Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Uchwała nr 675


Druk nr 699

Uchwała nr 675/2005

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 29.08.2005r

w sprawie: wzorów deklaracji podatkowych w podatku od nieruchomości, podatku

rolnym i leśnym.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 8 ustawy z dn. 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001r nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / oraz art. 6 ust 13 ustawy z dn. 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych /t. j. Dz. U. z 2002r Nr 9 poz.84 z późn. zm./ i art. 6a ust 11 ustawy z dn 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym /t. j. Dz. U. z 1993r nr 94 poz. 431 z późn. zm/ oraz art. 6 ust. 9 ustawy z dn 30 października 2002r o podatku leśnym /Dz. U. nr 200 poz. 1682 późn. zm / uchwala się co następuje:

§1

Określa się wzory deklaracji w podatku od nieruchomości, w podatku rolnym i podatku leśnym stanowiące załączniki od 1do 6 do niniejszej uchwały

§2

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Radomia

§3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

§4

Traci moc uchwała nr37/2002 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 16 grudnia 2002r w sprawie wzorów deklaracji podatkowych w podatku od nieruchomości, podatku rolnym i leśnym

Przewodniczący Rady Miejskiej

Tadeusz Henryk Derlatka

Załącznik Nr 3 do uchwały Nr 675/2005.

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 29.082005 r.

DL-1/1

NIP

DL-1 DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY

Podstawa

prawna

Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. Nr 200 poz1682 z późn. zm)

Składający

Formularz przeznaczony jest dla osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, nadleśnictw, jednostek organizacyjnych Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz osób fizycznych będących współwłaścicielami lasu z osobami prawnymi.

Termin

składania

Do dnia 15 stycznia roku podatkowego, lub w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 5 .

Miejsce

składania

Organ podatkowy Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )

1. złożenie informacji

2. korekta informacji

  1. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja

Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej )

B.1. DANE PERSONALNE

3. Nazwisko

4. Pierwsze imię

5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz PESEL

B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

6. Kraj

7. Województwo

8. Powiat

9 Gmina

10. Ulica

11. Nr domu

12. Nr lokalu

13. Miejscowość

14. Kod pocztowy

15. Poczta

16. Telefon.

17. Fax.

C. DANE PODATNIKA ( osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej )

C.1. DANE IDENTYFIKACYJNE

18. Nazwa pełna

19. Nazwa skrócona

20. Numer identyfikacji REGON

C.2. ORGAN REJESTROWY

21. Nazwa organu rejestrowego

22. Nazwa rejestru

23. Data rejestracji

24. Numer w rejestrze

25. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami ).

26. Forma prawna przedsiębiorstwa.

27. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg rozdziału 7 ustawy z dn 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej

/Dz. U. nr 173, poz. 1807 ze zmianami/

C.3. ADRES SIEDZIBY.

28. Kraj

29. Województwo

30. Powiat

31. Gmina

32. Ulica

33. Nr domu

34. Nr lokalu

35. Miejscowość

36. Kod pocztowy

37. Poczta

38. Telefon

39. Fax.

C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA

Przedmiot opodatkowania

Powierzchnia lasów w hektarach fizycznych

Stawka podatku

Kwota podatku

Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las

40.

41.

42.

Grunty leśne

43.

44.

45.

Inne lasy

46.

47.

48.

RAZEM

XXXX

XXXX

49.

E. ULGI W PODATKU LEŚNYM.

Przedmiot opodatkowania

Powierzchnia lasów w hektarach fizycznych

Stawka podatku

Kwota podatku

Lasy ochronne

50.

51.

52.

Rezerwaty przyrody

53.

54.

55.

Parki narodowe

56.

57.

58.

RAZEM

XXXX

XXXX

59.

ŁĄCZNIE KWOTA PODATKU ( do kwoty z pozycji 49 należy dodać kwotę z pozycji 59 ).

F. ZWOLNIENIA Z PODATKU LEŚNEGO.

F.1. zwolnienia z podatku leśnego ( art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 )

Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat

60.

Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków

61.

Użytki ekologiczne

62.

KWOTA ZWOLNIENIA

63.

Podatek leśny po odliczeniu zwolnień ( od kwoty w pozycji 56 należy odjąć kwotę z pozycji 60 ).

64.

F. 2. Zwolnienia na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy

65.

Razem zwolnienia

66.

PODATEK PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z pozycji 64 odjąć kwotę z pozycji 66 ).

67.

G. INFORMACJE O LASACH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOŚCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )

Przedmiot opodatkowania

Miejsce położenia lasu

Imię i nazwisko współwłaści-

ciela ( współposiadacza )

Adres i miejsce zamieszkania

współwłaściciela

( współposiadacza )

Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las

68.

