Uchwała 301
Uchwała nr 301/2003
Rady Miejskiej w Radomiu
z dnia 15.12.2003 roku
w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2003 rok
Na podstawie art.18 ust.2, pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie
gminnym /jedn. tekst Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm./, art. 3 pkt 1 b i d,
pkt 2 a i d, pkt 4, pkt 5, pkt 7, pkt 8, art. 4 pkt 10, art. 8 pkt 2, pkt 3,pkt 8, art. 9 pkt 10 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego w latach 1999 - 2003 /Dz. U. Nr 150 poz. 983 z 1998 r. z późn. zm./, art. 109, ust 2 pkt 2a i 2b, art. 117 ust 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych / jedn. tekst Dz. U. nr 15 poz. 148 z 2003 r. z późn. zm./ Rada Miejska uchwala co następuje:
§1
Zwiększa się plan dochodów w kwocie 773.546,-
Zadania własne gminy
w dziale 750-Administracja publiczna w kwocie 328.010,-
rozdziale 75023-Urzędy gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 328.010,-
§075-dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek
samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów
publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze w kwocie 107.000,-/ Wydz. Org./
§083-wpływy z usług w kwocie 108.000,- / Wydz. Org./
§084-wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych w kwocie 1.569,- / Wydz. Org./
§092-pozostałe odsetki w kwocie 91.441,- / Wydz. Org. w kwocie 413,-, Wydz. Budżetu i Pod. w kwocie 91.028,-/
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 20.000,- / Wydz. Org./
w dziale 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych
jednostek nie posiadających osobowości prawnej w kwocie 115.000,-
/ Wydział Budżetu i Podatków /
rozdziale 75616-Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i
darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych w kwocie 115.000,-
§032-podatek rolny w kwocie 15.000,-
§034-podatek od środków transportowych w kwocie 100.000,-
w dziale 758-Różne rozliczenia w kwocie 128.807,- / Wydz. Budżetu i Podatków /
rozdziale 75801-Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu
terytorialnego w kwocie 128.807,-
§292-subwencje ogólne z budżetu państwa w kwocie 128.807,-
w dziale 853-Opieka społeczna w kwocie 26.010,- / MOPS /
rozdziale 85314-Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne
w kwocie 7.000,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 7.000,-
rozdziale 85315-Dodatki mieszkaniowe w kwocie 105,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 105,-
rozdziale 85319-Ośrodki pomocy społecznej w kwocie 14.105,-
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 135,-
§075-dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek
samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów
publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze w kwocie 120,-
§092-pozostałe odsetki w kwocie 12.100,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 1.750,-
rozdziale 85395-Pozostała działalność w kwocie 4.800,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 4.800,-
zadania własne powiatu
w dziale 758-Różne rozliczenia w kwocie 139.884,- / Wydz. Budżetu i Podatków /
rozdziale 75801-Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu
terytorialnego w kwocie 139.884,-
§292-subwencje ogólne z budżetu państwa w kwocie 139.884,-
w dziale 851-Ochrona zdrowia w kwocie 22.400,- / MOPS /
rozdziale 85154-Przeciwdziałanie alkoholizmowi w kwocie 22.400,-
§271-wpływy z tytułu pomocy finansowej udzielanej między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących w kwocie 22.400,-
w dziale 853-Opieka społeczna w kwocie 13.435,- / MOPS /
rozdziale 85301-Placówki opiekuńczo - wychowawcze w kwocie 3.752,-
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 2.792,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 960,-
rozdziale 85304-Rodziny zastępcze w kwocie 8.165,-
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 3.739,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 4.426,-
rozdziale 85320-Jednostki specjalistycznego poradnictwa, mieszkania chronione
i ośrodki interwencji kryzysowej w kwocie 1.138,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 1.138,-
rozdziale 85324-Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w kwocie 380,-
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 380,-
Zwiększa się plan wydatków w kwocie 991.091,-
Zadania własne gminy
W dziale 600-Transport i łączność w kwocie 700.000,- / Wydz. Infr./
rozdziale 60004-Lokalny transport zbiorowy w kwocie 700.000,-
§2650-dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 700.000,-
w dziale 801-Oświata i wychowanie w kwocie 128.807,- / EDU /
rozdziale 80101-Szkoły podstawowe w kwocie 86.607,-
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 86.607,-
rozdziale 80110-Gimnazja w kwocie 42.200,-
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 42.200,-
zadania własne powiatu
w dziale 801-Oświata i wychowanie w kwocie 139.884,- / EDU /
rozdziale 80120-Licea ogólnokształcące w kwocie 9.400,-
