Uchwała nr 675
Druk nr 699
Uchwała nr 675/2005
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 29.08.2005r
w sprawie: wzorów deklaracji podatkowych w podatku od nieruchomości, podatku
rolnym i leśnym.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 8 ustawy z dn. 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001r nr 142, poz. 1591 z późn. zm. / oraz art. 6 ust 13 ustawy z dn. 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych /t. j. Dz. U. z 2002r Nr 9 poz.84 z późn. zm./ i art. 6a ust 11 ustawy z dn 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym /t. j. Dz. U. z 1993r nr 94 poz. 431 z późn. zm/ oraz art. 6 ust. 9 ustawy z dn 30 października 2002r o podatku leśnym /Dz. U. nr 200 poz. 1682 późn. zm / uchwala się co następuje:
§1
Określa się wzory deklaracji w podatku od nieruchomości, w podatku rolnym i podatku leśnym stanowiące załączniki od 1do 6 do niniejszej uchwały
§2
Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Radomia
§3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
§4
Traci moc uchwała nr37/2002 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 16 grudnia 2002r w sprawie wzorów deklaracji podatkowych w podatku od nieruchomości, podatku rolnym i leśnym
Przewodniczący Rady Miejskiej
Tadeusz Henryk Derlatka
Załącznik Nr 3 do uchwały Nr 675/2005.
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 29.082005 r.
DL-1/1
NIP |
|
|
DL-1 DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY |
||
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. Nr 200 poz1682 z późn. zm) |
|
Składający |
Formularz przeznaczony jest dla osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, nadleśnictw, jednostek organizacyjnych Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz osób fizycznych będących współwłaścicielami lasu z osobami prawnymi. |
|
Termin składania |
Do dnia 15 stycznia roku podatkowego, lub w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 5 . |
|
Miejsce składania |
Organ podatkowy Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30 |
1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )
|
||||||||||||
|
1. złożenie informacji |
|
2. korekta informacji |
|||||||||
|
||||||||||||
2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja
Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30
|
||||||||||||
B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej ) |
||||||||||||
B.1. DANE PERSONALNE |
||||||||||||
3. Nazwisko
|
||||||||||||
4. Pierwsze imię
|
5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz PESEL |
|||||||||||
B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||||||
6. Kraj
|
7. Województwo |
8. Powiat |
||||||||||
9 Gmina
|
10. Ulica |
11. Nr domu |
12. Nr lokalu |
|||||||||
13. Miejscowość
|
14. Kod pocztowy |
15. Poczta |
||||||||||
16. Telefon.
|
17. Fax. |
|||||||||||
C. DANE PODATNIKA ( osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej ) |
||||||||||||
C.1. DANE IDENTYFIKACYJNE |
||||||||||||
18. Nazwa pełna
|
||||||||||||
19. Nazwa skrócona
|
||||||||||||
20. Numer identyfikacji REGON
|
||||||||||||
C.2. ORGAN REJESTROWY
|
||||||||||||
21. Nazwa organu rejestrowego
|
||||||||||||
22. Nazwa rejestru
|
||||||||||||
23. Data rejestracji |
24. Numer w rejestrze
|
|||||||||||
25. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami ).
|
||||||||||||
26. Forma prawna przedsiębiorstwa.
|
||||||||||||
27. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg rozdziału 7 ustawy z dn 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. U. nr 173, poz. 1807 ze zmianami/
|
||||||||||||
C.3. ADRES SIEDZIBY. |
||||||||||||
28. Kraj
|
29. Województwo |
30. Powiat |
||||||||||
31. Gmina
|
32. Ulica |
33. Nr domu |
34. Nr lokalu |
|||||||||
35. Miejscowość
|
36. Kod pocztowy |
37. Poczta |
||||||||||
38. Telefon
|
39. Fax. |
|||||||||||
C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA
|
||||||||||||
Przedmiot opodatkowania
|
Powierzchnia lasów w hektarach fizycznych |
Stawka podatku |
Kwota podatku |
|||||||||
Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las
|
40. |
41. |
42. |
|||||||||
Grunty leśne
|
43. |
44. |
45. |
|||||||||
Inne lasy
|
46. |
47. |
48. |
|||||||||
RAZEM
|
XXXX |
XXXX |
49. |
|||||||||
E. ULGI W PODATKU LEŚNYM.
|
||||||||||||
Przedmiot opodatkowania
|
Powierzchnia lasów w hektarach fizycznych |
Stawka podatku |
Kwota podatku |
|||||||||
Lasy ochronne
|
50. |
51. |
52. |
|||||||||
Rezerwaty przyrody
|
53. |
54. |
55. |
|||||||||
Parki narodowe
|
56. |
57. |
58. |
|||||||||
RAZEM
|
XXXX |
XXXX |
59. |
|||||||||
ŁĄCZNIE KWOTA PODATKU ( do kwoty z pozycji 49 należy dodać kwotę z pozycji 59 ).
|
||||||||||||
F. ZWOLNIENIA Z PODATKU LEŚNEGO.
|
||||||||||||
F.1. zwolnienia z podatku leśnego ( art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ) |
||||||||||||
Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat
|
60. |
|||||||||||
Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków
|
61. |
|||||||||||
Użytki ekologiczne
|
62. |
|||||||||||
KWOTA ZWOLNIENIA
|
63. |
|||||||||||
Podatek leśny po odliczeniu zwolnień ( od kwoty w pozycji 56 należy odjąć kwotę z pozycji 60 ). |
64. |
|||||||||||
F. 2. Zwolnienia na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy
|
65. |
|||||||||||
Razem zwolnienia
|
66. |
|||||||||||
PODATEK PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z pozycji 64 odjąć kwotę z pozycji 66 ).
|
67.
