Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Uchwała nr 596/05


druk nr 627

BP.I-3012-1-5/2005

Uchwała nr 596/05

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 21.03.2005 roku

w sprawie : wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2005 rok.

Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

/ jedn.tekst Dz.U.nr 142, poz.1591 z 2001 r. z późn.zm./, art. 3 ust. 1 pkt 1, 3, art. 4 ust 1 pkt 1f, 3, 4, 6, 9, ustawy z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego /Dz.U. z 2003r. nr 203 poz.1966/ Rada Miejska uchwala co następuje:

§1

  1. Zwiększa się plan dochodów w kwocie 2.191.554,-

Zadania własne gminy

Dział 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 400.000,-/Wydział Zarządzania Nieruchomościami/

Rozdział 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 400.000,-

§ 0750 - dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze w kwocie 400.000,-

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 35.000,-/Wydział Infrastruktury/

Rozdział 75618 - wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 35.000,-

§ 0590 - wpływy z opłat za koncesje i licencje w kwocie 35.000,-

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 1.076.400,-/Wydział Budżetu i Podatków/

Rozdział 85295 - pozostała działalność w kwocie 1.076.400,-

§ 2030 - dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin) w kwocie 1.076.400,-

zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 569.154,-/Wydział Infrastruktury/

Rozdział 60015 - drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 569.154,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 63.154,-

§ 0570 - grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od ludności w kwocie 40.000,-

§ 0580 - grzywny i inne kary pieniężne od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych w kwocie 7.000,-

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kocie 430.000,-

§ 0830 - wpływy z usług w kwocie 20.000,-

§ 0910 - odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat w kwocie 2.000,-

§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 7.000,-

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 111.000,-

Rozdział 85202 - domy pomocy społeczne w kwocie 111.000,- /DPS Weterana Walki i Pracy 6.000,- ; DPS „Nad Potokiem” 105.000,-/

§ 0830 - wpływy z usług w kwocie 111.000,- /DPS Weterana Walki i Pracy 6.000,- ; DPS „Nad Potokiem” 105.000,-/

  1. Zwiększa się plan wydatków w kwocie 2.923.969,-

Zadania własne gminy

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 100.000,-/Wydział Inwestycji/

Rozdział 60016 - drogi publiczne gminne w kwocie 100.000,-

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 100.0.000,-

nowe zadanie: „ Przebudowa ul. Moniuszki” w kwocie 100.000,- / zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 415.415,-/Wydział Zarządzania Nieruchomościami /

Rozdział 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 415.415,-

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 400.000,-

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 15.415,-

zadanie: „ Nakłady inwestycyjne na nieruchomości przy ul. Struga 63”

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 1.076.400,-/MOPS/

Rozdział 85295 - pozostała działalność w kwocie 1.076.400,-

§ 3110 - świadczenia społeczne w kwocie 1.076.400,-

Dział 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 100.000,-/Wydział Inwestycji/

Rozdział 92601 - obiekty sportowe w kwocie 100.000,-

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 100.000,-

nowe zadanie; „ Budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni syntetycznej przy obiektach MOSiR” w kwocie 100.000,- / zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 1.119.154,-

Rozdział 60015 - drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 1.119.154,-

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 467.154,- /Wydział. Infrastruktury/

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 100.000,- /Wydział. Infrastruktury/

§ 4430 - różne opłaty i składki w kwocie 2.000,- /Wydział. Infrastruktury/

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 550.000,- / Wydział Inwestycji/

nowe zadanie: „ Przebudowa ul. Chrobrego na odc. od ul. Żółkiewskiego do ul. 11-go Listopada” w kwocie 100.000,- / zgodnie z zał Nr 3 do niniejszej uchwały/.

nowe zadanie: „ Przebudowa ul. Kelles-Krauza na odc. od ul. 25-go Czerwca do ul. Staszica” w kwocie 100.000,- /zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

nowe zadanie : „ Przebudowa ul. Słowackiego i ul. Żeromskiego na odc. od KŚT „Łażnia” do ul. 25-go Czerwca” w kwocie 100.000,- / zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

nowe zadanie: „ Przebudowa ul. Mickiewicza” w kwocie 50.000,- /zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

nowe zadanie: „ Przebudowa ul. Limanowskiego na odc. od ul. Reja do ul. Młodzianowskiej” w kwocie 100.000,- / zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

nowe zadanie: „ Dokumentacja przyszłościowa dot. części prac przygotowawczych ( przygotowanie materiałów do uzyskania dec. lokalizacyjnej) na drogi krajowe „ w kwocie 100.000,- /zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej uchwały/

