Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Uchwała nr 492


druk nr 513a

BP.I-3012-1-12/04

Uchwała nr 492/2004

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 11.10.2004 roku

w sprawie : wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2004 rok.

Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

/ jedn.tekst Dz.U.nr 142, poz.1591 z 2001 r. z późn.zm./, art.4 ust.1 pkt 1,2, 4, 7, 12 , art. 5 ust.1 pkt1 i 2 ustawy z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego /Dz.U. z 2003r. nr 203 poz.1966/ Rada Miejska uchwala co następuje:

§1

  1. Zwiększa się plan dochodów w kwocie 6.950.045,-

zadania własne gminy

w dziale 600 - transport i łączność w kwocie 50.003,- /Wydział Infrastruktury/

rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 50.003,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 50.003,-

w dziale 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 100.000,-/Wydz.Zarz.Nier./

rozdziale 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 100.000,-

§ 0770- wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności

nieruchomości w kwocie 100.000,-

w dziale 750 - administracja publiczna w kwocie 360.000,-

rozdziale 75023 - urzędy gmin / miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 360.000,-

§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 360.000,- / Wydz.Budżetu - 300.000,-

Wydz.Księgowości - 60.000,- /

w dziale 756 - dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek

nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane

z ich poborem w kwocie 6.118.890,- /Wydział Budżetu i Podatków/

rozdziale 75615 - wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności

cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn oraz podatków

i opłat lokalnych w kwocie 5.741.890,-

§ 0310 - podatek od nieruchomości w kwocie 4.950.000,-

§ 0320 - podatek rolny w kwocie 20.000,-

§ 0330 - podatek leśny w kwocie 2.890,-

§ 0340 - podatek od środków transportowych w kwocie 769.000,-

w rozdziale 75618 - wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu

terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 377.000,-

§ 0410 - wpływy z opłaty skarbowej w kwocie 377.000,-

w dziale 851 - ochrona zdrowia w kwocie 23.000,- / Wydz.Zdr. i Spr.Społ./

rozdziale 85158 - Izby wytrzeźwień w kwocie 23.000,-

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 3.000,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 20.000,-

w dziale 852-Pomoc Społeczna w kwocie 15.824,- / MOPS /

rozdziale 85214 -Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne

w kwocie 2.590,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 2.590,-

rozdziale 85215 - dodatki mieszkaniowe w kwocie 4.000,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 4.000,-

rozdziale 85219 - ośrodki pomocy społecznej w kwocie 8.634,-

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 250,-

§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 2.304,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 6.080,-

rozdziale 85228 - usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w kwocie 600,-

§ 2360 - dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacją

zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych

ustawami w kwocie 600,-

zadania własne powiatu

w dziale 756 - dochody od osób prawnych , od osób fizycznych i od innych jednostek

nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane

z ich poborem w kwocie 201.630,-

rozdziale 75618 - wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu

terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 201.630,-

§ 0420 - wpływy z opłaty komunikacyjnej w kwocie 200.000,- /Wydz.Komunikacji/

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 1.630,- /Wydz.Zdrowia/

w dziale 851 - ochrona zdrowia w kwocie 530,- / Wydz. Zdr. i Spraw Społ./

rozdziale 85111 - szpitale ogólne w kwocie 241,-

§ 0920 - pozostałe odsetki w kwocie 241,-

rozdziale 85121 - lecznictwo ambulatoryjne w kwocie 289,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 289,-

w dziale 852 - pomoc społeczna w kwocie 80.168,-

rozdziale 85201 - placówki opiekuńczo-wychowawcze w kwocie 3.242,- /MOPS/

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 3.000,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 242,-

rozdziale 85202 - domy pomocy społecznej w kwocie 66.826,-

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 6.990,- /MOPS/

§ 0830 - wpływy z usług w kwocie 18.836,- / DPS-Stare Miasto/

§ 0840 - wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych w kwocie 2.900,-

/ DPSWeterana Walki i Pracy/

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 38.100,- /DPS Weterana Walki i Pracy/

rozdziale 85204 - rodziny zastępcze w kwocie 8.900,- /MOPS/

§ 0690 - wpływy z różnych opłat w kwocie 3.000,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 5.900,-

rozdziale 85220 - jednostki specjalistycznego poradnictwa, mieszkania chronione

i ośrodki interwencji kryzysowej w kwocie 1.200,- /MOPS/

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów w kwocie 1.200,-

  1. Zwiększa się plan wydatków w kwocie 1.683.268,-

zadania własne gminy

w dziale 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 1.448.432,-

/Wydz.Zarządzania Nier./

rozdziale 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 1.448.432,-

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 148.432,-

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.300.000,-

w dziale 756 - dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych

jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki

związane z ich poborem w kwocie 75.000,- / Wydz.Budżetu i Podatków/

rozdziale 75647 - pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności

budżetowych w kwocie 75.000,-

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 75.000,-

zadania własne powiatu

w dziale 754 - bezpieczeństwo publiczne i ochrona

przeciwpożarowa w kwocie 30.000,- /KMPSP/

rozdziale 75411 - komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej w kwocie 30.000,-

