Nr 110/2007
Zarządzenie Nr 110/2007
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 21 lutego 2007 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mikrobusu 9 - cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.
Na podstawie §4 ust. 5 pkt 18 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 536/2005 z dnia 30 grudnia 2005r. i §1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 454/2006 z dnia 02 października 2006r, w sprawie powoływania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej wyrażoną
w złotych równowartość kwoty 60.000 euro na dostawę mikrobusu 9 - cio osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, w składzie:
1. Przewodniczący Komisji Dyrektor Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej
- Elwira Skoczek
2. Z-ca Przewodniczącego: Kierownik Referatu w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej - Maria Magdalena Szczepanik
3. Sekretarz: Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych
- Bożena Mazurkiewicz
4. Członek Komisji: Radca Prawny - Jacek Filiks
§ 2
Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia Nr 454/2006 z dnia 02 października 2006r.
Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Tekst jednolity z dnia 21 sierpnia 2006r. Dz. U. nr 164 poz. 1163)
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.