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 9.400,-
rozdziale 80123- Licea profilowane w kwocie 6.200,-
§4110-składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 6.200,-
rozdziale 80130-Szkoły zawodowe w kwocie 114.284,-
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 41.500,-
§4110-składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 72.784,-
rozdziale 80132-Szkoły artystyczne w kwocie 10.000,-
§4110-składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 10.000,-
w dziale 851-Ochrona zdrowia w kwocie 22.400,- / Pogotowie Opiekuńcze /
rozdziale 85154-Przeciwdziałanie alkoholizmowi w kwocie 22.400,-
§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 17.000,-
§4240-zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek w kwocie 5.400,-
§2
Zmniejsza się plan dochodów w kwocie 3.306.499,-
Zadania zlecone gminy
w dziale 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 39,- / Wydz. Inw./
rozdziale 90015-Oświetlenie ulic, placów i dróg w kwocie 39,-
§631-dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy
inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom
ustawami w kwocie 39,-
zadania własne gminy
w dziale 700-Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 750.000,-
rozdziału 70005-Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie
§075-dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek
samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów
publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze w kwocie 250.000,-
/ Wydz, Zarz. Nier. w kwocie 150.000,-, Wydz. Infr. w kwocie 100.000,- /
§077-wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności nieruchomości w kwocie 500.000,- / Wydz. Zarz. Nier./
w dziale 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych
jednostek nie posiadających osobowości prawnej w kwocie 2.130.000,-
rozdziale 75615-Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności
cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób prawnych
i innych jednostek organizacyjnych w kwocie 1.300.000,- / Wydz. Bud. i Pod./
§031-podatek od nieruchomości w kwocie 1.300.000,-
rozdziale 75618-Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu
terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 830.000,-
§041-wpływy z opłaty skarbowej w kwocie 700.000,- / Wydz. Bud. i Pod./
§049-wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki samorządu
terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw w kwocie 130.000,- / Wydz. Zarz. Nier./
w dziale 853-Opieka społeczna w kwocie 10.000,- / MOPS /
rozdziale 85328-Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w kwocie 10.000,-
§083-wpływy z usług w kwocie 10.000,-
zadania własne powiatu
w dziale 700-Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 100.000,- / Wydz. Zarz. Nier./
rozdziału 70005-Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 100.000,-
§077-wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności nieruchomości w kwocie 100.000,-
w dziale 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych
jednostek nie posiadających osobowości prawnej w kwocie 300.000,-
/ Wydz. Komunikacji /
rozdziale 75618-Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu
terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 300.000,-
§042-wpływy z opłaty komunikacyjnej w kwocie 300.000,-
w dziale 853-Opieka społeczna w kwocie 16.460,- / MOPS /
rozdziale 85324-Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
w kwocie 16.460,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 16.460,-
Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 5.371.787,-
Zadania zlecone gminy
w dziale 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 39,- / Wydz. Inw./
rozdziale 90015-Oświetlenie ulic, placów i dróg w kwocie 39,-
§6210-dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów
realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych
w kwocie 39,-
/ zgodnie z załącznikiem nr 1 /
zadania własne gminy
w dziale 010 -Rolnictwo i łowiectwo w kwocie 10.000,- / Wydz. Infr./
rozdziale 01009-spółki wodne w kwocie 10.000,-
§4430-różne opłaty i składki w kwocie 10.000,-
w dziale 600-Transport i łączność w kwocie 470.000,- / Wydz. Inw./
rozdziale 60016-Drogi publiczne gminne w kwocie 300.000,-
§6210-dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów
realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych
w kwocie 300.000,-
zadaniu: modernizacja i budowa ulic w ramach tzw. czynów społecznych” w kwocie 300.000,-
/zgodnie z załącznikiem nr 1 /
rozdziale 60017-Drogi wewnętrzne w kwocie 170.000,-
§6210-dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów
realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych
w kwocie 170.000,-
zadaniu: modernizacja i budowa ulic w ramach tzw. czynów społecznych” w kwocie 170.000,-
/zgodnie z załącznikiem nr 1 /
w dziale 630-Turystyka w kwocie 1.200,- / Wydz. Kult. i Tur./
rozdziale 63003-Zadania w zakresie upowszechniania turystyki w kwocie 1.200,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 1.200,-