69.

70.

Grunty leśne

71.

72.

73.

Grunty leśne zabudowane

74.

75.

76.

Grunty zadrzewione i zakrzaczone

77.

78.

79.

Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat

80.

81.

82.

Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków

83.

84.

85.

Lasy ochronne

86.

87.

88

Rezerwaty przyrody

89.

90.

91.

Użytki ekologiczne

92.

93.

94.

H. ADRES DO KORESPONDENCJI

95. Kraj

96. Województwo

97. Powiat

98. Gmina

99. Ulica

100. Nr domu

101. Nr lokalu

102. Telefon

103. Fax

104. Numer rachunku bankowego i nazwa banku

I. OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA

I.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością.

105. Imię

106. Nazwisko

107. Data wypełnienia deklaracji.

108. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić )

J. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

J.1. Uwagi organu podatkowego

Pouczenie:

W wypadku nie wpłacenia w obowiązującym terminie kwoty z pozycji 64 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968 )

Uzasadnienie korekty deklaracji:

/wypełnić tylko w przypadku korekty deklaracji/

...........................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................

Załącznik Nr 1 do uchwały Nr 675/2005.

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 29.08.2005.

DN-1/1

NIP

DN-1 DEKLARACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI.

Podstawa

Prawna

Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z pózn. zmianami )

Składający

Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących współwłaścicielami nieruchomości wraz z osobami prawnymi, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej

Termin

Składania

Zgodnie z art. 6 ust. 9 i 11 w/w ustawy w terminie do dnia 15 stycznia roku podatkowego, lub w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku od nieruchomości, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 6 ust. 3. Obowiązek złożenia informacji dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów ustawy.

Miejsce

Składania

Prezydent Miasta Radomia. 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )

1. złożenie informacji

2. korekta informacji

  1. MIEJSCE SKŁADANIA INFOIRMACJI

2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja

Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej )

B.1. DANE PERSONALNE

3. Nazwisko

4. Pierwsze imię

5. Numer PESEL

B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

6. Kraj

7. Województwo

8. Powiat

9 Gmina

10. Ulica

11. Nr domu

12. Nr lokalu

13. Miejscowość

14. Kod pocztowy

15. Poczta

16. Telefon

17. Fax.

C. DANE PODATNIKA

C. 1. DANE IDENTYFIKACYJNE.

18. Nazwa pełna

19. Nazwa skrócona

20. Numer identyfikacji REGON

21. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami ).

22. Forma prawna przedsiębiorstwa

23. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej

/Dz. U. nr 173, poz 1807 ze zmianami/

C. 2. ORGAN REJESTROWY.

24. Nazwa organu rejestrowego.

25. Nazwa rejestru.

26. Data rejestracji

27. Numer w rejestrze.

C. 3. ADRES SIEDZIBY.

28. Kraj.

29. Województwo

30. Powiat.

31. Gmina

32. Ulica

33. Nr domu

34. Nr lokalu

35. Miejscowość

36. Kod pocztowy

37. Poczta

38. Telefon.

39. Fax.

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA

Przedmiot opodatkowania

Powierzchnia nieruchomości w m2 lub ha - albo wartość w złotych

Stawka podatku

Kwota podatku

Grunty

40.

41.

42.

Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

43.

44.

45

Grunty pozostałe

46.

47.

48.

Budynki lub ich części

49.

50.

51.

Mieszkalne

Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej

52.

53.

54.

Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym

55.

56.

57.

Zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych

58.

59.

60.

Pozostałe

61.

62.

63.

Budowle

64.

65.

66.

RAZEM

67.

E. ZWOLNIENIA Z PODATKU OD NIERUCHOMOSCI

E. 1. ZWOLNIENIA Z PODATKU OD NIERUCHOMOSCI - art. 2 ust. 3 ustawy

Przedmiot zwolnienia

Powierzchnia lub wartość nieruchomości

Kwota zwolnienia

Nieruchomości będące własnością państw obcych lub organizacji międzynarodowych albo przekazane im w użytkowanie wieczyste, przeznaczone na siedziby przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i innych misji korzystających z przywilejów i immunitetów na mocy ustaw, umów lub zwyczajów międzynarodowych

68.

69.

Grunty pod wodami płynącymi i kanałami żeglownymi, z wyjątkiem jezior oraz gruntów zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

70.

71.

Nieruchomości lub ich części zajęte na potrzeby organów jednostek samorządu terytorialnego, w tym urzędów gmin, starostw powiatowych i urzędów marszałkowskich,

72.

73.

Budowle dróg publicznych wraz z pasami drogowymi oraz zajęte pod nie grunty.

74.

75

Razem zwolnienia

76.