§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-

w dziale 852 - pomoc społeczna w kwocie 129.836,-

rozdziale 85202 - domy pomocy społecznej w kwocie 129.836,-

§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 14.879,-

/ DPS Stare Miasto-9.000,-, DPS Weterana Walki i Pracy - 5.879,- /

§ 4220 - zakup środków żywności w kwocie 9.836,- / DPS-Stare Miasto/

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 70.000,- /MOPS/

§ 4440 - odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w kwocie 4.580,-

/ DPS Weterana Walki i Pracy/

§ 4480 - podatek od nieruchomości w kwocie 541,- / DPS Weterana Walki i Pracy/

§ 6060 - wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-

/ DPS Weterana Walki i Pracy/

§2

  1. Zmniejsza się plan dochodów w kwocie 38.532,-

Zadania własne gminy

W dziale 852 - Pomoc społeczna w kwocie 10.000,- /MOPS/

rozdziale 85228 - usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi

opiekuńcze w kwocie 10.000,-

§ 0830 - wpływy z usług w kwocie 10.000,-

Zadania własne powiatu

W dziale 852 - Pomoc społeczna w kwocie 28.532,- /MOPS/

Rozdziale 85324 - Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

w kwocie 28.532,-

§ 0970 - wpływy z różnych dochodów kwocie 28.532,-

  1. Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 2.284.900,-

Zadania własne gminy

w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 1.000,- / Wydz. Inf./

rozdziale 71097-Gospodarstwa pomocnicze w kwocie 1.000,-

§2660-dotacja przedmiotowa z budżetu dla gospodarstwa pomocniczego

w kwocie 1.000,-

w dziale 750-Administracja publiczna w kwocie 28.000,- / Biuro Rady Miejskiej /

rozdziale 75022-Rady gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 28.000,-

§3030-różne wydatki na rzecz osób fizycznych w kwocie 12.000,-

§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 5.000,-

§4410-podróże służbowe krajowe w kwocie 5.000,-

§4420-podróże służbowe zagraniczne w kwocie 6.000,-

w dziale 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 10.900,-

/ Straż Miejska /

rozdziale 75416-Straż Miejska w kwocie 10.900,-

§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 4.000,-

§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 1.500,-

§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 5.400,-

w dziale 757 - Obsługa długu publicznego w kwocie 2.200.000,-/ Wydział Budżetu i Podatków/

w rozdziale 75702 - obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek

samorządu terytorialnego w kwocie 1.500.000,-

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 100.000,-

§ 8070 - odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych

oraz od krajowych pożyczek i kredytów w kwocie 1.400.000,-

w rozdziale 75704 - rozliczenie z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych

przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego

w kwocie 700.000,-

§ 8020 - wpłaty z tytułu gwarancji i poręczeń w kwocie 700.000,-

w dziale 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 45.000,-

/ Wydz. Inf./

rozdziale 90004-Utrzymanie zieleni w miastach i gminach w kwocie 45.000,-

§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 45.000,-

§3

I. Dokonuje się przesunięć wydatków między działami klasyfikacji budżetowej:

zadania własne gminy

Z

działu 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 50.000,- /Wydz.Inwestycji/

rozdziału 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 50.000,-

§ 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 50.000,-

zadania:” adaptacja budynku Domu Społecznego przy ul.Odlewniczej 6 na lokale

socjalne” w kwocie 26.600,- /zgodnie z zał.nr 1 do niniejszej uchwały/

zadania:” adaptacja budynku przy ul.Struga 7 na lokale socjalne” w kwocie 23.400,-

/ zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

działu 750 - administracja publiczna w kwocie 5.000,- /Wydział Organizacyjny/

rozdziału 75020 - starostwa powiatowe w kwocie 5.000,-

§ 4210 - zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 5.000,-

do

działu 710 - działalność usługowa w kwocie 55.000,- /Wydział Architektury/

rozdziału 71004 - plany zagospodarowanie przestrzennego w kwocie 55.000,-

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 55.000,-

Z

działu 801 - oświata i wychowanie w kwocie 5.000,-

rozdziału 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 5.000,-

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 5.000,- /Wydz.Edukacji - EDU/

zadania: „ Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 ul .Sowińskiego” w kwocie 5.000,-

do

działu 700 - gospodarka mieszkaniowa w kwocie 5.000,-

rozdziału 70005 - gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 5.000,-

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 5.000,- /Wydz.Zarz.Nieruch./

