Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Uchwała nr 884


Druk nr 932a

BP.I-3012-1-23/2006

Uchwała nr 884/2006

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 16.10.2006 roku

w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2006r.

Na podstawie art.18, ust.2, pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz.U. 142, poz.1591 z 2001r z późn. zm./, art. 4 ust. 4,9,12 oraz art. 5 ust. 1, 3, 8 ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego z dnia 13 listopada 2003r. /Dz. U. Nr 203 z 2003r. poz. 1966 z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1

  1. Zwiększa się plan dochodów w kwocie 183.893,-

Zadania własne gminy

Dział 750 - Administracja publiczna w kwocie 678,- /Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej/

Rozdział 75023 - Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) w kwocie 678,-

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 678,-

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 127.898,-/EDU/

Rozdział 80110 - Gimnazja w kwocie 268,-

§ 0870 - Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych w kwocie 36,-

§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 232,-

Rozdział 80195 - Pozostała działalność 127.630,-

§ 2707 -Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin / związków gmin /,

powiatów / związków powiatów /, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

w kwocie 127.630,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 5.229,- /Wydział Infrastruktury/

Rozdział 90013 - Schroniska dla zwierząt w kwocie 5.229,-

§ 0830 - Wpływy z usług w kwocie 5.229,-

Zadania własne powiatu

Dział 750 - Administracja publiczna w kwocie 2.173,-/Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej/

Rozdział 75023 - Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) w kwocie 2.173,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 135,-

§ 0920 - Pozostałe odsetki w kwocie 616,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 1422,-

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 325,-/Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej/

Rozdział 75618 - Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 325,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 325,-

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 47.590,-/EDU/

Rozdział 80132 - Szkoły artystyczne w kwocie 2.818,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 2.818,-

Rozdział 80195 - Pozostała działalność w kwocie 44.772,-,-

§ 0750 - Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa , jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze w kwocie 512,-

§ 2707 - Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin / związków gmin /,

powiatów / związków powiatów /, samorządów województw, pozyskane z innych źródeł

w kwocie 44.260,-

  1. Zwiększa się plan wydatków w kwocie 4.794.295,-

Zadania własne gminy

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 2.757.630,-

Rozdział 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 1.400.000,-/EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 1.150.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 250.000,-

Rozdział 80103 - Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych w kwocie 160.000,-/EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie w kwocie 115.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 45.000,-

Rozdział 80104 - Przedszkola w kwocie 560.000,-/EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie w kwocie 500.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 60.000,-

Rozdział 80110 - w kwocie 510.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 510.000,-

Rozdział 80195 - Pozostała działalność w kwocie 127.630,-/EDU/

§ 4217 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 19.100,-

§ 4307 - zakup usług pozostałych w kwocie 31.540,-

§ 4417 - podróże służbowe krajowe w kwocie 318,-

§ 4427 - podróże służbowe zagraniczne w kwocie 76.476,-

§ 4437 - różne opłaty i składki w kwocie 96,-

§ 4747 - Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych w kwocie 100,-

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 3.176,-/Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej/

Rozdział 85195 - Pozostała działalność w kwocie 3.176,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 3.176,-

Dział 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza w kwocie 255.000,-/EDU/

Rozdział 85401 - Świetlice szkolne w kwocie 255.000,-

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie w kwocie 230.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 25.000,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 5.229,- /Wydział Infrastruktury/

Rozdział 90013 - Schroniska dla zwierząt w kwocie 5.229,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 5.229,-

Dział 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 200.000,- /MOSIR/

Rozdział 92604 - Instytucje Kultury Fizycznej w kwocie 200.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 200.000,-

Zadania własne powiatu

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 1.344.260,-

Rozdział 80102 - Szkoły podstawowe specjalne w kwocie 180.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 180.000,-

Rozdział 80120 - Licea ogólnokształcące w kwocie 360.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 360.000,-

Rozdział 80123 - Licea profilowane w kwocie 212.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 180.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 32.000,-

Rozdział 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 290.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 290.000,-

Rozdział 80132 - Szkoły artystyczne w kwocie 178.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 134.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 40.000,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 4.000,-

Rozdział 80134 - Szkoły zawodowe specjalne w kwocie 30.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 30.000,-

Rozdział 80140 - Centra kształcenia ustawicznego i praktycznego oraz ośrodki dokształcania zawodowego w kwocie 50.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 50.000,-