|
|||||||||||
G. INFORMACJE O LASACH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOŚCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )
|
||||||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Miejsce położenia lasu |
Imię i nazwisko współwłaści- ciela ( współposiadacza ) |
Adres i miejsce zamieszkania współwłaściciela ( współposiadacza )
|
|||||||||
Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las |
68. |
69. |
70. |
|||||||||
Grunty leśne
|
71. |
72. |
73. |
|||||||||
Grunty leśne zabudowane
|
74. |
75. |
76. |
|||||||||
Grunty zadrzewione i zakrzaczone
|
77. |
78. |
79. |
|||||||||
Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat
|
80. |
81. |
82. |
|||||||||
Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków |
83. |
84. |
85. |
|||||||||
Lasy ochronne
|
86. |
87. |
88
|
|||||||||
Rezerwaty przyrody
|
89. |
90. |
91. |
|||||||||
Użytki ekologiczne
|
92. |
93. |
94. |
|||||||||
H. ADRES DO KORESPONDENCJI
|
||||||||||||
95. Kraj |
96. Województwo |
97. Powiat
|
||||||||||
98. Gmina
|
99. Ulica |
100. Nr domu |
101. Nr lokalu |
|||||||||
102. Telefon
|
103. Fax |
|||||||||||
104. Numer rachunku bankowego i nazwa banku
|
||||||||||||
I. OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA
|
||||||||||||
I.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
||||||||||||
105. Imię
|
106. Nazwisko |
|||||||||||
107. Data wypełnienia deklaracji.
|
108. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić ) |
|||||||||||
J. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO
|
||||||||||||
J.1. Uwagi organu podatkowego
|
Pouczenie:
W wypadku nie wpłacenia w obowiązującym terminie kwoty z pozycji 64 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968 )
Uzasadnienie korekty deklaracji:
/wypełnić tylko w przypadku korekty deklaracji/
...........................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
Załącznik Nr 1 do uchwały Nr 675/2005.
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 29.08.2005.
DN-1/1
NIP |
|
|
DN-1 DEKLARACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI. |
||
Podstawa Prawna |
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z pózn. zmianami ) |
|
Składający |
Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących współwłaścicielami nieruchomości wraz z osobami prawnymi, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej |
|
Termin Składania |
Zgodnie z art. 6 ust. 9 i 11 w/w ustawy w terminie do dnia 15 stycznia roku podatkowego, lub w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku od nieruchomości, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 6 ust. 3. Obowiązek złożenia informacji dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów ustawy. |
|
Miejsce Składania |
Prezydent Miasta Radomia. 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30 |
1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )
|
||||||||||||||||
|
1. złożenie informacji |
|
2. korekta informacji |
|||||||||||||
|
||||||||||||||||
2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja
Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30
|
||||||||||||||||
B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej ) |
||||||||||||||||
B.1. DANE PERSONALNE |
||||||||||||||||
3. Nazwisko
|
||||||||||||||||
4. Pierwsze imię
|
5. Numer PESEL |
|||||||||||||||
B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||||||||||
6. Kraj
|
7. Województwo |
8. Powiat |
||||||||||||||
9 Gmina
|
10. Ulica |
11. Nr domu |
12. Nr lokalu |
|||||||||||||
13. Miejscowość
|
14. Kod pocztowy |
15. Poczta |
||||||||||||||
16. Telefon
|
17. Fax. |
|||||||||||||||
C. DANE PODATNIKA
|
||||||||||||||||
C. 1. DANE IDENTYFIKACYJNE. |
||||||||||||||||
18. Nazwa pełna
|
||||||||||||||||
19. Nazwa skrócona
|
||||||||||||||||
20. Numer identyfikacji REGON
|
||||||||||||||||
21. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami ).
|
||||||||||||||||
22. Forma prawna przedsiębiorstwa
|
||||||||||||||||
23. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. U. nr 173, poz 1807 ze zmianami/
|
||||||||||||||||
C. 2. ORGAN REJESTROWY. |
||||||||||||||||
24. Nazwa organu rejestrowego.
|
||||||||||||||||
25. Nazwa rejestru.
|
||||||||||||||||
26. Data rejestracji
|
27. Numer w rejestrze. |
|||||||||||||||
C. 3. ADRES SIEDZIBY. |
||||||||||||||||
28. Kraj. |
29. Województwo |
30. Powiat.
|
||||||||||||||
31. Gmina |
32. Ulica |
33. Nr domu |
34. Nr lokalu
|
|||||||||||||
35. Miejscowość |
36. Kod pocztowy |
37. Poczta
|
||||||||||||||
38. Telefon. |
39. Fax.
|
|||||||||||||||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA
|
||||||||||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Powierzchnia nieruchomości w m2 lub ha - albo wartość w złotych |
Stawka podatku |
Kwota podatku |
|||||||||||||
Grunty |
40. |
41. |
42. |
|||||||||||||
Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
|
|
|
|||||||||||||
Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
43. |
44. |
45 |
|||||||||||||
Grunty pozostałe |
46. |
47. |
48. |
|||||||||||||
Budynki lub ich części |
49. |
50. |
51. |
|||||||||||||
Mieszkalne
|
|
|
|
|||||||||||||
Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej |
52. |
53. |
54. |
|||||||||||||
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym |
55.
|
56.
|
57. |
|||||||||||||
Zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych |
58. |
59. |
60. |
|||||||||||||
Pozostałe |
61. |
62. |
63. |
|||||||||||||
Budowle |
64. |
65. |
66. |
|||||||||||||
RAZEM |
67.
