325/2004
Zarządzenie Nr 325 / 2004
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 10 września 2004r.
w sprawie: zmiany składu komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów i opracowanie map glebowo-rolniczych;
Na podstawie § 4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej, jak również Zarządzenia Nr 319/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 9 września 2004r. w sprawie powołania komisji przetargowej, zarządzam co następuje:
§ 1
Niniejszym Zarządzeniem unieważniam Zarządzenie Nr 319/2004 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 9 września 2004r. w sprawie powołania komisji przetargowej oraz odwołuję z funkcji Przewodniczącego Komisji Dyrektora Wydziału Geodezji - Bożenę Mazur.
§ 2
Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi sporządzania map, usługi odwzorowania cyfrowego oraz usługi badań katastralnych, w następującym składzie:
Przewodniczący Komisji: Sekretarz Miasta - Włodzimierz Dłużewski
Zastępca Przewodniczącego: Kierownik Referatu ds. Obsługi Nieruchomości
Wydziału Geodezji - Mirosława WilczyńskaSekretarz Komisji: Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych - Bożena Wiederek
Członek Komisji: Radca Prawny - Konrad Wasiak.
§ 3
Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej, wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia
25 listopada 2002r.Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.