w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 27.704,-
rozdziale 71014-Opracowania geodezyjne i kartograficzne w kwocie 5.114,- / Wydz. Geodezji/
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 5.114,-
rozdziale 71097-Gospodarstwa pomocnicze w kwocie 22.590,- / Wydz. Infr./
§6060-wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 22.590,-
w dziale 750-Administracja publiczna w kwocie 86.701,-
rozdziale 75022-Rady gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 15.000,- / Biuro Rady Miejskiej /
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 10.000,-
§4410-podróże służbowe krajowe w kwocie 2.500,-
§4420-podróże służbowe zagraniczne w kwocie 2.500,-
rozdziale 75023-Urzędy gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 70.000,- / Wydz. Org./
§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 40.000,-
§4270-zakup usług remontowych w kwocie 20.000,-
§4430-różne opłaty i składki w kwocie 10.000,-
rozdziale 75095-Pozostała działalność w kwocie w kwocie 1.701,- / Wydz. Ochr.Śr./
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 1.701,-
w dziale 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 7.598,-
rozdziale 75414-Obrona cywilna w kwocie 381,- / Wydz. Zarz. Kryz. /
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 381,-
rozdziale 75416-Straż Miejska w kwocie 7.217,- / Straż Miejska /
§4040-dodatkowe wynagrodzenie roczne w kwocie 4.717,-
§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 2.500,-
w dziale 757-Obsługa długu publicznego w kwocie 984.000,- / Wydz. Budż. i Pod./
rozdziale 75702-Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostki
samorządu terytorialnego w kwocie 984.000,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 140.000,-
§4430-różne opłaty i składki w kwocie 44.000,-
§8070-odsetki i dyskonto od krajowych skarbowych papierów wartościowych
oraz od krajowych pożyczek i kredytów w kwocie 800.000,-
w dziale 801-Oświata i wychowanie w kwocie 49.846,- / Wydz. Inw./
rozdziale 80101-Szkoły podstawowe w kwocie 40.000,-
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 40.000,-
zadaniu: „PSP nr 15 - wymiana instalacji elektrycznej” w kwocie 17.000,-
zadaniu: „PSP nr 9 - kompleksowa termomodernizacja obiektu szkoły” w kwocie 10.000,-
zadaniu: „PSP nr 34 - modernizacja budynku szkoły” w kwocie 13.000,-
/zgodnie z załącznikiem nr 1 /
rozdziale 80110-Gimnazja w kwocie 9.846,-
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 9.846,-
zadaniu: „ PG nr 12 - kompleksowa termomodernizacja obiektu szkoły” w kwocie 9.846,-
/zgodnie z załącznikiem nr 1 /
w dziale 853-Opieka społeczna w kwocie 1.342.037,- / MOPS /
rozdziale 85315-Dodatki mieszkaniowe w kwocie 1.342.037,-
§3110-świadczenia społeczne w kwocie 1.342.037,-
w dziale 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 30.000,-
rozdziale 90001-Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 20.000,- / Wydz. Inw./
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 20.000,-
zadania: „czyny inwestycyjne-budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu”
w kwocie 20.000,-
/ zgodnie z zał. Nr 1 /
rozdziale 90003-Oczyszczanie miast i wsi w kwocie 10.000,- / Wydz. Infr./
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 10.000,-
zadania własne powiatu
w dziale 600-Transport i łączność w kwocie 2.247.780,-
rozdziale 60011-Drogi publiczne krajowe w kwocie 2.150.780,- / Wydz. Inw./
§6210-dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów
realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych
w kwocie 2.150.780,-
zadaniu: „przebudowa ul. Czarnieckiego na odcinku od ul. Rybnej do ul. Wernera” w kwocie 190.780,-
zadaniu: „przebudowa ul. Kieleckiej na odcinku od ul. Szerokiej do ul. Okulickiego wraz ze skrzyżowaniem” w kwocie 1.900.000,-
zadaniu: „Przebudowa skrzyżowania ulic Żółkiewskiego-Zbrowskiego-Energetyków” w kwocie 60.000,-
/zgodnie z załącznikiem nr 1 /
rozdziale 60015-Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 97.000,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 50.000,- / Wydz. Infr./
§6210-dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów
realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych zakładów budżetowych
w kwocie 47.000,- / Wydz. Inw./
zadaniu: „Modernizacja wiaduktu w ul. Grzecznarowskiego” w kwocie 47.000,-
w dziale 750-Administracja publiczna w kwocie 36.328,- / Wydz. Komunikacji /
rozdziale 75023-Urzędy gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 36.328,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 36.328,-
w dziale 801-Oświata i wychowanie w kwocie 72.221,- / Wydz. Inw./
rozdziale 80102-Szkoły podstawowe specjalne w kwocie 9.500,-
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 9.500,-
zadaniu: „ZSP nr 1- dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych” w kwocie 9.500,-
/zgodnie z zał. Nr 1 /
rozdziale 80120-Licea ogólnokształcące w kwocie 38.000,-
