Nr 317/2003
Zarządzenie Nr 317/ 2003
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 18 września 2003r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Radomiu.
Na podstawie § 4 pkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 158/2003 z dnia 30 kwietnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Radomiu, w składzie:
Przewodniczący Komisji: …… Sekretarz Miasta - Włodzimierz Dłużewski
Zastępca Przewodniczącego: Dyrektor Wydziału Organizacyjnego - Anna Angeleska
Sekretarz Komisji: …………… K-k Zespołu Zamówień Publicznych - Bożena Wiederek
Członek Komisji: …………….. Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - Jan Gniadek
Członek Komisji: …………….. Radca prawny - Konrad Wasiak
§ 2
Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej, wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia
25 listopada 2002r.Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2002r. Nr 72 poz. 664 z późn.zm.)
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Kierownikowi Zespołu Zamówień Publicznych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.