|
|||||||||||||||
E. ZWOLNIENIA Z PODATKU OD NIERUCHOMOSCI |
||||||||||||||||
E. 1. ZWOLNIENIA Z PODATKU OD NIERUCHOMOSCI - art. 2 ust. 3 ustawy |
||||||||||||||||
Przedmiot zwolnienia |
Powierzchnia lub wartość nieruchomości |
Kwota zwolnienia |
||||||||||||||
Nieruchomości będące własnością państw obcych lub organizacji międzynarodowych albo przekazane im w użytkowanie wieczyste, przeznaczone na siedziby przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i innych misji korzystających z przywilejów i immunitetów na mocy ustaw, umów lub zwyczajów międzynarodowych |
68. |
69. |
||||||||||||||
Grunty pod wodami płynącymi i kanałami żeglownymi, z wyjątkiem jezior oraz gruntów zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
70. |
71. |
||||||||||||||
Nieruchomości lub ich części zajęte na potrzeby organów jednostek samorządu terytorialnego, w tym urzędów gmin, starostw powiatowych i urzędów marszałkowskich, |
72. |
73. |
||||||||||||||
Budowle dróg publicznych wraz z pasami drogowymi oraz zajęte pod nie grunty. |
74. |
75 |
||||||||||||||
Razem zwolnienia |
76. |
|||||||||||||||
Podatek od odliczeniu zwolnień ( od kwoty z poz. 67 należy odjąć kwotę z poz. 76 |
77. |
|||||||||||||||
E. 2. Zwolnienia z podatku od nieruchomości - art. 7 ust. 1 ustawy |
||||||||||||||||
Przedmiot zwolnienia |
Powierzchnia lub wartość nieruchomości |
Kwota zwolnienia |
||||||||||||||
1. budowle kolejowe stanowiące całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, służące do ruchu pojazdów kolejowych, organizacji i sterowania tym ruchem, umożliwiające dokonywanie przewozów osób lub rzeczy, wykorzystywane wyłącznie na potrzeby publicznego transportu kolejowego, |
78. |
79. |
||||||||||||||
2. Grunty zajęte pod wymienione wyżej budowle. |
80. |
81. |
||||||||||||||
3. Budowle infrastruktury portowej, budowle infrastruktury zapewniającej dostęp do portów i przystani morskich; |
82 . nie dotyczy |
83. nie dotyczy |
||||||||||||||
4. grunty zajęte pod wymienione wyżej budowle |
84. nie dotyczy |
85. nie dotyczy |
||||||||||||||
5. budynki na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego |
86. |
87. |
||||||||||||||
6. budowle na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego; |
88. |
89. |
||||||||||||||
7. grunty na obszarze części lotniczych lotnisk użytku publicznego; |
90. |
91. |
||||||||||||||
8. Budynki lub ich części :
|
92. |
|||||||||||||||
|
93. |
94. |
||||||||||||||
|
95. |
96. |
||||||||||||||
|
97. |
98. |
||||||||||||||
9. nieruchomości lub ich części zajęte na potrzeby prowadzenia przez stowarzyszenia statutowej działalności wśród dzieci i młodzieży w zakresie oświaty, wychowania, nauki i techniki, kultury fizycznej i sportu, z wyjątkiem wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej; |
99. |
100. |
||||||||||||||
10. grunty zajęte trwale na obozowiska i bazy wypoczynkowe dzieci i młodzieży; |
101.. |
102. |
||||||||||||||
11. grunty i budynki wpisane indywidualnie do rejestru zabytków, pod warunkiem ich utrzymania i konserwacji, zgodnie z przepisami o ochronie zabytków, z wyjątkiem części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej; |
103. |
104. Organ wydający decyzję o wpisie do rejestru oraz data i sygnatura decyzji. |
||||||||||||||
|
105. |
106. |
||||||||||||||
|
107. |
108. |
||||||||||||||
12. grunty i budynki we władaniu muzeów rejestrowanych: |
109. |
110. Organ rejestrujący oraz data i numer pozycji rejestrowej:
|
||||||||||||||
|
111. |
112. |
||||||||||||||
|
113. |
114. |
||||||||||||||
13. budynki i budowle w parkach narodowych oraz rezerwatach przyrody służące bezpośrednio osiąganiu celów z zakresu ochrony przyrody, oraz grunty objęte ochroną ścisłą, częściową lub krajobrazową; |
115. |
116. |
||||||||||||||
|
117. |
118. |
||||||||||||||
|
119. |
120. |
||||||||||||||
|
121. |
122. |
||||||||||||||
14. budowle wałów ochronnych, grunty pod wałami ochronnymi i położone w międzywałach, z wyjątkach zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej przez inne podmioty niż spółki wodne, ich związki oraz związki wałowe: |
123 budowle
------------------------------------------------------123a grunty |
124.
----------------------------------------------------- 124a |
||||||||||||||
15. grunty stanowiące nieużytki, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej; |
125. |
126. |
||||||||||||||
16. użytki ekologiczne, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej:
|
127. |
128. |
||||||||||||||
17. grunty zadrzewione i zakrzewione, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej; |
129. |
130. |
||||||||||||||
18. grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych, którzy spełniają jeden z warunków: |
131. |
132. |
||||||||||||||
|
133. |
134. |
||||||||||||||
|
135. |
136. |
||||||||||||||
|
137. |
138. |
||||||||||||||
|
139. |
140. |
||||||||||||||
19. grunty pracowniczych ogrodów działkowych, z wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej;
|
141. |
142. |
||||||||||||||
20. budynki i budowle nowo wybudowane bądź zmodernizowane, oddane do użytkowania, wykorzystywane przez grupę producentów rolnych na działalność statutową, po uzyskaniu wpisu do rejestru grup - w okresie 5 lat od dnia uzyskania wpisu grupy do rejestru; |
143. |
144. Należy podać organ dokonujący wpisu, datę wpisu oraz numer pozycji wpisu. |
||||||||||||||
|
145. |
146. |
||||||||||||||
|
147. |
148. |
||||||||||||||
21. Zwolnienia na podstawie art7 ust 2 pkt 1-5 lub ust 3 |
149 grunty
149a budynki 149b budowle |
150 |
||||||||||||||
Razem kwota zwolnienia z podatku od nieruchomości z art. 7 ust. 1 ustawy |
151. |
|||||||||||||||
Kwota podatku po zwolnieniach ( od kwoty z poz. 77 należy odjąć kwotę z poz. 151 ) |
152. |
|||||||||||||||
F. INFORMACJE O NIERUCHOMOSCIACH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOSCI ( WSPÓŁPOSIADANIU ) |
||||||||||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Miejsce położenia nieruchomości ( adres ) |
Nazwisko współwłaściciela (współposiadacza ) |
Adres miejsca zamieszkania współwłaściciela (współposiadacza ) |
|||||||||||||
Grunty |
153. |
154. |
155. |
|||||||||||||
Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
|
|
|
|||||||||||||
Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
156. |
157 |
158. |
|||||||||||||
Grunty pozostałe
|
159. |
160. |
161. |
|||||||||||||
Budynki lub ich części |
162. |
163. |
164. |
|||||||||||||
Mieszkalne
|
|
|
|
|||||||||||||
Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części budynków mieszkalnych zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej |
165. |
166. |
167. |
|||||||||||||
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym |
168. |
169. |
170. |
|||||||||||||
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych |
171. |
172. |
173. |
|||||||||||||
Pozostałe
|
174. |
175. |
176. |
|||||||||||||
Budowle
|
177. |
178. |
179. |
|||||||||||||
G. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||||||||||
180. Kraj |
181. Województwo |
182. Powiat
|
||||||||||||||
183. Gmina
|
184. Ulica |
185. Nr domu |
186. Nr lokalu |
|||||||||||||
187. Telefon
|
188. Fax |
|||||||||||||||
189. Numer rachunku bankowego i nazwa banku
|
||||||||||||||||
H. OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA
|
||||||||||||||||
H.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
||||||||||||||||
190. Imię
|
191. Nazwisko |
|||||||||||||||
192. Data wypełnienia informacji
|
193. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić ) |
|||||||||||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||||||||||||||||
I.1. Uwagi organu podatkowego
|
Pouczenie:
W wypadku nie wpłacenia w obowiązujących termach kwot wynikających z niniejszej deklaracji lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968 z póżn. zmianami ).