Podatek od odliczeniu zwolnień ( od kwoty z poz. 67 należy odjąć kwotę z poz. 76

77.

E. 2. Zwolnienia z podatku od nieruchomości - art. 7 ust. 1 ustawy

Przedmiot zwolnienia

Powierzchnia lub wartość nieruchomości

Kwota zwolnienia

1. budowle kolejowe stanowiące całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, służące do ruchu pojazdów kolejowych, organizacji i sterowania tym ruchem, umożliwiające dokonywanie przewozów osób lub rzeczy, wykorzystywane wyłącznie na potrzeby publicznego transportu kolejowego,

78.

79.

2. Grunty zajęte pod wymienione wyżej budowle.

80.

81.

3. Budowle infrastruktury portowej, budowle infrastruktury zapewniającej dostęp do portów i przystani morskich;

82 . nie dotyczy

83. nie dotyczy

4. grunty zajęte pod wymienione wyżej budowle

84. nie dotyczy

85. nie dotyczy

5. budynki na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego

86.

87.

6. budowle na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego;

88.

89.

7. grunty na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego;

90.

91.

8. Budynki lub ich części :

92.

  1. służące wyłącznie działalności leśnej i rybackiej;

93.

94.

  1. położone na gruntach gospodarstw rolnych, służące wyłącznie działalności rolniczej;

95.

96.

  1. zajęte na prowadzenie działów specjalnych produkcji rolnej;

97.

98.

9. nieruchomości lub ich części zajęte na potrzeby prowadzenia przez stowarzyszenia statutowej działalności wśród dzieci i młodzieży w zakresie oświaty, wychowania, nauki i techniki, kultury fizycznej i sportu, z wyjątkiem wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej;

99.

100.

10. grunty zajęte trwale na obozowiska i bazy wypoczynkowe dzieci i młodzieży;

101..

102.

11. grunty i budynki wpisane indywidualnie do rejestru zabytków, pod warunkiem ich utrzymania i konserwacji, zgodnie z przepisami o ochronie zabytków, z wyjątkiem części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej;

103.

104. Organ wydający decyzję o wpisie do rejestru oraz data i sygnatura decyzji.

  1. budynki;

105.

106.

  1. grunty;

107.

108.

12. grunty i budynki we władaniu muzeów rejestrowanych:

109.

110. Organ rejestrujący oraz data i numer pozycji rejestrowej:

  1. budynki;

111.

112.

  1. grunty:

113.

114.

13. budynki i budowle w parkach narodowych oraz rezerwatach przyrody służące bezpośrednio osiąganiu celów z zakresu ochrony przyrody, oraz grunty objęte ochroną ścisłą, częściową lub krajobrazową;

115.

116.

  1. budynki;

117.

118.

  1. budowle;

119.

120.

  1. grunty:

121.

122.

14. budowle wałów ochronnych, grunty pod wałami ochronnymi i położone w międzywałach, z wyjątkach zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej przez inne podmioty niż spółki wodne, ich związki oraz związki wałowe:

123

budowle

------------------------------------------------------123a

grunty

124.

-----------------------------------------------------

124a

15. grunty stanowiące nieużytki, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej;

125.

126.

16. użytki ekologiczne, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej:

127.

128.

17. grunty zadrzewione i zakrzewione, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej;

129.

130.

18. grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych, którzy spełniają jeden z warunków:

131.

132.

  1. którzy osiągnęli wiek emerytalny;

133.

134.

  1. są inwalidami zaliczonymi do I albo II grupy;

135.

136.

  1. są niepełnosprawnymi o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności;

137.

138.

  1. są osobami całkowicie niezdolnymi do pracy w gospodarstwie rolnym albo niezdolnymi do samodzielnej egzystencji;

139.

140.

19. grunty pracowniczych ogrodów działkowych, z wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej;

141.

142.

20. budynki i budowle nowo wybudowane bądź zmodernizowane, oddane do użytkowania, wykorzystywane przez grupę producentów rolnych na działalność statutową, po uzyskaniu wpisu do rejestru grup - w okresie 5 lat od dnia uzyskania wpisu grupy do rejestru;

143.

144. Należy podać organ dokonujący wpisu, datę wpisu oraz numer pozycji wpisu.

  1. budynki;

145.

146.

  1. budowle:

147.

148.

21. Zwolnienia na podstawie art7 ust 2

pkt 1-5 lub ust 3

149

grunty

149a

budynki

149b

budowle

150

Razem kwota zwolnienia z podatku od nieruchomości z art. 7 ust. 1 ustawy

151.

Kwota podatku po zwolnieniach ( od kwoty z poz. 77 należy odjąć kwotę z poz. 151 )

152.

