symbol BOM
Biuro Obsługi Mieszkańca
Kierownik Biura - Marcin Sekuła
ul. Kilińskiego 30, pok. 19
tel. (48) 36 20 417
tel. (48) 36 20 171
tel. (48) 36 20 172
tel. (48) 36 20 176
tel. (48) 36 20 177
tel. (48) 36 20 179
tel. (48) 36 20 180
tel. (48) 36 20 181
e-mail: bom@umradom
UWAGA:
W godzinach od 15.30 do 16.30 na stanowisku informacji pracownik wydaje korespondencję, udziela podstawowych informacji dot. funkcjonowania biura i urzędu, przyjmuje wnioski do poszczególnych wydziałów. Informuje
o sposobie załatwiania konkretnych spraw, udostępnia formularze, umożliwia kontakt z pracownikiem konkretnej komórki organizacyjnej (podając nr telefonu, nr pokoju, umawia wizytę), celem wyjaśnienia określonej sytuacji prawnej.
Kancelaria Ogólna
pok. 108, tel. (48) 36 20 211
Do zadań Biura należy:
1. udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu,
2. przyjmowanie wniosków i podań w formie papierowej i elektronicznej do komórek organizacyjnych rozpoczynających postępowanie administracyjne,
3. udzielanie informacji i przyjmowanie wniosków i podań w zakresie geodezji, naliczanie opłat za wypisy i wyrysy z EGiB,
4. udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków i podań w zakresie architektury,
5. udzielanie informacji podatkowych, przyjmowanie informacji i deklaracji podatkowych wraz z załącznikami w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
6. udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków i podań w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa oraz obsługa wydawania kart wędkarskich,
7. przyjmowanie wniosków wpływających za pośrednictwem platformy e-PUAP,
8. rejestrowanie wniosków w systemie EZD i przekazywanie do komórek organizacyjnych Urzędu,
9. wydawanie korespondencji w ramach doręczenia zastępczego,
10. potwierdzanie własnoręczności podpisu do celów emerytalno-rentowych,
11. obsługa osób głuchoniemych,
12. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, instytucjami zewnętrznymi m.in. ZUS w zakresie działalności gospodarczej oraz Pocztą Polską w zakresie doręczeń korespondencji,
13. udostępnianie materiałów promujących Miasto i Urząd, oraz przekazywanie informacji o bieżących działaniach Urzędu na rzecz społeczności lokalnej,
14. przyjmowanie wniosków, interwencji, opinii i koncepcji mieszkańców dotyczących funkcjonowania Urzędu i Miasta oraz załatwianie spraw nie wymagających postępowania,
15. przyjmowanie opłat bezgotówkowych oraz udzielanie informacji dot. numerów kont i należności dokonywanych przez mieszkańców,
16. prowadzenie Kancelarii Ogólnej i biura podawczego,
17. doręczanie korespondencji wysyłanej z Urzędu mieszkańcom miasta Radomia.