Uzasadnienie korekty deklaracji:
/Wypełnić tylko w przypadku korekty deklaracji/
............................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................
Załącznik Nr 5 do uchwały Nr 675/2005.
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 29.08.2005 r.
DR-1/1
NIP |
|
|
DR-1 DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY. |
||
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 z pózn. zm.. ) |
|
Składający |
Formularz przeznaczony jest dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa, jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych oraz osób fizycznych. |
|
Termin składania |
Zgodnie z art. 6a ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku rolnym, lub zaistnienie zmian, |
|
Miejsce składania |
Organ podatkowy Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30 |
1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )
|
||||||||||||
|
1. złożenie informacji |
|
2. korekta informacji |
|||||||||
|
||||||||||||
2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja
Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30
|
||||||||||||
B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej ) |
||||||||||||
B.1. DANE PERSONALNE |
||||||||||||
3. Nazwisko
|
||||||||||||
4. Pierwsze imię
|
5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz PESEL |
|||||||||||
B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||||||
6. Kraj
|
7. Województwo |
8. Powiat |
||||||||||
9 Gmina
|
10. Ulica |
11. Nr domu |
12. Nr lokalu |
|||||||||
13. Miejscowość
|
14. Kod pocztowy |
15. Poczta |
||||||||||
16. Telefon.
|
17. Fax. |
|||||||||||
C. DANE PODATNIKA.
|
||||||||||||
C.1. DANE IDENTYFIKACYJNE. |
||||||||||||
18. Nazwa pełna.
|
||||||||||||
19. Nazwa skrócona.
|
||||||||||||
20. Numer identyfikacji REGON.
|
||||||||||||
C.2. ORGAN REJESTROWY.
|
||||||||||||
21. Nazwa organu rejestrowego
|
||||||||||||
22. Nazwa rejestru
|
||||||||||||
23. Data rejestracji |
24. Numer w rejestrze.
|
|||||||||||
25. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zm. )
|
||||||||||||
26. Forma prawa przedsiębiorstwa
|
||||||||||||
27. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg. Rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. U. nr 173, poz. 1807 ze zmianami/ |
||||||||||||
C.3. ADRES SIEDZIBY
|
||||||||||||
28. Kraj
|
29. Województwo |
30. Powiat |
||||||||||
31. Gmina
|
32. Ulica |
33. Nr domu |
34. Nr lokalu |
|||||||||
35. Miejscowość
|
36. Kod pocztowy |
37. Poczta |
||||||||||
38. Telefon
|
39. Fax. |
|||||||||||
D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA |
||||||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Klasy użytków rolnych |
Powierzchnia użytków rolnych w danej klasie ( w hektarach fizycznych ) |
Powierzchnia w hektarach przeliczeniowych |
Stawka podatku |
Kwota podatku |
|||||||
Grunty orne |
I |
40. |
41. |
42. |
43.
|
|||||||
|
II |
44. |
45. |
46. |
47.
|
|||||||
|
IIIa |
48. |
49. |
50. |
51.
|
|||||||
|
IIIb |
52. |
53. |
54. |
55.
|
|||||||
|
Iva |
56. |
57. |
58. |
59.
|
|||||||
|
Ivb |
60. |
61. |
62. |
63.
|
|||||||
|
V |
64. |
65. |
66. |
67.
|
|||||||
|
VI |
68. |
69. |
70. |
71.
|
|||||||
Łąki i pastwiska |
I |
72. |
73. |
74. |
75.
|
|||||||
|
II |
76. |
77. |
78. |
79.
|
|||||||
|
III |
80. |
81. |
82. |
83.
|
|||||||
|
IV |
84. |
85. |
86. |
87.
|
|||||||
|
V |
88. |
89. |
90. |
91.
|
|||||||
|
VI |
92. |
93. |
94. |
95.
|
|||||||
Sady |
I |
96. |
97. |
98. |
99
|
|||||||
|
II |
100. |
101. |
102. |
103.
|
|||||||
|
IIIa |
104. |
105. |
106. |
107.
|
|||||||
|
IIIb |
108. |
109. |
110. |
111.
|
|||||||
|
IV a |
112. |
113. |
114. |
115.
|
|||||||
|
IV b |
116. |
117. |
118. |
119.
|
|||||||
|
V |
120. |
121. |
122. |
123.
|
|||||||
|
VI |
124.. |
125. |
126. |
127.
|
|||||||
Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
xxxx |
128. |
129. |
130. |
131. |
|||||||
Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb |
Xxxx |
132. |
133. |
134. |
135. |
|||||||
Grunty pod stawami niezarybionymi |
Xxxx |
136. |
137. |
138. |
139. |
|||||||
Rowy melioracyjne |
Xxxx |
140. |
141. |
142. |
143. |
|||||||
RAZEM: |
Xxxx |
144. |
145. |
146. |
147.
|
|||||||
E. ZWOLNIENIA Z PODATKU ROLNEGO |
||||||||||||
E.1. Zwolnienia z podatku rolnego na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 1 - 12 ustawy |
||||||||||||
Przedmiot zwolnienia |
Powierzchnia w hektarach fizycznych |
Kwota zwolnienia |
||||||||||
Użytki rolne klasy V, VI, VIz oraz grunty zadrzewione i zakrzewione ustanowione na użytkach rolnych |
148. |
149.
|
||||||||||
Grunty położone w pasie drogi granicznej |
150. |
151.