F. INFORMACJE O NIERUCHOMOSCIACH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOSCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )

Przedmiot opodatkowania

Miejsce położenia nieruchomości ( adres )

Nazwisko współwłaściciela (współposiadacza )

Adres miejsca zamieszkania współwłaściciela (współposiadacza )

Grunty

153.

154.

155.

Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

156.

157

158.

Grunty pozostałe

159.

160.

161.

Budynki lub ich części

162.

163.

164.

Mieszkalne

Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części budynków mieszkalnych zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej

165.

166.

167.

Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym

168.

169.

170.

Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych

171.

172.

173.

Pozostałe

174.

175.

176.

Budowle

177.

178.

179.

G. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

180. Kraj

181. Województwo

182. Powiat

183. Gmina

184. Ulica

185. Nr domu

186. Nr lokalu

187. Telefon

188. Fax

189. Numer rachunku bankowego i nazwa banku

H. OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA

H.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością.

190. Imię

191. Nazwisko

192. Data wypełnienia informacji

193. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić )

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

I.1. Uwagi organu podatkowego

Pouczenie:

W wypadku nie wpłacenia w obowiązujących termach kwot wynikających z niniejszej deklaracji lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968 z póżn. zmianami ).

Uzasadnienie korekty deklaracji:

/Wypełnić tylko w przypadku korekty deklaracji/

............................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................

Załącznik Nr 5 do uchwały Nr 675/2005.

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 29.08.2005 r.

DR-1/1

NIP

DR-1 DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY.

Podstawa

prawna

Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 z pózn. zm.. )

Składający

Formularz przeznaczony jest dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa, jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych oraz osób fizycznych.

Termin

składania

Zgodnie z art. 6a ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku rolnym, lub zaistnienie zmian,

Miejsce

składania

Organ podatkowy Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )

1. złożenie informacji

2. korekta informacji

  1. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja

Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej )

B.1. DANE PERSONALNE

3. Nazwisko

4. Pierwsze imię

5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz PESEL

B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

6. Kraj

7. Województwo

8. Powiat

9 Gmina

10. Ulica

11. Nr domu

12. Nr lokalu

13. Miejscowość

14. Kod pocztowy

15. Poczta

16. Telefon.

17. Fax.

C. DANE PODATNIKA.

C.1. DANE IDENTYFIKACYJNE.

18. Nazwa pełna.

19. Nazwa skrócona.

20. Numer identyfikacji REGON.

C.2. ORGAN REJESTROWY.

21. Nazwa organu rejestrowego

22. Nazwa rejestru

23. Data rejestracji

24. Numer w rejestrze.

25. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zm. )

26. Forma prawa przedsiębiorstwa

27. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg. Rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej

/Dz. U. nr 173, poz. 1807 ze zmianami/

C.3. ADRES SIEDZIBY

28. Kraj

29. Województwo

30. Powiat

31. Gmina

32. Ulica

33. Nr domu

34. Nr lokalu

35. Miejscowość

36. Kod pocztowy

37. Poczta

38. Telefon

39. Fax.

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA

Przedmiot opodatkowania

Klasy użytków rolnych

Powierzchnia użytków rolnych w danej klasie ( w hektarach fizycznych )

Powierzchnia w hektarach przeliczeniowych

Stawka podatku

Kwota podatku

Grunty orne

I

40.

41.

42.

43.

II

44.

45.

46.

47.

IIIa

48.

49.

50.

51.

IIIb

52.

53.

54.

55.

Iva

56.

57.

58.

59.

Ivb

60.

61.

62.

63.

V

64.

65.

66.

67.

VI

68.

69.

70.

71.

Łąki i pastwiska

I

72.

73.

74.

75.

II

76.

77.

78.

79.

III

80.

81.

82.

83.

IV

84.

85.

86.

87.

V

88.

89.

90.

91.

VI

92.

93.

94.

95.

Sady

I

96.

97.

98.

99

II

100.

101.

102.

103.

IIIa

104.

105.

106.

107.

IIIb

108.

109.

110.

111.

IV a

112.

113.

114.

115.

IV b

116.

117.

118.

119.

V

120.

121.

122.

123.

VI

124..

125.

126.

127.

Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

xxxx

128.

129.

130.

131.

Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb

Xxxx

132.

133.

134.

135.

Grunty pod stawami niezarybionymi

Xxxx

136.

137.

138.

139.

Rowy melioracyjne

Xxxx

140.

141.

142.

143.

RAZEM:

Xxxx

144.

145.

146.

147.