Z

działu 900 - gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 932.110,-

rozdziału 90001 - gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 600.000,- /Wydz.Inw./

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 600.000,-

zadania: „czyny inwestycyjne- budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej

i wodociągu” w kwocie 600.000,- / zgodnie z zał. N1 do niniejszej uchwały/

rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 332.110,-

§ 4430- różne opłaty i składki w kwocie 332.110,- /Wydz.Infrastruktury/

do

działu 600 - transport i łączność w kwocie 932.110,-

rozdziału 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 232.110,- /Wydz.Infrastruktury/

§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 232.110,-

rozdziału 60016 - drogi publiczne gminne w kwocie 100.000,- /Wydz.Infrastruktury/

§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 100.000,-

rozdziału 60017 - drogi wewnętrzne w kwocie 600.000,- /Wydz.Inwestycji/

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji

inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 600.000,-

zadania: ”przebudowa i budowa ulic w ramach tzw. czynów społecznych

drogowych” w kwocie 600.000,- / zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

§ 4

I. Dokonuje się przesunięć wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne gminy

W dziale 900 - gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 575.780,-

z

rozdziału 90001 - gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 75.780,- /Wydz.Inw./

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 75.780,-

zadania:” budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Limanowskiego” w kwocie 47.500,-

/ zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

zadania: ”budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Wierzbickiej w Radomiu i w ulicach

przyległych” w kwocie 280,- /zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

zadania: ”budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul.Grota Roweckiego - III etap”

w kwocie 28.000,- / zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 500.000,- /Wydz.Infrastruktury/

§ 4430- różne opłaty i składki w kwocie 500.000,-

do

rozdziału 90015- oświetlenie ulic, placów i dróg w kwocie 500.000,- /Wydz.Infrastruktury/

§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 500.000,-

rozdziału 90095 - pozostała działalność w kwocie 75.780,- /Wydz.Inwestycji/

§ 4530 - podatek od towarów i usług VAT w kwocie 75.780,-

z zadań własnych gminy

działu 801 - oświata i wychowanie w kwocie 100.000,- /Wydz.Inwestycji

rozdziału 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 100.000,-

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 100.000,-

zadania: „ budowa boisk sportowych w PSP nr 2 przy ul.Batalionów Chłopskich”

w kwocie 100.000,- /zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

do zadań własnych powiatu

działu 801 - oświata i wychowanie w kwocie 100.000,- /Wydz.Inwestycji

rozdziału 80120 - licea ogólnokształcące w kwocie 100.000,- /Wydz.Edukacji - EDU/

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 100.000,-

zadania: „Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 ul.Osiedlowa „ w kwocie 70.000,-

zadania: ” IV LO im.T.Chałubińskiego ul.Mariacka” w kwocie 30.000,-

§5

I.Dokonuje się przesunięć wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej:

Zadania własne gminy

W dziale 600 - transport i łączność w kwocie 181.390,- /Wydział Infrastruktury/

rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 181.390,-

z

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji

inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych w kwocie 181.390,-

do

§ 2650- dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 181.390,-

w dziale 801 - oświata i wychowanie w kwocie 30.000,-

rozdziale 80101 - szkoły podstawowe w kwocie 30.000,-

z

§ 6050 - wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 30.000,-

/Wydz.Inwestycji/

zadania: „ termomodernizacja dachu w PSP nr 32 ul.Jarzyńskiego 3 „ w kwocie 30.000,-

/ zgodnie z zał. Nr 1 do niniejszej uchwały/

do

§ 4270 - zakup usług remontowych w kwocie 30.000,- /Wydz.Edukacji - EDU/

zadania:” PSP nr 32 ul.Jarzyńskiego” w kwocie 30.000,-

w dziale 900 - gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 10.090,-

/Wydział Infrastruktury/

rozdziale 90095 - pozostała działalność w kwocie 10.090,-

z

§ 6050- wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 10.090,-

do

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 10.090,-

§ 6

Dokonuje się zmian w planie finansowym Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji

na 2004r :

