Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 292/2005


Zarządzenie Nr 292 /2005

Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 26 lipca 2005r.

w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie wykazów synchronizacyjnych oraz wykazu zmian gruntowych

Na podstawie § 4 ust.5 pkt 18 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia

wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 155/2005 z dnia 29 kwietnia 2005r.,

§ 1 Zarządzenia Nr 353/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 30 września 2004r. w sprawie powoływania Komisji Przetargowej oraz wprowadzenia Regulaminu działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych oraz Zarządzenia nr 126/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 5 kwietnia 2005r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia nr 353/2004 z dnia 30 września 2004r., zarządzam co następuje:

§1

Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro na wykonanie wykazów synchronizacyjnych oraz wykazu zmian gruntowych , w składzie:

1. Przewodniczący Komisji: Inspektor w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami- Jarosław Łęcki

2. Z-ca Przewodniczącego: Podinspektor w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami

- Barbara Gnojewska

3. Sekretarz Komisji Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych - Bożena Wiederek

4. Członek Komisji Radca Prawny - Konrad Wasiak

§2

  1. Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia Nr 353/2004 z dnia 30 września 2004r. zmienionego Zarządzeniem Nr 126/2005 z dnia 5 kwietnia 2005r.

  2. Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.)

§3

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 27.07.2005
Obowiązuje od : 27.07.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zespół Zamówień Publicznych, kierownik Bożena Wiederek
Osoba udostępniająca informację:
Ryszarda Kitowska

Opcje strony

do góry