E. ZWOLNIENIA Z PODATKU ROLNEGO

E.1. Zwolnienia z podatku rolnego na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 1 - 12 ustawy

Przedmiot zwolnienia

Powierzchnia w hektarach fizycznych

Kwota zwolnienia

Użytki rolne klasy V, VI, VIz oraz grunty zadrzewione i zakrzewione ustanowione na użytkach rolnych

148.

149.

Grunty położone w pasie drogi granicznej

150.

151.

Grunty orne, łąki i pastwiska objęte melioracją- w roku w którym uprawy zostały zniszczone wskutek robót drenarskich

152.

153.

Grunty przeznaczone na utworzenie nowego gospodarstwa rolnego lub powiększenie już istniejącego do powierzchni nie przekraczającej 100ha

A/ będące przedmiotem prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nabyte w drodze umowy sprzedaży

B/ będące przedmiotem umowy o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste

C/wchodzące w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, objęte w trwałe zagospodarowanie

154.

155.

Grunty gospodarstw rolnych powstałe z zagospodarowania nieużytków - na okres 5lat licząc od roku następnego po zakończeniu zagospodarowania

156.

157.

Grunty gospodarstw rolnych otrzymane w drodze wymiany lub scalenia- na 1 rok następujący po roku, w którym dokonano wymiany lub scalenia gruntów

158.

159.

Grunty gospodarstw rolnych, na których zaprzestano produkcji rolnej z tym, że zwolnienie może dotyczyć nie więcej niż 20% powierzchni użytków rolnych gosp. rolnego lecz nie więcej niż 10ha na okres nie dłuższy niż 3 lata w stosunku do tych samych gruntów.

160.

161.

Grunty wpisane do rejestru zabytków pod warunkiem ich zagospodarowania i utrzymania zgodnie z przepisami o ochronie zabytków,

162.

163.

Użytki ekologiczne

164.

165.

Grunty zajęte przez zbiorniki wody służące do zaopatrzenia ludności w wodę

166.

167.

Grunty pod wałami przeciwpowodziowymi i grunty położone w międzywałach

168.

169.

Grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych:

170.

171.

a) którzy osiągnęli wiek emerytalny

172.

173.

b) są inwalidami zaliczonymi do I albo II grunty,

174.

175.

c) są niepełnosprawnymi o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.

176.

177.

d) są osobami całkowicie niezdolnymi do pracy w gospodarstwie rolnym albo niezdolnymi do samodzielnej egzystencji.

178.

179.

RAZEM ZWOLNIENIA

180.

PODATEK ROLNY DO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z poz.147 należy odjąć kwotę z poz. 180 )

181.

E.2. ZWOLNIENIA Z PODATKU ROLNEGO - na podstawie art. 13e ustawy

Kwota zwolnienia

182.

PODATEK ROLNY PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z poz. 181 należy odjąć kwotę z poz. 182 )

183.

E.3. ULGI INWESTYCYJNE ART. 13 USTAWY

Budowa lub modernizacja budynków inwentarskich służących do chowu, hodowli i utrzymywania zwierząt gospodarskich oraz obiektów służących ochronie środowiska

184.

Zakup i zainstalowanie:

a) deszczowni

185.

b) urządzeń melioracyjnych i urządzeń zaopatrzenia gospodarstwa w wodę

186.

c) urządzeń do wykorzystania na cele produkcyjne naturalnych źródeł energii ( wiatru, biogazu, słońca, spadku wód )

187.

RAZEM ZWOLNIENIA

188.

PODATEK PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty poz. 183 należy odjąć kwotę z poz. 189 )

189.

E. 4. ZWOLNIENIA NA PODSTAWIE ART. 13B ust. 1 ( tereny górskie i podgórskie )

190.

Razem zwolnienia

191.

PODATEK PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z poz. 189 należy odjąć należy odjąć kwotę z poz. 191 )

192.

E. 5. POZOSTAŁE ZWOLNIENIA

193.

RAZEM ZWOLNIENIA

194.

PODATEK ROLNY PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ (od kwoty z poz. 191 należy odjąć kwotę z poz. 194 )

195.

F. INFORMACJA O GOSPODARSTWACH ROLNYCH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOSCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )

Przedmiot opodatkowania

Klasy użytków rolnych

Miejsce położenia gospodarstwa rolnego ( adres )

Nazwiska współwłaścicieli

(współposiadaczy )

Adres miejsca zamieszkania współwłaścicieli ( współposiadaczy )

Grunty orne

I

196.

197.

198.

II

199.

200.

201.

III a

202.

203.

204.

III b

205.

206.

207.

IV a

208.

209.

210.

IV b

211.

212.

213.

V

214.

215.

216.

VI

217

218.

219.

Łąki i pastwiska

I

220.

221.

222.

II

223.

224.

225.

III

226.

227.

228.

IV

229.

230.

231.

V

232.

233.

234.