|
||||||||||
Grunty orne, łąki i pastwiska objęte melioracją- w roku w którym uprawy zostały zniszczone wskutek robót drenarskich |
152. |
153.
|
||||||||||
Grunty przeznaczone na utworzenie nowego gospodarstwa rolnego lub powiększenie już istniejącego do powierzchni nie przekraczającej 100ha A/ będące przedmiotem prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nabyte w drodze umowy sprzedaży B/ będące przedmiotem umowy o oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste C/wchodzące w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, objęte w trwałe zagospodarowanie |
154. |
155. |
||||||||||
Grunty gospodarstw rolnych powstałe z zagospodarowania nieużytków - na okres 5lat licząc od roku następnego po zakończeniu zagospodarowania |
156. |
157.
|
||||||||||
Grunty gospodarstw rolnych otrzymane w drodze wymiany lub scalenia- na 1 rok następujący po roku, w którym dokonano wymiany lub scalenia gruntów |
158. |
159.
|
||||||||||
Grunty gospodarstw rolnych, na których zaprzestano produkcji rolnej z tym, że zwolnienie może dotyczyć nie więcej niż 20% powierzchni użytków rolnych gosp. rolnego lecz nie więcej niż 10ha na okres nie dłuższy niż 3 lata w stosunku do tych samych gruntów. |
160. |
161.
|
||||||||||
Grunty wpisane do rejestru zabytków pod warunkiem ich zagospodarowania i utrzymania zgodnie z przepisami o ochronie zabytków, |
162. |
163.
|
||||||||||
Użytki ekologiczne |
164. |
165.
|
||||||||||
Grunty zajęte przez zbiorniki wody służące do zaopatrzenia ludności w wodę |
166. |
167. |
||||||||||
Grunty pod wałami przeciwpowodziowymi i grunty położone w międzywałach |
168. |
169. |
||||||||||
Grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych: |
170. |
171. |
||||||||||
a) którzy osiągnęli wiek emerytalny |
172. |
173.
|
||||||||||
b) są inwalidami zaliczonymi do I albo II grunty, |
174. |
175.
|
||||||||||
c) są niepełnosprawnymi o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. |
176. |
177. |
||||||||||
d) są osobami całkowicie niezdolnymi do pracy w gospodarstwie rolnym albo niezdolnymi do samodzielnej egzystencji. |
178. |
179. |
RAZEM ZWOLNIENIA |
180. |
|||||||
PODATEK ROLNY DO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z poz.147 należy odjąć kwotę z poz. 180 ) |
181. |
|||||||
E.2. ZWOLNIENIA Z PODATKU ROLNEGO - na podstawie art. 13e ustawy |
||||||||
Kwota zwolnienia |
182. |
|||||||
PODATEK ROLNY PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z poz. 181 należy odjąć kwotę z poz. 182 ) |
183. |
|||||||
E.3. ULGI INWESTYCYJNE ART. 13 USTAWY |
||||||||
Budowa lub modernizacja budynków inwentarskich służących do chowu, hodowli i utrzymywania zwierząt gospodarskich oraz obiektów służących ochronie środowiska |
184. |
|||||||
Zakup i zainstalowanie: |
||||||||
a) deszczowni |
185.
|
|||||||
b) urządzeń melioracyjnych i urządzeń zaopatrzenia gospodarstwa w wodę |
186.
|
|||||||
c) urządzeń do wykorzystania na cele produkcyjne naturalnych źródeł energii ( wiatru, biogazu, słońca, spadku wód ) |
187. |
|||||||
RAZEM ZWOLNIENIA |
188.
|
|||||||
PODATEK PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty poz. 183 należy odjąć kwotę z poz. 189 ) |
189. |
|||||||
E. 4. ZWOLNIENIA NA PODSTAWIE ART. 13B ust. 1 ( tereny górskie i podgórskie ) |
190. |
|||||||
Razem zwolnienia |
191.
|
|||||||
PODATEK PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ ( od kwoty z poz. 189 należy odjąć należy odjąć kwotę z poz. 191 ) |
192. |
|||||||
E. 5. POZOSTAŁE ZWOLNIENIA |
193.
|
|||||||
RAZEM ZWOLNIENIA |
194.
|
|||||||
PODATEK ROLNY PO ODLICZENIU ZWOLNIEŃ (od kwoty z poz. 191 należy odjąć kwotę z poz. 194 ) |
195. |
|||||||
F. INFORMACJA O GOSPODARSTWACH ROLNYCH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOSCI ( WSPÓŁPOSIADANIU ) |
||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Klasy użytków rolnych |
Miejsce położenia gospodarstwa rolnego ( adres ) |
Nazwiska współwłaścicieli (współposiadaczy ) |
Adres miejsca zamieszkania współwłaścicieli ( współposiadaczy ) |
||||
Grunty orne |
I |
196. |
197. |
198.
|
||||
|
II |
199. |
200. |
201.
|
||||
|
III a |
202. |
203. |
204.
|
||||
|
III b |
205. |
206. |
207.
|
||||
|
IV a |
208. |
209. |
210.
|
||||
|
IV b |
211. |
212. |
213.
|
||||
|
V |
214. |
215. |
216.
|
||||
|
VI |
217 |
218. |
219.
|
||||
Łąki i pastwiska |
I |
220. |
221. |
222.
|
||||
|
II |
223. |
224. |
225.
|
||||
|
III |
226. |
227. |
228.
|
||||
|
IV |
229. |
230. |
231.
|
||||
|
V |
232. |
233. |
234.
|
||||
|
VI |
235. |
236. |
237.
|
||||
Sady |
I |
238. |
239. |
240.
|
||||
|
II |
241. |
242. |
243.
|
||||
|
III a |
244. |
245. |
246.
|
||||
|
III b |
247. |
248. |
249.
|
||||
|
IV a |
250. |
251. |
252.
|
||||
|
IV b |
253. |
254. |
255.
|
||||
|
V |
256. |
257. |
258.
|
||||
|
VI |
259. |
260. |
261.