Rozdział 80195 - Pozostała działalność 44.260,-/EDU/

§ 4217 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 7.980,-

§ 4307 - zakup usług pozostałych w kwocie 8.840,-

§ 4417 - podróże służbowe krajowe w kwocie 960,-

§ 4427 - podróże służbowe zagraniczne w kwocie 26.180,-

§ 4747 - Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych w kwocie 300,-

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 114.000,- /DPS Plac Stare Miasto/

Rozdział 85202 - Domy Pomocy Społecznej w kwocie 114.000,-

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 114.000,-

zadanie: „Przebudowa i adaptacja nowego obiektu przy ul. Rodziny Ziętalów dla potrzeb DPS z dotychczasową siedziba ul. Plac Stare Miasto 2 w Radomiu - I Etap” w kwocie 114.000,-

/Zgodnie z załącznikiem Nr 9 do niniejszej Uchwały/

Dział 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza w kwocie 115.000,-

Rozdział 85401 - Świetlice szkolne w kwocie 80.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 80.000,-

Rozdział 85406 - Poradnie psychologiczno-pedagogiczne, w tym poradnie specjalistyczne w kwocie 35.000,- /EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 35.000,-

§ 2

  1. Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 8.844.038,-

Zadania własne gminy

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 1.826.600,-

Rozdział 60016 - Drogi publiczne gminne w kwocie 1.776.600,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.500.000,- /Wydział Zarządzania Nieruchomościami/

zadanie Budowa ul. Mariackiej - w kwocie 1.500.000

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 276.600,- /Wydział Inwestycji/

zadanie: „przebudowa ul. Mariackiej i ul. Młodzianowskiej na odc. Od ul. Ks. Sedlaka do ul. Gdyńskiej wraz z budową 2-poziomowego skrzyżowania z ul. 1905 Roku/Młodzianowska” w kwocie 18.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ budowa drogi dojazdowej do Muzeum Wsi Radomskiej (ul. Nadrzeczna) w kwocie 250.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „budowa ul. Dębowej” w kwocie 5.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ przebudowa ul. Puławskiej” w kwocie 3.600,- /zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

Rozdział 60017 - drogi wewnętrzne w kwocie 50.000,- /Wydział Inwestycji/

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 50.000,-

zadanie: „budowa ścieżek rowerowych - I etap- wzdłuż ul. Mieszka I od ul. Żółkiewskiego do Szpitala Wojewódzkiego” w kwocie 50.000,-

Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 570.000,- /Wydział Inwestycji/

Rozdział 70005 - Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 570.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 570.000,-

zadanie: „ rewitalizacja nieruchomości Rwańska 25 - Szewska 28 na centrum Wiedzy Europejskiej z biblioteką multimedialną” w kwocie 20.000,-

zadanie: „budowa mieszkań socjalnych przy ul. Mroza” w kwocie 550.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

Dział 757 - Obsługa długu publicznego w kwocie 3.535.938,- /Wydział Budżetu i Podatków/

Rozdział 75702 - Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 1.510.341,-

§ 4302 - Zakup usług pozostałych w kwocie 90.341,-

§ 8070 - Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz od krajowych pożyczek i kredytów w kwocie 1.300.000,-

§ 8072 - Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz od krajowych pożyczek i kredytów w kwocie 90.000,-

§ 8079 - Odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych oraz od krajowych pożyczek i kredytów w kwocie 30.000,-

Rozdział 75704 - Rozliczenia z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego w kwocie 2.025.597,-

§ 8020 - Wypłaty z tytułu gwarancji i poręczeń w kwocie 2.025.597,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 670.000,-/Wydział Inwestycji/

Rozdział 90001 - Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 670.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 670.000,-

zadanie: „Czyny inwestycyjne - budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu” w kwocie 100.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ Budowa kanalizacji sanitarnej w dz. Młynek Janiszewski” w kwocie 10.000,-

zadanie „ budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Północnej” w kwocie 430.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ budowa kanalizacji deszczowej w ulicach w rejonie Amfiteatru wraz z jego odwodnieniem - ul. Solna” w kwocie 50.000,-

zadanie: „ budowa kanalizacji w ul. Malenickiej” w kwocie 80.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

Zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 2.241.500,- /Wydział Inwestycji/

