Nr 58/2007
ZARZADZENIE NR 58/2007
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 26 stycznia 2007 r.
w sprawie: powołania Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym .
Na podstawie §4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Radomiu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 536/2005 z dnia 30 grudnia 2005 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Zespół ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym na terenie Miasta Radomia w składzie:
1. Przewodniczący - Pan Rafał Czajkowski - Sekretarz Miasta Radomia.
2. Wiceprzewodniczący - Pan Czesław Gąsiorowski - Kierownik Referatu Biura
Ochrony Urzędu Miejskiego w Radomiu.
3. Wiceprzewodniczący - Pan Bogumił Leśniewski - Koordynator podprogramu
„ Bezpieczny i Racjonalny Ruch Drogowy”.
4. Członek - Pani Joanna Górska - Dyrektor Biura Ochrony Urzędu Miejskiego
w Radomiu.
5. Członek - Pan Leszek Ruszczyk - Dyrektor Wydziału Infrastruktury Urzędu
Miejskiego w Radomiu.
6. Członek - Pan Marek Czyż - Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji
w Radomiu.
7. Członek - Pan Tomasz Chojecki - Naczelnik Sekcji Prewencji Komendy
Policji Miejskiej w Radomiu.
8. Członek - Władysław Król - Starszy Projektant Miejskiej Pracowni
Urbanistycznej w Radomiu.
9. Członek - Pan Wiesław Zajul - Zastępca Komendanta Straży Miejskiej w
w Radomiu.
10. Członek - Pan Marian Witkowski - Przedstawiciel Automobilklubu Radomskiego
w Radomiu.
11. Członek- Pan Zbigniew Mazurkiewicz - Przedstawiciel Wojewódzkiego Ośrodka
Ruchu Drogowego w Radomiu.
12. Członek - Pan Andrzej Piszczyk - Członek Stowarzyszenia „ Bezpieczne Miasto”
w Radomiu i Koordynator programu „ Bezpieczna Droga do Szkoły”
13. Członek - Pan Adam Jagodziński - Członek Stowarzyszenia „Bezpieczne
Miasto” w Radomiu..
§ 2
Zadaniem Zespołu ds. Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym będzie koordynacja zadań na terenie miasta Radomia a w szczególności:
-
Identyfikacja, selekcja i poprawa niebezpiecznych miejsc i odcinków w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym
-
Uporządkowanie infrastruktury drogowej w zakresie - prawidłowego oznakowania pionowego i poziomego.
-
Inne zadania wynikające z zakresu poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
§ 3
Przewodniczący Zespołu będzie mi składał sprawozdanie z działalności Zespołu min 1 raz na dwa miesiące.
§ 4
Obsługę biurową zapewni Biuro Ochrony Urzędu Miejskiego w Radomiu.
§ 5
Traci moc Zarządzenie nr 228/05 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 15 czerwca 2005 roku w sprawie powołania Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym i Zarządzenie Nr 413/05 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 11 października 2005 roku zmieniające Zarządzenie nr 228/05 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 15 czerwca 2005 roku w sprawie powołania Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.