Nr 339/2007 w sprawie powołania Komisji Przetargowej - Przebudowa i adaptacja obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu dla potrzeb DPS-II ETAP
ZARZĄDZENIE NR 339/2007
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 28 maja 2007 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie: „Przebudowa i adaptacja obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu dla potrzeb DPS - II ETAP”
Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 175/2007 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 20 marca 2007 r. zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:
„Przebudowa i adaptacja obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu dla potrzeb DPS
- II ETAP”
w składzie:
1. Anna Kwiecień - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji
2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji Zastępca Przewodniczącego
3. Kamil Nowosielski - Podinspektor w Wydziale Inwestycji Sekretarz Komisji
4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji Członek Komisji
5. Lech Zawisza - Inspektor w Wydziale Inwestycji Członek Komisji
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.