Uchwała nr 153 w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2007r.
Druk nr 148
BP.I-3012-1-15/2007
Uchwała nr 153/2007
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 28.08.2007 roku
w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2007r.
Na podstawie art.18, ust.2, pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz.U. 142, poz.1591 z 2001r z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:
§ 1
Zwiększa się plan wydatków w kwocie 700.000,-
Zadania własne powiatu
Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 700.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdział 60015 - drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 700.000,-
§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 700.000,-
Zadanie: „ Likwidacja miejsc niebezpiecznych na drogach m. Radomia : przebudowa skrzyżowania ulic: 25 Czerwca - Żwirki i Wigury - Struga” w kwocie 70.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Zadanie: „ Likwidacja miejsc niebezpiecznych na drogach m. Radomia: przebudowa skrzyżowania ulic: 11 - go Listopada - Zbrowskiego” w kwocie 630.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
§ 2
Dokonuje się przesunięcia wydatków między działami klasyfikacji budżetowej
Zadania własne gminy
Z
Działu 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 185.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 185.000,-
§ 6059 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 185.000,-
z zadania: „ Renowacja budynku przy ul. Reja 5 w Radomiu i jego adaptacja na cele społeczno-gospodarcze” w kwocie 185.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Do
Działu 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 125.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 90015 - oświetlenie ulic, placów i dróg w kwocie 75.000,-
§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 75.000,-
Na zadanie: „ Oświetlenie ulic, placów i dróg” w kwocie 75.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 50.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 50.000,-
Na zadanie: „ Rozbudowa Cmentarza Komunalnego Radom - Firlej” w kwocie 50.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Do
działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 60.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 80110 - gimnazja w kwocie 60.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 60.000,-
Na nowe zadanie: „Montaż platformy dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych przy ul. Wierzbickiej” w kwocie 60.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Z
Działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 2.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 2.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 2.000,-
z zadania: „Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII L.O. przy ul. Powstańców Śląskich” w kwocie 2.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Z
Działu 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 110.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 90001 - Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 110.000,-
§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 110.000,-
zadania pn.: „Budowa kanalizacji deszczowej do osiedla mieszkaniowego zlokalizowanego w obrębie ulic: Rapackiego, Sempołowskiej i Michałowskiej” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały.
Do
Działu 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 112.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 92601 - obiekty sportowe w kwocie 112.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 112.000,-
Na nowe zadanie: „ Dokumentacja przyszłościowa budowy boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni syntetycznej w dzielnicach m. Radomia” w kwocie 2.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/ w kwocie 2.000,-
zadania pn.: „Przebudowa nawierzchni toru kartingowego przy Automobilklubie Radomskim przy ul. Warszawskiej 17/21” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 110.000,-
Zadania własne powiatu
Z
Działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 602.500,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 2.500,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 2.500,-
z zadania: Przebudowa budynków ZS Zawodowych im. J. Kilińskiego przy ul. Śniadeckich 5” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały.
Rozdziału 80132 - szkoły artystyczne w kwocie 600.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 600.000,-
z zadania: „Budowa szkoły muzycznej - opracowanie dokumentacji projektowej” w kwocie 600.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Do
Działu 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 602.500,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 92195 - pozostała działalność w kwocie 602.500,-
§ 4170 - Wynagrodzenia bezosobowe w kwocie 2.500,-
na zadanie: „Budowa szkoły muzycznej - opracowanie dokumentacji projektowej” w kwocie 2.500,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 600.000,-
na zadanie: „Budowa szkoły muzycznej - opracowanie dokumentacji projektowej” w kwocie 600.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/.
§ 3
Dokonuje się przesunięć wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej
Zadania własne gminy
Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 74.000,-
Z
Rozdziału 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 74.000,- /Wydział Inwestycji/
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 74.000,-
Z zadania: „Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII L.O. przy ul. Powstańców Śląskich” w kwocie 74.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/.
Do
Rozdziału 80104 - przedszkola w kwocie 74.000,- /EDU/
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 74.000,-
Z
zadań własnych gminy
Dział 801 -Oświata i wychowanie w kwocie 36.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdział 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 36.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 36.000,-
Z zadania: „ Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII L.O. przy ul. Powstańców Śląskich” w kwocie 36.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Do
zadań własnych powiatu
Działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 36.000,- /EDU/
Rozdziału 80130 - szkoły zawodowe w kwocie 36.000,-
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 36.000,-
§ 4
Dokonuje się przesunięć wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej
Zadania własne gminy
Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 58.000,-
Rozdział 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 58.000,-
Z
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 58.000,- /Wydział Inwestycji/
Zadanie: „ Termomodernizacja budynku PSP nr 24 i VII L.O. przy ul. Powstańców Śląskich „ w kwocie 58.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Do
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 58.000,- /EDU/
Zadania własne powiatu
Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 40.150,-
Rozdział 80120 - licea ogólnokształcące w kwocie 40.150,-
Z
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 40.150,- /Wydział Inwestycji/
Z zadania: „ Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy ZSO nr 6 ul. J.Kilińskiego” w kwocie 40.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Z zadania: „ Budowa Sali gimnastycznej przy III L.O. im. D. Czachowskiego ul. Traugutta” w kwocie 150,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej
Uchwały/
Do
§ 2910 - zwrot dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub pobranych w nadmiernej wysokości w kwocie 150,- /B.P.I./
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 40.000,- /EDU/
§ 5
Dokonuje się przesunięcia wydatków między zadaniami:
Zadania własne powiatu
Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 680.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdział 60015 - drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 680.000,-
§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 680.000,-
Z zadania: „ Dokumentacja przyszłościowa dot. części prac przygotowawczych - ul. Kozienicka (od ul. Wojska Polskiego do cmentarza), trasa N-S (odc. od ul. Młodzianowskiej do miejskiej obwodnicy Południowej oraz odc. ul. Prażmowskiego do ul. Żeromskiego)- I etap; odc. od ul. Żeromskiego do ul. Struga - Zbrowskiego - II etap (po dokonaniu odrębnej analizy komunikacyjnej)” w kwocie 680.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/
Na zadanie: „Likwidacja miejsc niebezpiecznych na drogach m. Radomia : przebudowa skrzyżowania ulic: 25 Czerwca - Zwirki i Wigury - Struga” w kwocie 680.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały/.
