Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 339/2007 w sprawie powołania Komisji Przetargowej - Przebudowa i adaptacja obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu dla potrzeb DPS-II ETAP


ZARZĄDZENIE NR 339/2007

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 28 maja 2007 roku

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówie
nia publicznego na zadanie o nazwie: Przebudowa i adaptacja obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu dla potrzeb DPS - II ETAP”

Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 175/2007 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 20 marca 2007 r. zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:

Przebudowa i adaptacja obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu dla potrzeb DPS
- II ETAP”

w składzie:

1. Anna Kwiecień - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji

2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji Zastępca Przewodniczącego

3. Kamil Nowosielski - Podinspektor w Wydziale Inwestycji Sekretarz Komisji

4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji Członek Komisji

5. Lech Zawisza - Inspektor w Wydziale Inwestycji Członek Komisji

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Pliki do pobrania

Metadane

Data publikacji : 29.05.2007
Obowiązuje od : 28.05.2007
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydział Inwestycji, Eugeniusz Kaczmarek
Osoba udostępniająca informację:
Justyna Kacprzak

Opcje strony

do góry