Nr 263/2005 w sprawie: zmiany Regulaminu pracy Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej
Zarządzenie Nr263/2005
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 1 lipca 2005 roku
w sprawie zmiany Regulaminu pracy Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej stanowiącego załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 311/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 23 sierpnia 2004 roku
Na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku „O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym” ( Dz.U. z 2003 roku Nr 80, poz. 717 ) oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku „O samorządzie gminnym” ( Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) - Prezydent Miasta Radomia zarządza, co następuje:
§ 1
W § 9 Regulaminu pacy Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej dopisuje się pkt 3 o następującym brzmieniu „ Za dojazd członków Komisji na jej posiedzenie, mających stałe miejsce zamieszkania w odległości ponad 50 km od granic administracyjnych Gminy Miasta Radomia następuje każdorazowo zwrot kosztów dojazdu w kwocie 100 zł.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Organizacyjnego i Dyrektorowi Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego w Radomiu
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 czerwca 2005 roku