|
||||
Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
xxxx |
263. |
264. |
265. |
||||
Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb |
xxxx |
266. |
267. |
268. |
||||
Grunty pod stawami niezarybionymi |
xxxx |
269. |
270. |
271. |
||||
Rowy melioracyjne
|
xxxx |
272. |
273. |
274. |
||||
G. ADRES DO KORESPONDENCJI |
||||||||
275. Kraj |
276. Województwo |
277. Powiat
|
||||||
278. Gmina |
279. Ulica |
280. Nr domu |
281. Nr lokalu
|
|||||
282. Miejscowość |
283. Kod pocztowy |
284. Poczta
|
||||||
285. Numer rachunku bankowego i nazwa banku.
|
||||||||
H. OŚWIADCZENIE I PODPIS PODATNIKA |
||||||||
H. 1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO * / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO * ( niepotrzebne skreślić ). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
||||||||
286. Imię |
287. Nazwisko
|
|||||||
288. Data wypełnienia deklaracji |
289. Podpis ( pieczęć ) składającego * / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić)
|
|||||||
I. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO. |
||||||||
I. 1. Uwagi organu podatkowego.
|
||||||||
Pouczenie: W wypadku nie wpłacenia w obowiązującym terminie kwoty z pozycji 192 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968 ) |
Uzasadnienie korekty deklaracji
/wypełnić tylko w przypadku korekty deklaracji/
.......................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
Załącznik nr 4 do uchwały Nr 675/2005.
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 29.08.2005 r.
IDL-1/1
NIP |
|
|
IDL-1 INFORMACJA o LASACH. |
||
Podstawa Prawna |
Ustawa z dnia 30 października2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. Nr 200 poz. 1682 z późn. zm./ ) |
|
Składający |
Formularz przeznaczony dla osób fizycznych |
|
Termin Składania |
Zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 5 ust. 4. |
|
Miejsce Składania |
Organ podatkowy : Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul Kilińskiego 30 |
1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )
|
||||||||
|
1. złożenie informacji |
|
2. korekta informacji |
|||||
|
||||||||
2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja
Urząd Miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30
|
||||||||
B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej ) |
||||||||
B.1. DANE PERSONALNE |
||||||||
3. Nazwisko
|
||||||||
4. Pierwsze imię
|
5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz pesel |
|||||||
6. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami )
|
||||||||
7. Forma prawa przedsiębiorstwa.
|
||||||||
8. Wielkość przedsiębiorcy - podać wg rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r ustawy o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. U. nr 173, poz. 1807 ze zmianami/
|
||||||||
B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||
9. Kraj
|
10. Województwo |
11. Powiat |
||||||
12. Gmina
|
13. Ulica |
14. Nr domu |
15. Nr lokalu |
|||||
16. Miejscowość
|
17. Kod pocztowy |
18. Poczta |
||||||
19. Telefon
|
20. Fax. |
|||||||
C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA
|
||||||||
Przedmiot opodatkowania
|
Powierzchnia lasów w hektarach fizycznych |
|||||||
Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las
|
21. |
|||||||
Grunty leśne
|
22. |
|||||||
Grunty leśne zabudowane |
23.
|
|||||||
Grunty zadrzewione i zakrzaczone
|
24. |
|||||||
Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat
|
25. |
|||||||
Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków
|
26. |
|||||||
Lasy ochronne
|
27. |
|||||||
Rezerwaty przyrody
|
28. |
|||||||
Użytki ekologiczne
|
29. |
|||||||
D. INFORMACJE O LASACH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOŚCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )
|
||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Miejsce położenia lasu |
Imię i nazwisko współwłaściciela (współposiadacza ) |
Adres i miejsce zamieszkania współwłaściciela ( współposiadacza )
|
|||||
Grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów jako las |
30. |
31. |
32. |
|||||
Grunty leśne
|
33. |
34. |
35. |
|||||
Grunty leśne zabudowane
|
36. |
37. |
38. |
|||||
Grunty zadrzewione i zakrzaczone
|
39. |
40. |
41. |
|||||
Lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat
|
42. |
43. |
44. |
|||||
Lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków |
45. |
46. |
47. |
|||||
Lasy ochronne
|
48. |
49. |
50. |
|||||
Rezerwaty przyrody
|
51. |
52. |
53. |
|||||
Użytki ekologiczne
|
54. |
55. |
56. |
|||||
E. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||
57. Kraj |
58. Województwo |
59. Powiat
|
||||||
60. Gmina
|
61. Ulica |
62 Nr domu |
63. Nr lokalu |
|||||
64. Telefon
|
65. Fax |
|||||||
66. Numer rachunku bankowego i nazwa banku ( podanie tej informacji nie jest obowiązkowe )
|
||||||||
F. OŚWIADCZENIE, WNIOSEK I PODPIS PODATNIKA
|
||||||||
F.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
||||||||
F.2. WNIOSEK I PODPIS SKŁADAJĄCEGO* / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO * ( niepotrzebne skreślić ). Zgodnie z art. 165 Ordynacji podatkowej wnoszę o wydanie decyzji podatkowej w zakresie ustalenia - zmiany - wygaśnięcia zobowiązania podatkowego. |
||||||||
67. Imię
|
68. Nazwisko |
|||||||
69. Data wypełnienia informacji
|
70. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić ) |
|||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODAKOWEGO |
||||||||
G.1. Uwagi organu podatkowego
|
Załącznik Nr 2 do uchwały Nr 675/2005.
Rady Miejskiej w Radomiu.
z dnia 29.08.2005r.
IPN-1/1
NIP |
|
|
IPN-1 INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH. |
||
Podstawa Prawna |
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z pózn. zmianami ) |
|
Składający |
Formularz przeznaczony dla osób fizycznych |
|
Termin Składania |
Zgodnie z art. 6 ust. 6 i 11 ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku od nieruchomości, lub zaistnienie zmian, o których mowa w art. 6 ust. 3. Obowiązek złożenia informacji dotyczy również podatników korzystających ze zwolnień na mocy przepisów ustawy. |
|
Miejsce Składania |
Organ podatkowy: Prezydent Miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30 |
1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )
|
|||||||||||
|
1. złożenie informacji |
|
2. korekta informacji |
||||||||
|
|||||||||||
2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja
Urząd Miejski Wydział Budżetu i Podatków 26-6-00 Radom, ul. Kilińskiego 30
|
|||||||||||
B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej ) |
|||||||||||
B.1. DANE PERSONALNE |
|||||||||||
3. Nazwisko
|
|||||||||||
4. Pierwsze imię
|
5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz pesel |
||||||||||
B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
|||||||||||
6. Kraj
|
7. Województwo |
8. Powiat |
|||||||||
9 Gmina
|
10. Ulica |
11. Nr domu |
12. Nr lokalu |
||||||||
13. Miejscowość
|
14. Kod pocztowy |
15. Poczta |
|||||||||
16. Telefon |
17. Fax.
|
||||||||||
18. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zm.)