Rozdział 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 2.241.500,-

§ 6210 - Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 2.241.500,-

zadanie pn.: „budowa połączenia drogi krajowej nr 7 z drogą krajową nr 12 (przedłużenie ul. Maratońskiej) w kwocie 390.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ budowa wiaduktu w ciągu drugiej nitki ul. Żółkiewskiego wraz z przebudową ul. Żółkiewskiego - od wiaduktu do ul. Kozienickiej” w kwocie 1.500,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „przebudowa drogi krajowej nr 12 na odcinku od drogi krajowej nr 7 do wiaduktu w ul. Grzecznarowskiego - I etap przebudowa ul. Maratońskiej na odcinku od ul. Kieleckiej do ul. Limanowskiego” w kwocie 1.500,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ przebudowa ul. Grzecznarowskiego na odcinku od ul. Białej do ul. Osiedlowej” w kwocie 7.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „ przebudowa ul. Warszawskiej na odcinku od ronda NSZ do ul. Śniadeckich” w kwocie 8.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „przebudowa ul. Kelles-Krauza na odcinku od 25 Czerwca do ul. Staszica” w kwocie 1.830.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

zadanie: „przebudowa ul. Chrobrego na odcinku od ul. Żółkiewskiego do ul. 11 listopada” w kwocie 2.000,-

zadanie: „przebudowa chodników w ul. Sienkiewicza” w kwocie 1.500,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

§ 3

Dokonuje się przesunięcia wydatków między działami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne powiatu

Z

działu 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza w kwocie 4.600,-/EDU/

rozdziału 85410 - Internaty i bursy szkolne w kwocie 4.600,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 4.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 600,-

do

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 4.600,- /EDU/

Rozdziału 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 4.600,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia 4.000,-

§ 4350 - Zakup usług dostępu do sieci internet 600,-

Z

zadań własnych powiatu

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 30.000,- /Wydział Inwestycji/

rozdziału 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 30.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-

zadania: „ Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ekonomicznych ul. Wernera” w kwocie 30.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej Uchwały/

działu 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza w kwocie 45.000,-/ Wydział Inwestycji/

rozdziału 85407 - Placówki wychowania pozaszkolnego w kwocie 45.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 45.000,-

zadania „Kompleksowa przebudowa budynku Młodzieżowego Domu Kultury ul. Słowackiego” w kwocie 45.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej Uchwały/

do

zadań własnych gminy

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 75.000,- /EDU/

rozdziału 80110 - Gimnazja w kwocie 75.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 75.000,-

§ 4

Dokonuje się przesunięcia wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne gminy

Dział 801 - Oświata u wychowanie w kwocie 25.000,-

Z

Rozdziału 80120 - Licea ogólnokształcące w kwocie 7.000,- /Wydział Inwestycji/

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 7.000,-

Zadania: „ Wymiana stolarki okiennej budynku II L.O. im. Konopnickiej - opracowanie dokumentacji projektowej” w kwocie 7.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

Rozdziału 80110 - Gimnazja w kwocie 18.000,- /Wydział Inwestycji/

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 18.000,-

zadania: „Wymiana stolarki okiennej w budynku PG nr 11 ul. Kujawska” w kwocie 18.000,-

/zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

do

rozdziału 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 25.000,- /EDU/

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 25.000,-

Dział 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 4.000,-/Wydział Kultury i Turystyki/

Z

Rozdział 92195 - Pozostała działalność w kwocie 4.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 4.000,-

do

rozdziału 92105 - Pozostałe zadania w zakresie kultury w kwocie 4.000,-

§ 2810 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji fundacjom w kwocie 2.500,-

§ 2820 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w kwocie 1.500,-

Zadania własne powiatu

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 457.303,-

Z

Rozdziału 80102 - Szkoły podstawowe specjalne w kwocie 457.303,-/EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 455.500,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 1.803,-

Do

Rozdziału 80111 - Gimnazja specjalne w kwocie 397.830,-/EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 396.027,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 1.803,-

Rozdziału 80134 - Szkoły zawodowe specjalne w kwocie 59.473,-/EDU/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 59.473,-

Dział 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza w kwocie 3.780,-

Z

Rozdziału 85407 - Placówki wychowania pozaszkolnego w kwocie 3.780,-/EDU/

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 3.780,-

do

rozdziału 85417 - Szkolne schroniska młodzieżowe w kwocie 3.780,-/EDU/

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 3.780,-

Z

Zadań własnych powiatu

Działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 49.000,-

Rozdziału 80120 - liceaogólnoktszałcące w kwocie 7.000,- /Wydział Inwestycji/

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 7.000,-

zadanie: „Wymiana stolarki okiennej budynku II L.O. im. Konopnockiej - opracowanie dokumentacji projektowej” w kwocie 7.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej uchwały/

