Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 263/2005 w sprawie: zmiany Regulaminu pracy Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej

 

 

 

Zarządzenie Nr263/2005

 

Prezydenta Miasta Radomia

 

z dnia 1 lipca 2005 roku

 

w sprawie zmiany Regulaminu pracy Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 311/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 23 sierpnia 2004 roku

 

 

 

Na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku „O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym” ( Dz.U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ) oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku „O samorządzie gminnym” ( Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) - Prezydent Miasta Radomia zarządza, co następuje:

 

 

 

§ 1

 

 

 

W § 9 Regulaminu pacy Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej dopisuje się pkt 3 o następującym brzmieniu „ Za dojazd członków Komisji na jej posiedzenie, mających stałe miejsce zamieszkania w odległości ponad 50 km od granic administracyjnych Gminy Miasta Radomia następuje każdorazowo zwrot kosztów dojazdu w kwocie 100 zł.

 

 

 

§ 2.

 

 

 

Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Organizacyjnego i Dyrektorowi Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego w Radomiu

 

 

 

§ 3.

 

 

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2005 roku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane

Data publikacji : 12.07.2005
Data modyfikacji : 13.03.2015
Obowiązuje od : 11.07.2005
Obowiązuje do : 09.09.2013
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydział Architektury, osoba odpowiedzialna Dyrektor Robert Kornatka
Osoba udostępniająca informację:
Krystyna Kołodziejska
Osoba modyfikująca informację:
Justyna Kacprzak

Opcje strony

do góry