Uchwała nr 492
druk nr 513a
BP.I-3012-1-12/04
Uchwała nr 492/2004
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 11.10.2004 roku
w sprawie : wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2004 rok.
Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
/ jedn.tekst Dz.U.nr 142, poz.1591 z 2001 r. z późn.zm./, art.4 ust.1 pkt 1,2, 4, 7, 12 , art. 5 ust.1 pkt1 i 2 ustawy z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego /Dz.U. z 2003r. nr 203 poz.1966/ Rada Miejska uchwala co następuje:
§1
Zwiększa się plan dochodów w kwocie 6.950.045,-
zadania własne gminy
w dziale 600 - transport i łączność w kwocie 50.003,- /Wydział Infrastruktury/
rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 50.003,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 50.003,-
w dziale 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 100.000,-/Wydz.Zarz.Nier./
rozdziale 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 100.000,-
§ 0770- wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności
nieruchomości w kwocie 100.000,-
w dziale 750 - administracja publiczna w kwocie 360.000,-
rozdziale 75023 - urzędy gmin / miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 360.000,-
§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 360.000,- / Wydz.Budżetu - 300.000,-
Wydz.Księgowości - 60.000,- /
w dziale 756 - dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek
nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane
z ich poborem w kwocie 6.118.890,- /Wydział Budżetu i Podatków/
rozdziale 75615 - wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności
cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn oraz podatków
i opłat lokalnych w kwocie 5.741.890,-
§ 0310 - podatek od nieruchomości w kwocie 4.950.000,-
§ 0320 - podatek rolny w kwocie 20.000,-
§ 0330 - podatek leśny w kwocie 2.890,-
§ 0340 - podatek od środków transportowych w kwocie 769.000,-
w rozdziale 75618 - wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu
terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 377.000,-
§ 0410 - wpływy z opłaty skarbowej w kwocie 377.000,-
w dziale 851 - ochrona zdrowia w kwocie 23.000,- / Wydz.Zdr. i Spr.Społ./
rozdziale 85158 - Izby wytrzeźwień w kwocie 23.000,-
§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 3.000,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 20.000,-
w dziale 852-Pomoc Społeczna w kwocie 15.824,- / MOPS /
rozdziale 85214 -Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne
w kwocie 2.590,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 2.590,-
rozdziale 85215 - dodatki mieszkaniowe w kwocie 4.000,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 4.000,-
rozdziale 85219 - ośrodki pomocy społecznej w kwocie 8.634,-
§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 250,-
§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 2.304,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 6.080,-
rozdziale 85228 - usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w kwocie 600,-
§ 2360 - dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacją
zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych
ustawami w kwocie 600,-
zadania własne powiatu
w dziale 756 - dochody od osób prawnych , od osób fizycznych i od innych jednostek
nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane
z ich poborem w kwocie 201.630,-
rozdziale 75618 - wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu
terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 201.630,-
§ 0420 - wpływy z opłaty komunikacyjnej w kwocie 200.000,- /Wydz.Komunikacji/
§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 1.630,- /Wydz.Zdrowia/
w dziale 851 - ochrona zdrowia w kwocie 530,- / Wydz. Zdr. i Spraw Społ./
rozdziale 85111 - szpitale ogólne w kwocie 241,-
§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 241,-
rozdziale 85121 - lecznictwo ambulatoryjne w kwocie 289,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 289,-
w dziale 852 - pomoc społeczna w kwocie 80.168,-
rozdziale 85201 - placówki opiekuńczo-wychowawcze w kwocie 3.242,- /MOPS/
§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 3.000,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 242,-
rozdziale 85202 - domy pomocy społecznej w kwocie 66.826,-
§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 6.990,- /MOPS/
§ 0830 - wpływy z usług w kwocie 18.836,- / DPS-Stare Miasto/
§ 0840 - wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych w kwocie 2.900,-
/ DPSWeterana Walki i Pracy/
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 38.100,- /DPS Weterana Walki i Pracy/
rozdziale 85204 - rodziny zastępcze w kwocie 8.900,- /MOPS/
§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 3.000,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 5.900,-
rozdziale 85220 - jednostki specjalistycznego poradnictwa, mieszkania chronione