VI

235.

236.

237.

Sady

I

238.

239.

240.

II

241.

242.

243.

III a

244.

245.

246.

III b

247.

248.

249.

IV a

250.

251.

252.

IV b

253.

254.

255.

V

256.

257.

258.

VI

259.

260.

261.

Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

xxxx

263.

264.

265.

Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb

xxxx

266.

267.

268.

Grunty pod stawami niezarybionymi

xxxx

269.

270.

271.

Rowy melioracyjne

xxxx

272.

273.

274.

G. ADRES DO KORESPONDENCJI

275. Kraj

276. Województwo

277. Powiat

278. Gmina

279. Ulica

280. Nr domu

281. Nr lokalu

282. Miejscowość

283. Kod pocztowy

284. Poczta

285. Numer rachunku bankowego i nazwa banku.

H. OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA

H. 1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO * / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO * ( niepotrzebne skreślić ). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością.

286. Imię

287. Nazwisko

288. Data wypełnienia deklaracji

289. Podpis ( pieczęć ) składającego * / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić)

I. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO.

I. 1. Uwagi organu podatkowego.

Pouczenie:

W wypadku nie wpłacenia w obowiązującym terminie kwoty z pozycji 192 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968 )

Uzasadnienie korekty deklaracji

/wypełnić tylko w przypadku korekty deklaracji/

.......................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

Załącznik nr 4 do uchwały Nr 675/2005.

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 29.08.2005 r.

IDL-1/1

NIP

IDL-1 INFORMACJA o LASACH.

Podstawa

Prawna

Ustawa z dnia 30 października2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. Nr 200 poz. 1682 z późn. zm./ )

Składający

Formularz przeznaczony dla osób fizycznych

Termin

Składania

Zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 5 ust. 4.

Miejsce

Składania

Organ podatkowy : Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul Kilińskiego 30

1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )

1. złożenie informacji

2. korekta informacji

  1. MIEJSCE SKŁADANIA INFOIRMACJI

2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja

Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej )

B.1. DANE PERSONALNE

3. Nazwisko

4. Pierwsze imię

5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz pesel

6. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami )

7. Forma prawa przedsiębiorstwa.

8. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r ustawy o swobodzie działalności gospodarczej

/Dz. U. nr 173, poz. 1807 ze zmianami/

B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

9. Kraj

10. Województwo

11. Powiat

12. Gmina

13. Ulica

14. Nr domu

15. Nr lokalu

16. Miejscowość

17. Kod pocztowy

18. Poczta

19. Telefon

20. Fax.

C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA

Przedmiot opodatkowania

Powierzchnia lasów w hektarach fizycznych

Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las

21.

Grunty leśne

22.

Grunty leśne zabudowane

23.

Grunty zadrzewione i zakrzaczone

24.

Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat

25.

Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków

26.

Lasy ochronne

27.

Rezerwaty przyrody

28.

Użytki ekologiczne

29.

D. INFORMACJE O LASACH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOŚCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )

Przedmiot opodatkowania

Miejsce położenia lasu

Imię i nazwisko

współwłaściciela (współposiadacza )

Adres i miejsce zamieszkania

współwłaściciela

( współposiadacza )

Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las

30.

31.

32.

Grunty leśne

33.

34.

35.

Grunty leśne zabudowane

36.

37.

38.

Grunty zadrzewione i zakrzaczone

39.

40.

41.

Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat

42.

43.

44.

Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków

45.

46.

47.

Lasy ochronne

48.

49.

50.

Rezerwaty przyrody

51.

52.

53.

Użytki ekologiczne

54.

55.

56.

E. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

57. Kraj

58. Województwo

59. Powiat

60. Gmina

61. Ulica

62 Nr domu

63. Nr lokalu

64. Telefon

65. Fax

66. Numer rachunku bankowego i nazwa banku ( podanie tej informacji nie jest obowiązkowe )

F. OŚWIADCZENIE, WNIOSEK I PODPIS PODATNIKA

F.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością.

F.2. WNIOSEK I PODPIS SKŁADAJĄCEGO* / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO * ( niepotrzebne skreślić ).

Zgodnie z art. 165 Ordynacji podatkowej wnoszę o wydanie decyzji podatkowej w zakresie ustalenia - zmiany - wygaśnięcia zobowiązania podatkowego.

67. Imię

68. Nazwisko

69. Data wypełnienia informacji

70. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić )

G. ADNOTACJE ORGANU PODAKOWEGO

G.1. Uwagi organu podatkowego

Załącznik Nr 2 do uchwały Nr 675/2005.

Rady Miejskiej w Radomiu.

z dnia 29.08.2005r.

IPN-1/1

NIP

IPN-1 INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH.