Rozdziału 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 42.000,- /Wydział Inwestycji/

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 42.000,-

zadania: „Termomodernizacja dachu w V L.O. Traugutta ul. Traugutta” w kwocie 30.000,-/Zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej uchwały/

zadania: „ Wymiana instalacji c.o. w Zespole Szkół Budowlanych ul. Kościuszki” w kwocie 10.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

zadania: „Wymiana instalacji c.o. w Zespole Szkół Budowlanych ul. Kościuszki” w kwocie 2.000,- /Zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

do

zadań własnych gminy

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 49.000,-

Rozdziału 80104 - Przedszkola w kwocie 9.000,- /EDU/

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 9.000,-

Rozdziału 80120 - Licea ogólnokształcące w kwocie 30.000,- /EDU/

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 30.000,-

rozdziału 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 10.000,- /EDU/

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 10.000,-

§ 5

Dokonuje się przesunięcia wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne gminy

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 104.000,-

Rozdział 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 99.000,-

Z

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 38.000,-/Wydział Inwestycji/

zadanie „Wymiana stolarki okiennej budynku PSP nr 13 - opracowanie dokumentacji projektowej” w kwocie 16.000,-/zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

zadania: „Termomodernizacja budynku PSP nr 18 - opracowanie dokumentacji projektowej „ w kwocie 8.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

zadania: „Przebudowa kuchni w PSP nr 29 ul. Ceglana” w kwocie 6.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

zadania: „Termomodernizacja budynku PSP Nr 31” w kwocie 4.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

zadania: „Wymiana instalacji elektrycznej w PSP nr 25 ul. Starokrakowska w kwocie 4.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

§ 6059 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 61.000,- /Wydział Inwestycji/ /Wydział Inwestycji/

zadania: „Budowa PSP nr 20 przy ul. Malenickiej” w kwocie 61.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej Uchwały/

do

§ 4270 - Zakup usług remontowych 98.000,- /EDU/

§ 6058 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.000,- /Wydział Inwestycyjny/

zadania: „Budowa PSP nr 20 przy ul. Malenickiej” /zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej Uchwały/

Rozdział 80110 - Gimnazja w kwocie 5.000,-

Z

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 5.000,- /Wydział Inwestycji/

zadania: „Termomodernizacja budynku w PG nr 2 ul. Gagarina” w kwocie 5.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej Uchwały/

do

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 5.000,- /EDU/

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 732,-

Rozdział 85154 - Przeciwdziałanie alkoholizmowi w kwocie 732,-

Z

§ 6060 - Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 732,- /Wydział Organizacyjny/

do

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 732,- / Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych/

Działu 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 50.000,-

Rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 50.000,-

Z

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 50.000,-/Wydział Inwestycji/

z zadania: „budowa parku rekreacyjno-wypoczynkowego w osiedlu mieszkaniowym „Południe” III i IV etap” w kwocie 50.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

do

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 50.000,- /Wydział Infrastruktury/

Dział 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 17.460,- /MOSIR/

Rozdział 92604 - Instytucje kultury fizycznej w kwocie 17.460,-

Z

§ 6060 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 17.460,-

E - siedziska rozkładane w kwocie 16.780,-

H - sprzęt komputerowy w kwocie 680,-

Do

§ 6050 - Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 17.460,-

A - wymiana podłogi w kwocie 4.710,- /zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej Uchwały/

B - instalacja centralnego ogrzewania w kwocie 12.750,- /zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej Uchwały/

Zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 1.139.000,-/Wydział Inwestycji/

Rozdział 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 1.139.000,-

Z

§ 6210 - Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 1.139.000,-

zadanie: pn. „Przebudowa skrzyżowania ulic: Wierzbicka/Toruńska/Wjazdowa” /Zgodnie z załącznikiem Nr 7/

do

§ 6213 - Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 1.119.000,-

zadanie: pn. „Przebudowa skrzyżowania ulic: Wierzbicka/Toruńska/Wjazdowa” /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

§ 6214 - Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 20.000,-

zadanie: pn. „Przebudowa skrzyżowania ulic: Wierzbicka/Toruńska/Wjazdowa” /Zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej Uchwały/