i ośrodki interwencji kryzysowej w kwocie 1.200,- /MOPS/
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 1.200,-
Zwiększa się plan wydatków w kwocie 1.683.268,-
zadania własne gminy
w dziale 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 1.448.432,-
/Wydz.Zarządzania Nier./
rozdziale 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 1.448.432,-
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 148.432,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.300.000,-
w dziale 756 - dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych
jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki
związane z ich poborem w kwocie 75.000,- / Wydz.Budżetu i Podatków/
rozdziale 75647 - pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności
budżetowych w kwocie 75.000,-
§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 75.000,-
zadania własne powiatu
w dziale 754 - bezpieczeństwo publiczne i ochrona
przeciwpożarowa w kwocie 30.000,- /KMPSP/
rozdziale 75411 - komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej w kwocie 30.000,-
§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-
w dziale 852 - pomoc społeczna w kwocie 129.836,-
rozdziale 85202 - domy pomocy społecznej w kwocie 129.836,-
§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 14.879,-
/ DPS Stare Miasto-9.000,-, DPS Weterana Walki i Pracy - 5.879,- /
§ 4220 - zakup środków żywności w kwocie 9.836,- / DPS-Stare Miasto/
§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 70.000,- /MOPS/
§ 4440 - odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w kwocie 4.580,-
/ DPS Weterana Walki i Pracy/
§ 4480 - podatek od nieruchomości w kwocie 541,- / DPS Weterana Walki i Pracy/
§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-
/ DPS Weterana Walki i Pracy/
§2
Zmniejsza się plan dochodów w kwocie 38.532,-
Zadania własne gminy
W dziale 852 - Pomoc społeczna w kwocie 10.000,- /MOPS/
rozdziale 85228 - usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi
opiekuńcze w kwocie 10.000,-
§ 0830 - wpływy z usług w kwocie 10.000,-
Zadania własne powiatu
W dziale 852 - Pomoc społeczna w kwocie 28.532,- /MOPS/
Rozdziale 85324 - Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
w kwocie 28.532,-
§ 0970 - wpływy z różnych dochodów kwocie 28.532,-
Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 2.284.900,-
Zadania własne gminy
w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 1.000,- / Wydz. Inf./
rozdziale 71097-Gospodarstwa pomocnicze w kwocie 1.000,-
§2660-dotacja przedmiotowa z budżetu dla gospodarstwa pomocniczego
w kwocie 1.000,-
w dziale 750-Administracja publiczna w kwocie 28.000,- / Biuro Rady Miejskiej /
rozdziale 75022-Rady gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 28.000,-
§3030-różne wydatki na rzecz osób fizycznych w kwocie 12.000,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 5.000,-
§4410-podróże służbowe krajowe w kwocie 5.000,-
§4420-podróże służbowe zagraniczne w kwocie 6.000,-
w dziale 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 10.900,-
/ Straż Miejska /
rozdziale 75416-Straż Miejska w kwocie 10.900,-
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 4.000,-
§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 1.500,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 5.400,-
w dziale 757 - Obsługa długu publicznego w kwocie 2.200.000,-/ Wydział Budżetu i Podatków/
w rozdziale 75702 - obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek
samorządu terytorialnego w kwocie 1.500.000,-
§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 100.000,-
§ 8070 - odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych
oraz od krajowych pożyczek i kredytów w kwocie 1.400.000,-
w rozdziale 75704 - rozliczenie z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych
przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego
w kwocie 700.000,-
§ 8020 - wpłaty z tytułu gwarancji i poręczeń w kwocie 700.000,-
w dziale 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 45.000,-
/ Wydz. Inf./
rozdziale 90004-Utrzymanie zieleni w miastach i gminach w kwocie 45.000,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 45.000,-
§3
I. Dokonuje się przesunięć wydatków między działami klasyfikacji budżetowej:
zadania własne gminy
Z
działu 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 50.000,- /Wydz.Inwestycji/
rozdziału 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 50.000,-
§ 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 50.000,-
zadania:” adaptacja budynku Domu Społecznego przy ul.Odlewniczej 6 na lokale
socjalne” w kwocie 26.600,- /zgodnie z zał.nr 1 do niniejszej uchwały/
zadania:” adaptacja budynku przy ul.Struga 7 na lokale socjalne” w kwocie 23.400,-
/ zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
działu 750 - administracja publiczna w kwocie 5.000,- /Wydział Organizacyjny/
