Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 150/2005


Zarządzenie Nr 150 /2005

Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 26 kwietnia 2005r.

w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie wykazu synchronizacyjnego oraz wykazów zmian gruntowych.

Na podstawie §4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i §1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 353/2004 z dnia 30 września 2004r, w sprawie powoływania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych oraz Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 126/2005 z dnia 5 kwietnia 2005r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia Nr 353/2004 z dnia 30 września 2004r.zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro na wykonanie wykazów synchronizacyjnych, oraz wykazów zmian gruntowych, w składzie:

  1. Przewodniczący Komisji: Kierownik Referatu Regulacji Stanów Prawnych -
    Robert Krzemiński

  2. Z - ca Przewodniczącego: Inspektor w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami -

Jarosław Łęcki

  1. Sekretarz Komisji: Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych -
    Bożena Wiederek

  2. Członek Komisji: Inspektor w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami -
    Aleksandra Madej

  3. Członek Komisji: Podinspektor w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami -
    Barbara Gnojewska

  4. Członek Komisji: Radca Prawny - Konrad Wasiak

§2

  1. Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia Nr 353/2004 z dnia 30 września 2004r. zmienionego Zarządzeniem Nr 126/2005 z dnia 5 kwietnia 2005r.

  2. Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.)

§3

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 27.04.2005
Obowiązuje od : 27.04.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zespół Zamówień Publicznych, osoba odpowiedzialna Kierownik Bożena Wiederek
Osoba udostępniająca informację:
Krystyna Kołodziejska

Opcje strony

do góry