|
|||||||||||
19. Forma organizacyjna przedsiębiorstwa
|
|||||||||||
20. Wielkość przedsiębiorcy podać wg rozdziału 7 ustawy z dn. 12.07.2004r o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. U. nr 173,poz. 1807 ze zmianami/ |
|||||||||||
C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA
|
|||||||||||
Przedmiot opodatkowania |
Powierzchnia nieruchomości w m2 lub w ha albo wartość w złotych |
Miejsce położenia nieruchomości ( adres ) |
Dane współwłaściciela ( współposiadacza ) |
||||||||
Grunty |
21. |
22. |
23. |
||||||||
Grunty związane z prowadzeniem działalności gospodarczej bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków |
|
|
|
||||||||
Grunty pod jeziorami, zajęte na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych |
24. |
25. |
26. |
||||||||
Grunty pozostałe |
27. |
28. |
29. |
||||||||
Budynki lub ich części |
30. |
31. |
32. |
||||||||
Mieszkalne
|
|
|
|
||||||||
Związane z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz części budynków mieszkalnych zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej |
33. |
34. |
35. |
||||||||
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym |
36.
|
37.
|
38. |
||||||||
Zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych |
39. |
40. |
41. |
||||||||
Pozostałe |
42. |
43. |
44. |
||||||||
Budowle |
45. |
46. |
47. |
||||||||
D. Informacje o zwolnieniach |
|||||||||||
Określenie zwolnienia podatkowego |
Powierzchnia podlegająca zwolnieniu |
Położenie zwolnionej nieruchomości |
|||||||||
1. Budynki gospodarcze lub ich części: |
48. |
49. |
|||||||||
a) służące wyłącznie działalności leśnej i rybackiej, |
|
|
|||||||||
b) położone na gruntach gospodarstw rolnych, służące wyłącznie działalności rolniczej, |
50. |
51. |
|||||||||
c) zajęte na prowadzenie działów specjalnych produkcji rolnej |
52. |
53. |
|||||||||
2. grunty i budynki wpisane indywidualnie do rejestru zabytków, pod warunkiem ich utrzymania i konserwacji, zgodnie z przepisami o ochronie zabytków, z wyjątkiem części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej: |
54. |
55. Organ wydający decyzję o wpisie do rejestru oraz data i sygnatura decyzji.
|
|||||||||
|
56. |
57. |
|||||||||
|
58. |
59. |
|||||||||
3. budynki i budowle w parkach krajobrazowych oraz rezerwatach przyrody służące bezpośrednio osiąganiu celów z zakresu ochrony przyrody, oraz grunty objęte ochroną ścisłą, częściową lub krajobrazową |
60. |
61. |
|||||||||
|
62. |
63. |
|||||||||
|
64. |
65. |
|||||||||
4.budowle wałów ochronnych grunty pod wałami ochronnymi i położone w międzywałach, z wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej przez inne podmioty niż spółki wodne, ich związki oraz związki wałowe |
66. budowle
66a grunty |
67
67a |
|||||||||
5. grunty stanowiące nieużytki, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej, |
68. |
69. |
|||||||||
6. użytki ekologiczne, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej, |
70. |
71. |
|||||||||
7. Grunty zadrzewione i zakrzewione, za wyjątkiem zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej. |
72. |
73. |
|||||||||
8. grunty stanowiące działki przyzagrodowe członków rolniczych spółdzielni produkcyjnych, którzy spełniają jeden z warunków: |
74. |
75. |
|||||||||
|
76. |
77. |
|||||||||
|
78. |
79. |
|||||||||
|
80. |
81. |
|||||||||
------ Zwolnienia na podstawie art7 ust 2 pkt4 |
82.
84 grunty ------------------------------------------------------84a budynki 84b budowle |
83.
85
85a
85b |
|||||||||
E. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
|||||||||||
86. Kraj |
87. Województwo |
88. Powiat
|
|||||||||
89. Gmina
|
90. Ulica |
91. Nr domu |
92. Nr lokalu |
||||||||
93. Telefon
|
94. Fax |
||||||||||
95. Numer rachunku bankowego i nazwa banku ( podanie tej informacji nie jest obowiązkowe )
|
|||||||||||
F. OŚWIADCZENIE, WNIOSEK I PODPIS PODATNIKA
|
|||||||||||
F.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
|||||||||||
F.2. WNIOSEK I PODPIS SKŁADAJĄCEGO* / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO * ( niepotrzebne skreślić ). Zgodnie z art. 165 Ordynacji podatkowej wnoszę o wydanie decyzji podatkowej w zakresie ustalenia - zmiany - wygaśnięcia zobowiązania podatkowego. |
|||||||||||
96. Imię
|
97. Nazwisko |
||||||||||
98. Data wypełnienia informacji
|
99. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić ) |
||||||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
|||||||||||
G1. Uwagi organu podatkowego
|
Załącznik Nr 6 do uchwały Nr 675/2005.
Rady Miejskiej w Radomiu.
z dnia 29.08.2005 r.