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 113.000,-

Rozdział 85202 - domy pomocy społecznej w kwocie 113.000,- / DPS Weterana Walki i Pracy 8.000; DPS „Nad Potokiem” 105.000,-/

§ 4110 - składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 800,- /DPS „Nad Potokiem/

§ 4170 - wynagrodzenia bezosobowe w kwocie 4.100,- /DPS „Nad Potokiem/

§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 84.100,- /DPS Weterana Walki i Pracy 4.000; DPS „Nad Potokiem” 80.100,-/

§ 4220 - zakup środków żywności w kwocie 2.000,-/DPS Weterana Walki i Pracy/

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 2.000,- / DPS Weterana Walki i Pracy/

§ 4530 - podatek od towarów i usług (VAT) w kwocie 20.000,- / DPS „Nad Potokiem” /

§ 2

Dokonuje się przesunięcia wydatków między działami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne gminy

z

Działu 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 100.000,-/Wydział Rozwoju i Promocji /

Rozdział 70004 - różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej w kwocie 100.000,-

§ 6010 - wydatki na zakup i objęcie akcji oraz wniesienie wkładów do spółek prawa handlowego w kwocie 100.000,-

do

Działu 754 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 100.000,-/Biuro Ochrony/

Rozdziału 75495 - pozostała działalność w kwocie 100.000,-

§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 100.000,-

§ 3

Dokonuje się przesunięcia wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne gminy

Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 22.000,-/ Wydział Zarządzania Nieruchomościami /

Rozdział 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 22.000,-

z

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 22.000,-

do

§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 22.000,-

Dział 750 - Administracja publiczna w kwocie 20.000,-/Wydział Rozwoju i Promocji/

Rozdział 75095 - pozostała działalność w kwocie 20.000,-

z

§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 20.000,-

do

§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 20.000,-

§ 4

Dokonuje się przesunięcia wydatków między zadaniami

Zadania własne powiatu

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 950.000,-/Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych/

Rozdział 85111 - szpitale ogólne w kwocie 950.000,-

§ 6220 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych w kwocie 950.000,-

z zadania:

„ Zakup urządzeń medycznych w związku z realizacja programów Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w kwocie 950.000,-

na zadanie:

„ Zakup sprzętu i aparatury medycznej” w kwocie 950.000,-

§ 5

Dokonuje się częściowej likwidacji rezerwy ogólnej :

Zadania własne gminy

Z

Działu 758 - Różne rozliczenia w kwocie 8.000,-/Wydział Budżetu i Podatków/

Rozdział 75818 - rezerwy ogólne i celowe w kwocie 8.000,-

§ 4810 - rezerwy w kwocie 8.000,-

do

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 8.000,- /ED/

Rozdział 80195 - pozostała działalność w kwocie 8.000,-

§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 2.000,-

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 6.000,-

§ 6

  1. Dokonuje się zmiany załącznika Nr 11 pn. „ Przychody i wydatki zakładów budżetowych, środków specjalnych, gospodarstw pomocniczych i funduszy celowych w 2005 roku” do Uchwały Rady Miejskiej nr 558/2004 z dnia 28.12.2004 roku, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

II. Wprowadza się załącznik Nr 11A do budżetu Miasta Radomia na 2005 rok pn. „Przychody i wydatki rachunku dochodów własnych na 2005 rok”, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej Uchwały.

§ 7

Dokonuje się zmiany załącznika Nr 19 do Uchwały Rady Miejskiej Nr 558/2004 z dnia 28 grudnia 2004 roku dotyczącego limitów wydatków na programy inwestycyjne w latach 2005 - 2007 zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej Uchwały.

§ 8

W wyniku zmian określonych z § 1 zwiększa się planowany deficyt budżetowy na 2005 rok o kwotę 732.415,-

§ 9

W wyniku zmian określonych w § 8 kwota planowanego deficytu budżetowego w 2005 roku wynosi 6.233.836,-

§ 10

W związku ze zmianą określoną w § 8 dokonuje się zwiększenia planu przychodów

budżetu Miasta Radomia w sposób następujący:

§ 952 - przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym

w kwocie 732.415,-

§ 11

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta

§ 12

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady Miejskiej

Tadeusz Henryk Derlatka

6

Metadane

Data publikacji : 25.03.2005
Obowiązuje od : 21.03.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydz. Budżetu i Podatków - dyr. Tadeusz Murawski
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony

do góry