I.Zmniejsza się plan przychodów w kwocie 181.390,-

Zadania własne gminy

W dziale 600 - transport i łączność w kwocie 181.390,-

rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 181.390,-

§ 6210 - dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie

kosztów realizacji inwestycji lub zakupów inwestycyjnych zakładów

budżetowych w kwocie 181.390,-

II.Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 181.390,-

Zadania własne gminy

W dziale 600 - transport i łączność w kwocie 181.390,-

rozdziale 60004 - lokalny transport zbiorowy w kwocie 181.390,-

§ 6080 - wydatki na zakupy inwestycyjne zakładów budżetowych w kwocie 181.390,-

§ 7

I. Dokonuje się zmiany stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu Usług Komunalnych

zatwierdzonej Uchwałą Rady Miejskiej nr 369/2004 z dnia 23.02.2004 roku:

1. Stawka dotacji przedmiotowej na zwroty za parkowanie w SOP:

a/ cena biletu jednorazowego 1 zł x 20 szt. = 20,-

b/ cena abonamentu miesięcznego 25 zł x 10 szt. = 250,-

c/ cena abonamentu 3 m-ce 60 zł x 5 szt. = 300,-

d/ cena abonamentu na całą strefę 1 m-c 35 zł x 5 szt. = 175,-

e/ cena abonamentu na całą strefę 3 m-ce 85 zł x 3 szt. = 255,-

II. Dokonuje się zmian stawek dotacji przedmiotowych dla Miejskiego Zarządu Dróg

i Komunikacji w Radomiu zatwierdzonych Uchwałą Rady Miejskiej nr 369/2004

z dnia 23.02.2004 roku:

1. Dział 600, rozdział 60016 - drogi publiczne gminne

Stawka dotacji przedmiotowej na utrzymanie 1m2 powierzchni jezdni i chodników

Powierzchnia jezdni i chodników wynosi 2.413.107,-

Koszty utrzymania jezdni i chodników gminnych 2.850.000,-

Stawka dotacji przedmiotowej wynosi 1,18 zł/m2

2. Dział 900, rozdział 90015 - oświetlenie ulic, placów i dróg

Stawka dotacji przedmiotowej na utrzymanie 1-go punktu świetlnego

Ilość punktów świetlnych wynosi 16.122

Koszty utrzymania punktów świetnych 5.382.100,-

Stawka dotacji przedmiotowej wynosi 333,84

3. Dotacja do bezpłatnych przejazdów z tytułu ulg ustawowych , dział 600,

rozdział 60004 :

  • ilość przejazdów 2.200 x 1,80 zł /cena biletu/ =3.960 ,-

4. Dotacja do 50% ulgowych przejazdów z tytułu ulg ustawowych , dział 600,

rozdział 60004 :

  • ilość przejazdów 1.126.200 x 0,90 zł /cena biletu/ = 1.013.580,-

5. Dotacja do bezpłatnych przejazdów z tytułu ulg lokalnych, dział 600,

rozdział 60004:

- ilość przejazdów 1.529.794 x 1,80 zł / cena biletu/ = 2.753.630,-

6. Dotacja do 44,45% ulgowych przejazdów z tytułu ulg lokalnych, dział 600

rozdział 60004:

- ilość przejazdów 6.177.960 x 0,80 zł / cena biletu/ = 4.942.368,-

§ 8

Dokonuje się zmiany załącznika nr 2 do Uchwały Rady Miejskiej nr 433/04 z dnia

23 czerwca 2004r. dotyczącego limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne

objęte latami 2004-2006, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 9

Dokonuje się zmiany planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska

i Gospodarki Wodnej zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej uchwały.

§ 10

W wyniku zmian określonych z § 1 i § 2 zmniejsza się planowany deficyt budżetowy na 2004 rok o kwotę 7.513.145,-

§ 11

W wyniku zmian określonych w § 10 kwota planowanego deficytu budżetowego w 2004 roku wynosi 50.744.942,-

§ 12

W związku ze zmianą określoną w § 11 dokonuje się zmniejszenia planu przychodów

budżetu Miasta Radomia w sposób następujący:

§952 - przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym

w kwocie 7.513.145,-

§13

Dokonuje się przesunięcia planu przychodów miedzy paragrafami klasyfikacji budżetowej:

Z

§ 952 - przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym

w kwocie 10.305.855,-

do

§ 955 - przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych w kwocie 10.305.855,-

§ 14

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta

§15

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wnioskodawca Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej

Prezydent Miasta Tadeusz Pyrcioch

12

Metadane

Data publikacji : 14.10.2004
Obowiązuje od : 11.10.2004
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydz. Budżetu i Podatków - dyr. Tadeusz Murawski
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony

do góry