Podstawa

Prawna

Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z pózn. zmianami )

Składający

Formularz przeznaczony dla osób fizycznych

Termin

Składania

Zgodnie z art. 6 ust. 6 i 11 ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku od nieruchomości, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 6 ust. 3. Obowiązek złożenia informacji dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów ustawy.

Miejsce

Składania

Organ podatkowy: Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )

1. złożenie informacji

2. korekta informacji

  1. MIEJSCE SKŁADANIA INFOIRMACJI

2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja

Urząd Miejski Wydział Budżetu i Podatków 26-6-00 Radom, ul. Kilińskiego 30

B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej )

B.1. DANE PERSONALNE

3. Nazwisko

4. Pierwsze imię

5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz pesel

B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

6. Kraj

7. Województwo

8. Powiat

9 Gmina

10. Ulica

11. Nr domu

12. Nr lokalu

13. Miejscowość

14. Kod pocztowy

15. Poczta

16. Telefon

17. Fax.

18. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zm.)

19. Forma organizacyjna przedsiębiorstwa

20. Wielkość przedsiębiorcy podać wg rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej

/Dz. U. nr 173,poz. 1807 ze zmianami/

C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA

Przedmiot opodatkowania

Powierzchnia nieruchomości w m2 lub w ha albo wartość w złotych

Miejsce położenia nieruchomości ( adres )

Dane współwłaściciela ( współposiadacza )

Grunty

21.

22.

23.

Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

24.

25.

26.

Grunty pozostałe

27.

28.

29.

Budynki lub ich części

30.

31.

32.

Mieszkalne

Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części budynków mieszkalnych zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej

33.

34.

35.

Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym

36.

37.

38.

Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych

39.

40.

41.

Pozostałe

42.

43.

44.

Budowle

45.

46.

47.

D. Informacje o zwolnieniach

Określenie zwolnienia podatkowego

Powierzchnia podlegająca zwolnieniu

Położenie zwolnionej nieruchomości

1. Budynki gospodarcze lub ich części:

48.

49.

a) służące wyłącznie działalności leśnej i rybackiej,

b) położone na gruntach gospodarstw rolnych, służące wyłącznie działalności rolniczej,

50.

51.

c) zajęte na prowadzenie działów specjalnych produkcji rolnej

52.

53.

2. grunty i budynki wpisane indywidualnie do rejestru zabytków, pod warunkiem ich utrzymania i konserwacji, zgodnie z przepisami o ochronie zabytków, z wyjątkiem części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej:

54.

55. Organ wydający decyzję o wpisie do rejestru oraz data i sygnatura decyzji.

  1. budynki

56.

57.

  1. grunty

58.

59.

3. budynki i budowle w parkach krajobrazowych oraz rezerwatach przyrody służące bezpośrednio osiąganiu celów z zakresu ochrony przyrody, oraz grunty objęte ochroną ścisłą, częściową lub krajobrazową

60.

61.

  1. budynki

62.

63.

  1. budowle

64.

65.

4.budowle wałów ochronnych grunty pod wałami ochronnymi i położone w międzywałach, z wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej przez inne podmioty niż spółki wodne, ich związki oraz związki wałowe

66.

budowle

66a

grunty

67

67a

5. grunty stanowiące nieużytki, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej,

68.

69.

6. użytki ekologiczne, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej,

70.

71.

7. Grunty zadrzewione i zakrzewione, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej.

72.

73.

8. grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych, którzy spełniają jeden z warunków:

74.

75.

  1. którzy osiągnęli wiek emerytalny,

76.

77.

  1. są inwalidami zaliczonymi do I albo II grupy,

78.

79.

  1. są niepełnosprawnymi o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,

80.

81.

  1. są osobami całkowicie niezdolnymi do pracy w gospodarstwie rolnym albo niezdolnymi do samodzielnej egzystencji,

------

Zwolnienia na podstawie art7 ust 2 pkt4

82.

84

grunty

------------------------------------------------------84a

budynki

84b

budowle

83.

85

85a

85b

E. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

86. Kraj

87. Województwo

88. Powiat

89. Gmina

90. Ulica

91. Nr domu

92. Nr lokalu

93. Telefon

94. Fax

95. Numer rachunku bankowego i nazwa banku ( podanie tej informacji nie jest obowiązkowe )

F. OŚWIADCZENIE, WNIOSEK I PODPIS PODATNIKA

F.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością.

F.2. WNIOSEK I PODPIS SKŁADAJĄCEGO* / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO * ( niepotrzebne skreślić ).

Zgodnie z art. 165 Ordynacji podatkowej wnoszę o wydanie decyzji podatkowej w zakresie ustalenia - zmiany - wygaśnięcia zobowiązania podatkowego.

