Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 503/2006


Zarządzenie Nr 503/2006

Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 26 października 2006 r.

w sprawie: składu i zakresu działania Zespołu Dokumentującego Zintegrowanego Systemu Zarządzania

na podstawie art. 33 ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.); § 4 ust 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia Nr 536/2005 z dnia 30 grudnia 2005r. zarządzam,
co następuje:

§ 1

1. Powołuję Zespół Sterujący Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ)
w składzie:

  1. Włodzimierz Dłużewski - Auditor - Pełnomocnik ZSZ,

  2. Bożena Mazurkiewicz - Auditor - Zastępca Pełnomocnika ZSZ,

  3. Ewa Ćwiek - Auditor - Lider Forum ZSZ,

  4. Katarzyna Ośko-Bojanowicz - Auditor - Sekretarz ZSZ,

2. Do zadań Zespołu Sterującego należy:

  1. Inicjowanie działań w zakresie ZSZ,

  2. Doskonalenie ZSZ,

  3. Monitorowanie funkcjonowania ZSZ,

  4. Prowadzenie szkoleń w zakresie ZSZ,

  5. Wykonywanie zadań wynikających z procedur systemowych.

  6. Wykonywanie prac zleconych przez Prezydenta Miasta w zakresach spójnych z ZSZ.

3. Zespół Sterujący ZSZ wchodzi w skład Zespołu Dokumentującego ZSZ.

§ 2

Powołuję pozostałych członków Zespołu Dokumentującego ZSZ w składzie:

    • Małgorzata Pochylska - Zespół ds. Kadr - Auditor,

    • Ewa Zdanowska - Zespół ds. Kadr,

    • Stanisław Skwira - Biuro Kontroli i Rewizji - Auditor,

      1. Karol Kroczak - Wydział Windykacji,

      1. Krzysztof Pietrzyk - Urząd Stanu Cywilnego - Auditor,

      2. Mirosława Bernat - Wydział Kultury i Turystyki,

      3. Edmund Nowocień - Straż Miejska,

      4. Iwona Wnuk - Wydział Zarządzania Kryzysowego - Auditor,

      5. Elżbieta Piechna - Biuro Rady Miejskiej - Auditor,

      6. Maria Magdalena Szczepanik - Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej,

      7. Maria Paprocka - Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej,

      8. Kamila Baranowska - Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej,

      9. Joanna Górska - Biuro Ochrony - Auditor,

      10. Robert Dąbrowski - Biuro Ochrony - Auditor,

      11. Teresa Żurowska - Wydział Architektury,

      12. Henryka Bąk - Wydział Architektury,

      13. Dorota Staszek - Wydział Spraw Obywatelskich,

      14. Beata Gospodarczyk - Wydział Spraw Obywatelskich,

      15. Mirosława Wilczyńska - Wydział Geodezji - Auditor,

      16. Agnieszka Grabska - Wydział Rozwoju i Promocji,

      17. Paweł Kupisz - Wydział Rozwoju i Promocji

      18. Barbara Ważyńska - Wydział Organizacyjny - Auditor,

      19. Beata Stępień - Wydział Organizacyjny,

      20. Jan Gniadek - Wydział Organizacyjny - Auditor,

      21. Robert Nowak - Wydział Organizacyjny,

      22. Mirosław Sot - Wydział Organizacyjny - Auditor,

      23. Barbara Wikalińska - Wydział Budżetu i Podatków,

      24. Beata Wielochowska - Wydział Budżetu i Podatków - Auditor,

      25. Renata Kaca - Wydział Budżetu i Podatków - Auditor,

      26. Tomasz Wójcikowski - Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa - Auditor,

      27. Piotr Lichota - Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa,

      28. Magdalena Pawłowska - Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa - Auditor,

      29. Katarzyna Kacprzak - Wydział Zarządzania Nieruchomościami - Auditor,

      30. Robert Krzemiński - Wydział Zarządzania Nieruchomościami,

      31. Zbigniew Żmijewski - Wydział Infrastruktury - Auditor,

      32. Marcin Sekuła - Biuro Obsługi Mieszkańca - Auditor,

      33. Beata Piechota - Wydział Inwestycji - Auditor,

      34. Lech Zawisza - Wydział Inwestycji,

      35. Joanna Paszkiewicz - Wydział Księgowości - Auditor,

      36. Anna Badowska - Wydział Księgowości,

      37. Julita Bogdanowicz - Gregorczyk - Wydział Edukacji i Sportu - Auditor,

      38. Paweł Hernik - Wydział Edukacji i Sportu,

      39. Grażyna Sobczak - Wydział Komunikacji,

      40. Agnieszka Kotowska - Wydział Komunikacji,

      41. Maciej Gawiński - Biuro Prawne - Auditor.

      § 3

      1. Spośród członków Zespołu Dokumentującego ZSZ wyłaniam i powołuję Forum do prac w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji i przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym w składzie:

      1. Ewa Ćwiek - Lider

      2. Małgorzata Pochylska,

      3. Katarzyna Kacprzak,

      4. Barbara Ważyńska,

      5. Elżbieta Piechna,

      6. Mirosław Sot,

      7. Stanisław Skwira,

      8. Robert Dąbrowski,

      9. Piotr Lichota.

      2. Do zadań Forum należy:

      1) Opracowanie i utrzymywanie adekwatnej klasyfikacji informacji.

      1. Opracowywanie metody oraz wykonywanie corocznej analizy i oceny ryzyka pod kątem bezpieczeństwa informacji jak i możliwości wystąpienia korupcji oraz przedkładanie jej Pełnomocnikom ZSZ.

      2. Mierzenie efektywności stosowanych zabezpieczeń.

      3. Opracowywanie planu postępowania z ryzykiem.

      4. Utrzymywanie deklaracji stosowania.

      3. Zadania przydzielone Forum organizuje i nadzoruje Lider przy współpracy Pełnomocników ZSZ.

      § 4

      Praca Zespołu Dokumentującego ZSZ jako praca dodatkowa, nie wynika
      z zakresów czynności zawartych w kartach stanowisk i podlegać będzie dodatkowemu wynagrodzeniu, w postaci dodatków specjalnych.

      § 5

      Uchylam w całości Zarządzenie Nr 366/2006 z dnia 11 sierpnia 2006r.

      § 6

      Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

      § 7

      Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

      Metadane

      Data publikacji : 30.10.2006
      Obowiązuje od : 30.10.2006
      Podmiot udostępniający informację:
      Urząd Miejski w Radomiu
      Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
      Z-ca Pełnomocnika ds. ZSZ Bożena Mazurkierwicz
      Osoba udostępniająca informację:
      Krystyna Kołodziejska

Opcje strony

do góry