§ 6
Dokonuje się likwidacji rezerwy ogólnej:
Zadania własne gminy
Z
Działu 758 - różne rozliczenia w kwocie 850.000,- /Wydz.Budżetu - BPI/
Rozdziału 75818 - rezerwy ogólne i celowe w kwocie 850.000,-
§ 4810 - rezerwy w kwocie 850.000,-
Do
Działu 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 850.000,- /Wydział Inwestycji/
Rozdziału 92601 - obiekty sportowe w kwocie 850.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 850.000,-
Zadania „Przebudowa dachu krytej pływalni „Delfin” przy ul. Piastowskiej 17” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały.
§ 7
Dokonuje się zmiany zapisu w Uchwale Rady Miejskiej Nr 139/2007 z dnia 02.07.2007 roku w paragrafie 4 na stronie4 zapis o treści:
Zadania własne powiatu
Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 130.000,-
Z
Rozdziału 80120 - licea ogólnokształcące w kwocie 130.000,- /Wydział Inwestycji/
§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 130.000,-
Zadania pn.: „Termomodernizacja budynku II L.O. im. M. Konopnickiej przy ul. Kusocińskiego 8” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 100.000,-
Zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy ZSO nr 6 ul. J. Kilińskiego „ zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 30.000,-
Do
Rozdziału 80132 - Szkoły artystyczne w kwocie 130.000,-
§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 130.000,-
Zadania pn.: „Budowa szkoły muzycznej - opracowanie dokumentacji projektowej” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 100.000,- /Wydział Inwestycji/
Zadania „ Zespół Szkół Plastycznych przy ul. J. Kilińskiego” w kwocie 30.000,- /EDU/
Zastępuje się zapisem o treści:
Zadania własne powiatu
Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 130.000,-
Z
Rozdziału 80120 - licea ogólnokształcące w kwocie 130.000,- /Wydział Inwestycji/
§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 130.000,-
Zadania pn.: „Termomodernizacja budynku II L.O. im. M. Konopnickiej przy ul. Kusocińskiego 8” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 100.000,-
Zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy ZSO nr 6 ul. J. Kilińskiego „ zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 30.000,-
Do
Rozdziału 80132 - Szkoły artystyczne w kwocie 130.000,-
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 30.000,- /EDU/
§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 100.000,- /Wydział Inwestycji/
Zadania pn.: „Budowa szkoły muzycznej - opracowanie dokumentacji projektowej” zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały w kwocie 100.000,-
§ 8
Dokonuje się zmiany planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Radomiu zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały.
§ 9
Dokonuje się zmiany planu finansowego Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Radomiu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej Uchwały.
§ 10
Dokonuje się zmiany załącznika nr 22 „Limity wydatków na programy inwestycyjne w latach 2007 - 2009” do Uchwały Rady Miejskiej w Radomiu nr 65/2007 z dnia 26 lutego 2007r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Radomia na 2007r. - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej Uchwały.
§ 11
W wyniku zmian określonych w § 1 zwiększa się planowany deficyt budżetowy na 2007 rok o kwotę 700.000,-
§ 12
W wyniku określonych zmian kwota planowanego deficytu budżetowego wynosi 79.506.508,-
§ 13
W związku ze zmianą deficytu budżetowego dokonuje się zwiększenia planu przychodów budżetu Miasta Radomia w następujący sposób:
§ 952 - przychody z zaciągniętych kredytów i pożyczek na rynku krajowym w kwocie 700.000,-
§ 14
Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta.
§ 15
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Wojciech Skurkiewicz
8
Pliki do pobrania
-
uchwala nr 153.doc Uchwała w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2007r.doc, 71 KB,
- Zał. nr 1 cz. 8 do uchwały nr 153 doc, 34.5 KB,
- Zał. nr 2 cz. 1 do uchwały nr 153 doc, 62 KB,
- Zał. nr 2 cz. 2 do uchwały nr 153 doc, 140.5 KB,
- Zał. nr 3 cz. 1 do uchwały nr 153 doc, 35.5 KB,
- Zał. nr 3 cz. 2 do uchwały nr 153 doc, 34 KB,
- Zał. nr 1 cz. 1 do uchwały nr 153 xls, 18 KB,
- Zał. nr 1 cz. 2 do uchwały nr 153 xls, 24 KB,
- Zał. nr 1 cz. 3 do uchwały nr 153 xls, 23 KB,
- Zał. nr 1 cz. 4 do uchwały nr 153 xls, 26 KB,
- Zał. nr 1 cz. 5 do uchwały nr 153 xls, 25.5 KB,
- Zał. nr 1 cz. 6 do uchwały nr 153 xls, 28.5 KB,
- Zał. nr 1 cz. 7 do uchwały nr 153 xls, 25.5 KB,
- Zał. nr 4 do uchwały nr 153 xls, 35 KB,