rozdziału 75020 - starostwa powiatowe w kwocie 5.000,-
§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 5.000,-
do
działu 710 - działalność usługowa w kwocie 55.000,- /Wydział Architektury/
rozdziału 71004 - plany zagospodarowanie przestrzennego w kwocie 55.000,-
§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 55.000,-
Z
działu 801 - oświata i wychowanie w kwocie 5.000,-
rozdziału 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 5.000,-
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 5.000,- /Wydz.Edukacji - EDU/
zadania: „ Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 ul .Sowińskiego” w kwocie 5.000,-
do
działu 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 5.000,-
rozdziału 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 5.000,-
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 5.000,- /Wydz.Zarz.Nieruch./
Z
działu 900 - gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 932.110,-
rozdziału 90001 - gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 600.000,- /Wydz.Inw./
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 600.000,-
zadania: „czyny inwestycyjne- budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej
i wodociągu” w kwocie 600.000,- / zgodnie z zał. N1 do niniejszej uchwały/
rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 332.110,-
§ 4430- różne opłaty i składki w kwocie 332.110,- /Wydz.Infrastruktury/
do
działu 600 - transport i łączność w kwocie 932.110,-
rozdziału 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 232.110,- /Wydz.Infrastruktury/
§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 232.110,-
rozdziału 60016 - drogi publiczne gminne w kwocie 100.000,- /Wydz.Infrastruktury/
§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 100.000,-
rozdziału 60017 - drogi wewnętrzne w kwocie 600.000,- /Wydz.Inwestycji/
§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji
inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 600.000,-
zadania: ”przebudowa i budowa ulic w ramach tzw. czynów społecznych
drogowych” w kwocie 600.000,- / zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
§ 4
I. Dokonuje się przesunięć wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej:
Zadania własne gminy
W dziale 900 - gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 575.780,-
z
rozdziału 90001 - gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 75.780,- /Wydz.Inw./
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 75.780,-
zadania:” budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Limanowskiego” w kwocie 47.500,-
/ zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
zadania: ”budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Wierzbickiej w Radomiu i w ulicach
przyległych” w kwocie 280,- /zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
zadania: ”budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul.Grota Roweckiego - III etap”
w kwocie 28.000,- / zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 500.000,- /Wydz.Infrastruktury/
§ 4430- różne opłaty i składki w kwocie 500.000,-
do
rozdziału 90015- oświetlenie ulic, placów i dróg w kwocie 500.000,- /Wydz.Infrastruktury/
§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 500.000,-
rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 75.780,- /Wydz.Inwestycji/
§ 4530 - podatek od towarów i usług VAT w kwocie 75.780,-
z zadań własnych gminy
działu 801 - oświata i wychowanie w kwocie 100.000,- /Wydz.Inwestycji
rozdziału 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 100.000,-
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 100.000,-
zadania: „ budowa boisk sportowych w PSP nr 2 przy ul.Batalionów Chłopskich”
w kwocie 100.000,- /zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
do zadań własnych powiatu
działu 801 - oświata i wychowanie w kwocie 100.000,- /Wydz.Inwestycji
rozdziału 80120 - licea ogólnokształcące w kwocie 100.000,- /Wydz.Edukacji - EDU/
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 100.000,-
zadania: „Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 ul.Osiedlowa „ w kwocie 70.000,-
zadania: ” IV LO im.T.Chałubińskiego ul.Mariacka” w kwocie 30.000,-
§5
I.Dokonuje się przesunięć wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej:
Zadania własne gminy
W dziale 600 - transport i łączność w kwocie 181.390,- /Wydział Infrastruktury/
rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 181.390,-
z
§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji
inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 181.390,-
do
§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 181.390,-
w dziale 801 - oświata i wychowanie w kwocie 30.000,-
rozdziale 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 30.000,-
z
§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-
/Wydz.Inwestycji/
zadania: „ termomodernizacja dachu w PSP nr 32 ul.Jarzyńskiego 3 „ w kwocie 30.000,-
/ zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/
do
§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 30.000,- /Wydz.Edukacji - EDU/
zadania:” PSP nr 32 ul.Jarzyńskiego” w kwocie 30.000,-
w dziale 900 - gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 10.090,-
/Wydział Infrastruktury/
rozdziale 90095 - pozostała działalność w kwocie 10.090,-
z
§ 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 10.090,-
do
§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 10.090,-
§ 6
Dokonuje się zmian w planie finansowym Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji
na 2004r :
I.Zmniejsza się plan przychodów w kwocie 181.390,-
Zadania własne gminy
W dziale 600 - transport i łączność w kwocie 181.390,-
rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 181.390,-
§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie
kosztów realizacji inwestycji lub zakupów inwestycyjnych zakładów
budżetowych w kwocie 181.390,-
II.Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 181.390,-
Zadania własne gminy
W dziale 600 - transport i łączność w kwocie 181.390,-
rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 181.390,-
§ 6080 - wydatki na zakupy inwestycyjne zakładów budżetowych w kwocie 181.390,-
§ 7
I. Dokonuje się zmiany stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu Usług Komunalnych
zatwierdzonej Uchwałą Rady Miejskiej nr 369/2004 z dnia 23.02.2004 roku:
1. Stawka dotacji przedmiotowej na zwroty za parkowanie w SOP:
a/ cena biletu jednorazowego 1 zł x 20 szt. = 20,-
b/ cena abonamentu miesięcznego 25 zł x 10 szt. = 250,-
c/ cena abonamentu 3 m-ce 60 zł x 5 szt. = 300,-
d/ cena abonamentu na całą strefę 1 m-c 35 zł x 5 szt. = 175,-
e/ cena abonamentu na całą strefę 3 m-ce 85 zł x 3 szt. = 255,-
II. Dokonuje się zmian stawek dotacji przedmiotowych dla Miejskiego Zarządu Dróg
i Komunikacji w Radomiu zatwierdzonych Uchwałą Rady Miejskiej nr 369/2004
z dnia 23.02.2004 roku:
1. Dział 600, rozdział 60016 - drogi publiczne gminne
Stawka dotacji przedmiotowej na utrzymanie 1m2 powierzchni jezdni i chodników
Powierzchnia jezdni i chodników wynosi 2.413.107,-
Koszty utrzymania jezdni i chodników gminnych 2.850.000,-
Stawka dotacji przedmiotowej wynosi 1,18 zł/m2
2. Dział 900, rozdział 90015 - oświetlenie ulic, placów i dróg
Stawka dotacji przedmiotowej na utrzymanie 1-go punktu świetlnego
Ilość punktów świetlnych wynosi 16.122
Koszty utrzymania punktów świetnych 5.382.100,-
Stawka dotacji przedmiotowej wynosi 333,84
3. Dotacja do bezpłatnych przejazdów z tytułu ulg ustawowych , dział 600,
rozdział 60004 :
ilość przejazdów 2.200 x 1,80 zł /cena biletu/ =3.960 ,-
4. Dotacja do 50% ulgowych przejazdów z tytułu ulg ustawowych , dział 600,
rozdział 60004 :
ilość przejazdów 1.126.200 x 0,90 zł /cena biletu/ = 1.013.580,-
5. Dotacja do bezpłatnych przejazdów z tytułu ulg lokalnych, dział 600,
rozdział 60004:
- ilość przejazdów 1.529.794 x 1,80 zł / cena biletu/ = 2.753.630,-
6. Dotacja do 44,45% ulgowych przejazdów z tytułu ulg lokalnych, dział 600
rozdział 60004:
- ilość przejazdów 6.177.960 x 0,80 zł / cena biletu/ = 4.942.368,-
§ 8
Dokonuje się zmiany załącznika nr 2 do Uchwały Rady Miejskiej nr 433/04 z dnia
23 czerwca 2004r. dotyczącego limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne
objęte latami 2004-2006, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.
§ 9
Dokonuje się zmiany planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.
§ 10
W wyniku zmian określonych z § 1 i § 2 zmniejsza się planowany deficyt budżetowy na 2004 rok o kwotę 7.513.145,-
§ 11
W wyniku zmian określonych w § 10 kwota planowanego deficytu budżetowego w 2004 roku wynosi 50.744.942,-
§ 12
W związku ze zmianą określoną w § 11 dokonuje się zmniejszenia planu przychodów
budżetu Miasta Radomia w sposób następujący:
§952 - przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym
w kwocie 7.513.145,-
§13
Dokonuje się przesunięcia planu przychodów miedzy paragrafami klasyfikacji budżetowej:
Z
§ 952 - przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym
w kwocie 10.305.855,-
do
§ 955 - przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych w kwocie 10.305.855,-
§ 14
Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta
§15
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wnioskodawca Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
Prezydent Miasta Tadeusz Pyrcioch
12
Pliki do pobrania
-
uchwala nr 492.doc Uchwała w sprawie : wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2004 rok.doc, 117 KB,
- Zał. nr 3 cz. 1 do uchwały nr 492 doc, 27.5 KB,
- Zał. nr 3 cz. 2 do uchwały nr 492 doc, 57.5 KB,
- Zał. nr 1 cz. 1 do uchwały nr 492 xls, 21.5 KB,
- Zał. nr 1 cz. 2 do uchwały nr 492 xls, 45 KB,
- Zał. nr 1 cz. 3 do uchwały nr 492 xls, 23.5 KB,
- Zał. nr 2 do uchwały nr 492 xls, 30.5 KB,