodarki finansowej.

      § 11.

            1. W sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie będą miały zastosowanie przepisy

      Kodeksu pracy i inne przepisy prawne.

            1. Tryb pracy MOSiR oraz zasady porządku i dyscypliny pracy w MOSiR określa

      Dyrektor w regulaminie pracy, wprowadzonym w drodze zarządzenia.

            1. Schemat organizacyjny stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

            2. Regulamin wchodzi w życie z dniem wydania zarządzenia Prezydenta Miasta
              o zatwierdzeniu Regulaminu lub jego zmian.

      STRUKTURA ORGANIZACYJNA
      MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI

      Dyrektor - 1 etat

      Dział Kadr i Administracji (DK)

      Kierownik Działu - 1 etat

      Specjalista ds. osobowych i wynagrodzeń - 1 etat

      Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych - 1 etat

      Sekretarka - 1 etat

      Kierowca - 1 etat

      Dział Księgowości (DFK)

      Główny Księgowy - 1 etat

      Specjalista ds. funduszy - 1 etat

      Starszy Księgowy - 1 etat

      Księgowy - 1 etat

      Kompleks Sportowo-Rekreacyjny przy ul. Narutowicza 9 (DG)

      Kierownik Obiektu - 1 etat

      Zastępca kierownika - 1 etat

      Główny Specjalista ds. marketingu - 1 etat

      Instruktor ds. sportu - 2 etaty

      Informatyk - 1 etat

      Recepcjoniści - 3 etaty

      Konserwator - 1 etat

      Robotnik gospodarczy - 2 etaty

      Sprzątaczka - 2 etaty

      Kompleks Sportowo-Rekreacyjny „Borki” (KRB)

      Kierownik Obiektu - 1 etat

      Starszy referent ds. zasobów wodnych - 1 etat

      Robotnik gospodarczy - 6 etatów

      Kompleks Pływalni „Delfin” i „Orka” (DKP)

      Kierownik Zespołu Pływalni - 1 etat

      Zastępca kierownika ds. technicznych - 1 etat

      Kasjer - 6 etatów

      Starszy referent - 1 etat

      Konserwator - 8 etatów

      Sprzątaczka - 6 etatów

      Menadżer ds. sportu młodzieżowego piłki siatkowej - 1 etat

      Menadżer ds. sportu młodzieżowego piłki nożnej - 1 etat

      Specjalista ds. finansów sportu młodzieżowego - 1 etat

      Razem - 58 etatów

      Pliki do pobrania

      Metadane

      Data publikacji : 29.10.2007
      Obowiązuje od : 26.10.2007
      Podmiot udostępniający informację:
      Urząd Miejski w Radomiu
      Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
      Wydział Edukacji, Sportu i Turystyki, Leszek Pożyczka
      Osoba udostępniająca informację:
      Justyna Kacprzak

Opcje strony

do góry