IPR-1/1
NIP |
|
|
IPR-1 INFORMACJA O GRUNTACH. |
||
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 z pózn. zm.. ) |
|
Składający |
Formularz przeznaczony jest dla osób fizycznych . |
|
Termin składania |
Zgodnie z art. 6a ustawy - w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku rolnym, lub zaistnienie zmian, |
|
Miejsce składania |
Organ podatkowy ; Prezydent miasta Radomia 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30 |
1. Cel złożenia formularza ( zaznaczyć właściwy kwadrat )
|
||||||||
|
1. złożenie informacji |
|
2. korekta informacji |
|||||
|
||||||||
2. Urząd Miasta / Gminy do którego adresowana jest informacja
Urząd miejski w Radomiu Wydział Budżetu i Podatków 26-600 Radom ul. Kilińskiego 30
|
||||||||
B. DANE PODATNIKA ( osoby fizycznej ) |
||||||||
B.1. DANE PERSONALNE |
||||||||
3. Nazwisko
|
||||||||
4. Pierwsze imię
|
5. Data urodzenia ( dzień-miesiąc-rok) oraz PESEL |
|||||||
B.2. ADRES MIEJSCA ZAMIESZKANIA
|
||||||||
6. Kraj
|
7. Województwo |
8. Powiat |
||||||
9 Gmina
|
10. Ulica |
11. Nr domu |
12. Nr lokalu |
|||||
13. Miejscowość
|
14. Kod pocztowy |
15. Poczta |
||||||
16. Telefon. |
17. Fax.
|
|||||||
18. Klasa rodzaju działalności ( PKD ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 października 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności ( PKD ) - ( Dz. U. Nr 128, poz. 829 z pózn. zmianami )
|
||||||||
19. Forma prawa przedsiębiorstwa
|
||||||||
20. Wielkość przedsiębiorcy - podąć wg. ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z pózn. zmianami )
|
||||||||
C. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU OPODATKOWANIA
|
||||||||
Przedmiot opodatkowania
|
Klasy użytków rolnych |
Powierzchnia użytków rolnych w danej klasie ( w hektarach fizycznych ) |
Powierzchnia w hektarach przeliczeniowych. |
|||||
Grunty orne |
I
|
1. |
2. |
|||||
|
II |
3. |
4. |
|||||
|
IIIa |
5. |
6. |
|||||
|
IIIb |
7. |
8. |
|||||
|
IVa |
9. |
10. |
|||||
|
IVb |
11. |
12. |
|||||
|
V |
13. |
14. |
|||||
|
VI |
15. |
16. |
|||||
|
VIz |
17. |
18. |
|||||
Łąki i pastwiska |
I
|
19. |
20. |
|||||
|
II
|
21. |
22. |
|||||
|
III
|
23. |
24. |
|||||
|
IV
|
25. |
26. |
|||||
|
V
|
27. |
28. |
|||||
|
VI |
29. |
30.
|
|||||
Sady |
I
|
31. |
32. |
|||||
|
II
|
33. |
34. |
|||||
|
IIIa
|
35. |
36. |
|||||
|
IIIb
|
37. |
38. |
|||||
|
IVa
|
39. |
40. |
|||||
|
IVb |
41. |
42. |
|||||
|
V
|
43. |
44. |
|||||
|
VI
|
45. |
46. |
|||||
|
VIz
|
47. |
48. |
|||||
Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
Xxxxxx |
49. |
50. |
|||||
Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb
|
Xxxxxx |
51. |
52. |
|||||
Rowy melioracyjne
|
Xxxxxx |
53. |
54. |
|||||
Grunty pod stawami niezarybionymi
|
Xxxxxx |
55. |
56. |
|||||
RAZEM
|
XXXXX |
57. |
58. |
|||||
D. INFORMACJA O GOSPODARSTWACH ROLNYCH BĘDĄCYCH WE WSPÓŁWŁASNOSCI ( WSPÓŁPOSIADANIU )
|
||||||||
Przedmiot opodatkowania
|
Klasy użytków rolnych |
Powierzchnia uzytków rolnych w danej klasie ( w hektarach fizycznych ) |
Powierzchnia w hektarach przeliczeniowych. |
|||||
Grunty orne |
I
|
59. |
60. |
|||||
|
II |
61. |
62. |
|||||
|
IIIa |
63. |
64. |
|||||
|
IIIb |
65. |
66. |
|||||
|
IVa |
67. |
68. |
|||||
|
IVb |
69. |
70. |
|||||
|
V |
71. |
72. |
|||||
|
VI |
73. |
74. |
|||||
|
VIz |
75. |
76. |
|||||
Łąki i pastwiska |
I
|
77. |
78. |
|||||
|
II
|
79. |
80. |
|||||
|
III
|
81. |
82. |
|||||
|
IV
|
83. |
84. |
|||||
|
V
|
85. |
86. |
|||||
|
VI |
87. |
88.
|
|||||
Sady |
I
|
89. |
90. |
|||||
|
II
|
91. |
92. |
|||||
|
IIIa
|
93. |
94. |
|||||
|
IIIb
|
95. |
96. |
|||||
|
IVa
|
97. |
98. |
|||||
|
IVb |
99. |
100. |
|||||
|
V
|
101. |
102. |
|||||
|
VI
|
103. |
104. |
|||||
|
VIz
|
105. |
106. |
|||||
Grunty pod stawami zarybionymi łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem |
Xxxxxx |
107. |
108. |
|||||
Grunty pod stawami zarybionymi innymi gatunkami ryb
|
Xxxxxx |
109. |
110. |
|||||
Rowy melioracyjne
|
Xxxxxx |
111. |
112. |
|||||
Grunty pod stawami niezarybionymi
|
Xxxxxx |
113. |
114. |
|||||
RAZEM
|
XXXXX |
115. |
116. |
|||||
E. ADRES ZAMIESZKANIA.
|
||||||||
117. Kraj |
118. Województwo |
119. Powiat
|
||||||
120. Gmina
|
121. Ulica |
122. Nr domu |
123. Nr lokalu |
|||||
124. Telefon
|
125. Fax |
|||||||
126. Numer rachunku bankowego i nazwa banku ( podanie tej informacji nie jest obowiązkowe )
|
||||||||
F. OŚWIADCZENIE, WNIOSEK I PODPIS PODATNIKA
|
||||||||
F.1. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO */ OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO* ( niepotrzebne skreślić). Oświadczam, że znana jest mi odpowiedzialność karna skarbowa za podanie danych niezgodnych z rzeczywistością. |
F.2. WNIOSEK I PODPIS SKŁADAJĄCEGO*/OSOBY REPREZENTUJĄCEJ * ( niepotrzebne skreślić) ). Zgodnie z art. 165 Ordynacji podatkowej wnoszę o wydanie decyzji podatkowej w zakresie ustalenia - zmiany - wygaśnięcia zobowiązania podatkowego. |
|||||||
127. Imię
|
128. Nazwisko |
|||||||
129. Data wypełnienia informacji
|
130. Podpis ( pieczęć ) składającego* / osoby reprezentującej składającego * ( niepotrzebne skreślić ) |
|||||||
G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO |
||||||||
G.1. Uwagi organu podatkowego
|