96. Imię

97. Nazwisko

98. Data wypełnienia informacji

99. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić )

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

G1. Uwagi organu podatkowego

Załącznik Nr 6 do uchwały Nr 675/2005.

Rady Miejskiej w Radomiu.

z dnia 29.08.2005 r.

IPR-1/1

NIP

IPR-1 INFORMACJA O GRUNTACH.

Podstawa

prawna

Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 z pózn. zm.. )

Składający

Formularz przeznaczony jest dla osób fizycznych .

Termin

składania

Zgodnie z art. 6a ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku rolnym, lub zaistnienie zmian,

Miejsce

składania

Organ podatkowy ; Prezydent miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )

1. złożenie informacji

2. korekta informacji

  1. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja

Urząd miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30

B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej )

B.1. DANE PERSONALNE

3. Nazwisko

4. Pierwsze imię

5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz PESEL

B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA

6. Kraj

7. Województwo

8. Powiat

9 Gmina

10. Ulica

11. Nr domu

12. Nr lokalu

13. Miejscowość

14. Kod pocztowy

15. Poczta

16. Telefon.

17. Fax.

18. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami )

19. Forma prawa przedsiębiorstwa

20. Wielkość przedsiębiorcy - podąć wg. ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z pózn. zmianami )

C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA

Przedmiot opodatkowania

Klasy użytków rolnych

Powierzchnia użytków rolnych w danej klasie ( w hektarach fizycznych )

Powierzchnia w hektarach przeliczeniowych.

Grunty orne

I

1.

2.

II

3.

4.

IIIa

5.

6.

IIIb

7.

8.

IVa

9.

10.

IVb

11.

12.

V

13.

14.

VI

15.

16.

VIz

17.

18.

Łąki i pastwiska

I

19.

20.

II

21.

22.

III

23.

24.

IV

25.

26.

V

27.

28.

VI

29.

30.

Sady

I

31.

32.

II

33.

34.

IIIa

35.

36.

IIIb

37.

38.

IVa

39.

40.

IVb

41.

42.

V

43.

44.

VI

45.

46.

VIz

47.

48.

Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

Xxxxxx

49.

50.

Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb

Xxxxxx

51.

52.

Rowy melioracyjne

Xxxxxx

53.

54.

Grunty pod stawami niezarybionymi

Xxxxxx

55.

56.

RAZEM

XXXXX

57.

58.

D. INFORMACJA O GOSPODARSTWACH ROLNYCH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOSCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )

Przedmiot opodatkowania

Klasy użytków rolnych

Powierzchnia uzytków rolnych w danej klasie ( w hektarach fizycznych )

Powierzchnia w hektarach przeliczeniowych.

Grunty orne

I

59.

60.

II

61.

62.

IIIa

63.

64.

IIIb

65.

66.

IVa

67.

68.

IVb

69.

70.

V

71.

72.

VI

73.

74.

VIz

75.

76.

Łąki i pastwiska

I

77.

78.

II

79.

80.

III

81.

82.

IV

83.

84.

V

85.

86.

VI

87.

88.

Sady

I

89.

90.

II

91.

92.

IIIa

93.

94.

IIIb

95.

96.

IVa

97.

98.

IVb

99.

100.

V

101.

102.

VI

103.

104.

VIz

105.

106.

Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

Xxxxxx

107.

108.

Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb

Xxxxxx

109.

110.

Rowy melioracyjne

Xxxxxx

111.

112.

Grunty pod stawami niezarybionymi

Xxxxxx

113.

114.

RAZEM

XXXXX

115.

116.

E. ADRES ZAMIESZKANIA.

117. Kraj

118. Województwo

119. Powiat

120. Gmina

121. Ulica

122. Nr domu

123. Nr lokalu

124. Telefon

125. Fax

126. Numer rachunku bankowego i nazwa banku ( podanie tej informacji nie jest obowiązkowe )

F. OŚWIADCZENIE, WNIOSEK I PODPIS PODATNIKA

F.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością.

F.2. WNIOSEK I PODPIS SKŁADAJĄCEGO*/OSOBY REPREZENTUJĄCEJ * ( niepotrzebne skreślić) ). Zgodnie z art. 165 Ordynacji podatkowej wnoszę o wydanie decyzji podatkowej w zakresie ustalenia - zmiany - wygaśnięcia zobowiązania podatkowego.

127. Imię

128. Nazwisko

129. Data wypełnienia informacji

130. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić )

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

G.1. Uwagi organu podatkowego

Metadane

Data publikacji : 02.09.2005
Data modyfikacji : 31.08.2007
Obowiązuje od : 29.08.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydz. Budżetu i Podatków
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony

do góry