Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 145/2005


Zarządzenie Nr 145/ 2005

Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 21 kwietnia 2005r.

w sprawie:  zmiany składu przewodniczącego komisji przetargowej;

Na podstawie § 4 ust.  8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia
Nr 353/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 30 września 2004r. w sprawie powoływania Komisji Przetargowej oraz wprowadzenia Regulaminu działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych, zarządzam co następuje:

§ 1

  1. Odwołuję ze składu Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia Nr 119/2005 z dnia 4 kwietnia 2005 r. w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu długoterminowego w wys.18 mln zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Tadeusza Murawskiego - Dyrektora Wydziału Budżetu i Podatków i powołuję w jego miejsce Wiceprezydenta Miasta Radomia - Krzysztofa Gajewskiego.

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 26.04.2005
Obowiązuje od : 26.04.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zespół Zamówień Publicznych, osoba odpowiedzialna Kierownik Bożena Wiederek
Osoba udostępniająca informację:
Krystyna Kołodziejska

Opcje strony

do góry