Nr 98/2004
Zarządzenie Nr 98/ 2004
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 22 marca 2004r.
w sprawie: zmiany składu komisji przetargowej przeprowadzającej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych
Na podstawie § 4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam
co następuje:
§ 1
Zgodnie z § 3 ust. 1 „Regulaminu pracy komisji przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania o zamówienia publiczne, oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty”
ze składu Komisji Przetargowej, powołanej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Nr 39/2004 z dnia
29 stycznia 2004r. w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na mechaniczne oczyszczanie ulic, na oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych,
na obsługę koszy ulicznych i na utrzymanie terenów zieleni miejskiej, odwołuję Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej - Andrzeja Idziaka - z powodu usprawiedliwionej nieobecności, uniemożliwiającej mu branie udziału w pracach Komisji.
Odwołanie następuje z dniem 22.03.2004r. i dotyczy prac Komisji, związanych z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego na oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych oraz na mechaniczne oczyszczanie ulic.
Równocześnie do składu Komisji powołuję Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej - Mirosława Rejczaka. Powołanie następuje z dniem 22.03.2004r. i dotyczy prac Komisji, związanych
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na oczyszczanie nawierzchni ciągów pieszych oraz na mechaniczne oczyszczanie ulic.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.