Zadania zlecone gminie

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 22.500,- /MOPS/

Rozdział 85228 - Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w kwocie 22.500,-

Z

§ 4170 - Wynagrodzenia bezosobowe w kwocie 22.500,-

do

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 20.500,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 1.500,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 500,-

§ 6

Dokonuje się przesunięcia planu wydatków między zadaniami

Zadania własne gminy

Dział 926 - Kultura Fizyczna i Sport w kwocie 1.660,-/MOSIR/

Rozdział 92604 - Instytucje kultury fizycznej w kwocie 1.660,-

§ 6060 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.660,-

Z

Zadania E - „Siedziska rozkładane” w kwocie 1.660,- /zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej Uchwały/

Do

Zadania J - „Wykonanie rolet okiennych” w kwocie 940,- /zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej Uchwały/

Zadania K - „Dostawa i montaż tablicy świetlnej” w kwocie 100,- /zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej Uchwały/

Zadania L - „Nagłośnienie hali” w kwocie 620,- /zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej Uchwały/

Zadania własne powiatu

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 349.120,- /Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej/

Rozdział 85111 - Szpitale ogólne w kwocie 349.120,-

§ 6220 - Dotacje celowe z budżetu na sfinansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych w kwocie 349.120,-

Z zadań:

f/ - opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej bloku operacyjnego chirurgicznego w kwocie 118.220,-

g/ - modernizacja sieci Ciepłowniczej w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym w kwocie 200.000,-

h/ - modernizacja Pracowni Serologii grup krwi , o/Ortopedii i Sekcji Dokumentacji i Rejestracji Chorych w kwocie 29.700,-

k/ - projekt modernizacji podoczyszczalni ścieków w kwocie 1.200,-

do zadania:

d/ opracowanie wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowo kosztorysowej Pawilonu Ginekologiczni-Położniczego w kwocie 349.120,-

§ 7

Dokonuje się zmiany nazwy zadania

W dziale 851 - Ochrona zdrowia /Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej/

Rozdział 85111 - Szpitale ogólne

§ 6220 - Dotacje celowe z budżetu na sfinansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych

Z

zadania: „Modernizacja Pracowni Serologii grup krwi, O/ortopedii i Sekcji Dokumentacji i Rejestracji Chorych”

na:

zadanie: „Modernizacja Pracowni Serologii grup krwi, O/Ortopedii, Kaplicy i Sekcji Dokumentacji i Rejestracji Chorych.

§ 8

Dokonuje się rozszerzenia wykazu ulic o ulicę „Wiosenną” w zadaniu: „Oświetlenie ulic miasta”

W dziale 900 - Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska /Wydział Inwestycji/

Rozdziale 90015 - Oświetlenie ulic, placów i dróg

§ 6210 - Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych.

/zgodnie z załącznikiem Nr 8 do niniejszej Uchwały/

§ 9

Dokonuje się zmiany planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Radomiu zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 10

Dokonuje się zmiany załącznika Nr 11 - „Przychody i wydatki rachunków dochodów własnych na 2006 rok” do Uchwały Rady Miejskiej w Radomiu Nr 739/2005 z dnia 19 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta na 2006 rok - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały.

§ 11

Dokonuje się zmiany Planu Finansowego Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym na 2006r. w Radomiu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej Uchwały.

§ 12

Dokonuje się zmiany załącznika Nr 20 „Limity wydatków na programy inwestycyjne w latach 2006 - 2008 do Uchwały Rady Miejskiej w Radomiu Nr 739/2005 z dnia 19 grudnia 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Radomia na 2006 rok - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej uchwały.

§ 13

W wyniku zmian określonych w § 1 i § 2 niniejszej uchwały zmniejsza się planowany deficyt budżetowy na 2006 o kwotę 4.233.636,-

§ 14

W wyniku określonych zmian kwota planowanego deficytu budżetowego wynosi 47.364.333,-

§ 15

W związku ze zmianą deficytu budżetowego dokonuje się zmniejszenia planu przychodów budżetu Miasta Radomia w sposób następujący:

§ 952 - przychody z zaciągniętych kredytów i pożyczek na rynku krajowym w kwocie 4.233.636,-

§ 16

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta.

§ 17

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady Miejskiej

Tadeusz Henryk Derlatka

1

14

Metadane

Data publikacji : 19.10.2006
Obowiązuje od : 16.10.2006
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydz. Budżetu i Podatków
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony

do góry