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 38.000,-
zadaniu: „ZS im Staszica - opracowanie dokumentacji PT termomodernizacji obiektu oraz montaż windy dla osób niepełnosprawnych” w kwocie 38.000,-
/zgodnie z zał. Nr 1 /
rozdziale 80130-Szkoły zawodowe w kwocie 14.721,-
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 14.721,-
zadaniu: „ZSS- budowa budynku warsztatów szkolnych - stacja diagnostyczna” w kwocie 4.768,-
zadaniu: ZSE - modernizacja sali gimnastycznej” w kwocie 9.953,-
/zgodnie z zał. Nr 1 /
rozdziale 80140-Centra kształcenia ustawicznego i praktycznego oraz ośrodki
dokształcania zawodowego w kwocie 10.000,-
§6050-wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 10.000,-
zadaniu: „CKU-kompleksowa termomodernizacja obiektu szkoły” w kwocie 10.000,-
/zgodnie z zał. Nr 1 /
w dziale 851-Ochrona zdrowia w kwocie 6.333,- / Wydz. Zdr. i Spr. Społ./
rozdziale 85121-Lecznictwo ambulatoryjne w kwocie 6.333,-
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 5.278,-
§4110-składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 917,-
§4120-składki na Fundusz Pracy w kwocie 138,-
§3
Dokonuje się przesunięcia wydatków między działami klasyfikacji budżetowej:
Zadania własne gminy
z
działu 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 12.400,- / Wydz. Infr./
rozdziału 90003-Oczyszczanie miast i wsi w kwocie 12.400,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 12.400,-
do
działu 750-Administracja publiczna w kwocie 12.400,- / Wydz. Infr./
rozdziału 75023-Urzędy gmin /miast i miast na prawach powiatu/ w kwocie 12.400,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 12.400,-
§4
Dokonuje się przesunięcia wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej:
z
zadań własnych powiatu
działu 600-Transport i łączność w kwocie 100.000,- / Wydz. Infr./
rozdziału 60015-Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 100.000,-
§2650-dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 100.000,-
do
zadań własnych gminy
działu 600-Transport i łączność w kwocie 100.000,- / Wydz. Infr./
rozdziału 60004-Lokalny transport zbiorowy w kwocie 100.000,-
§2650-dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakładu budżetowego w kwocie 100.000,-
§5
Dokonuje się przesunięcia dochodów między paragrafami klasyfikacji budżetowej:
Zadania własne powiatu
w dziale 801-Oświata i wychowanie w kwocie 140,- / EDU /
rozdziale 80130-Szkoły zawodowe w kwocie 140,-
z
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 140,-
do
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 140,-
§6
Dokonuje się zmiany planu finansowego Powiatowego Funduszu Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej Uchwały.
§7
Dokonuje się zmiany stawek dotacji przedmiotowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji:
1. Dział 600, rozdział 60015- drogi publiczne w miastach na prawach powiatu
Stawka dotacji przedmiotowej na utrzymanie 1 m2 powierzchni pasa drogowego
Powierzchnia jezdni i chodników wynosi 1.978.000,-
Koszty utrzymania jezdni i chodników powiatowych 4.690.000,-
Stawka dotacji przedmiotowej wynosi - 2,37
2. Dotacja do bezpłatnych przejazdów, dział 600, rozdział 60004 :
-ilość przejazdów 833.022 x 1,80 /cena biletu/ = 1.499.440,-
3. Dotacja do 50% ulgowych przejazdów, dział 600, rozdział 60004 :
-ilość przejazdów 8.780.120 x 0,90 /cena biletu/ = 7.902.108,-
§8
Dokonuje się zmiany planu finansowego Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji :
Zmniejsza się plan przychodów w kwocie 70.000,-
Zadania własne gminy
w dziale 600-Transport i łączność w kwocie 70.000,-
rozdziale 60095 - Pozostała działalność w kwocie 70.000,-
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 20.000,-
§083-wpływy z usług w kwocie 50.000,-
Zwiększa się plan przychodów w kwocie 770.000,-
Zadania własne gminy
w dziale 600-Transport i łączność w kwocie 770.000,-
rozdziale 60095 - Pozostała działalność w kwocie 770.000,-
§092-pozostałe odsetki w kwocie 10.000,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 60.000,-
§265-dotacja przedmiotowa z budżetu otrzymana przez zakład budżetowy w kwocie 700.000,-
Dokonuje się przesunięcia wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej w kwocie 878.570,-
Zadania własne gminy
w dziale 600-Transport i łączność w kwocie 878.570,-
rozdziale 60095 - Pozostała działalność w kwocie 878.570,-
z
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 50.000,-
§4040-dodatkowe wynagrodzenie roczne w kwocie 11.400,-
§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 125.000,-
§4260-zakup energii w kwocie 640.000,-
§4410-podróże służbowe krajowe w kwocie 5.900,-
§4420-podróże służbowe zagraniczne w kwocie 1.000,-
§4430-różne opłaty i składki w kwocie 4.000,-
§4440-odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w kwocie 9.300,-
§4480-podatek od nieruchomości w kwocie 8.100,-
§4520-opłaty na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 16.000,-
§4530-podatek od towarów i usług /VAT/ w kwocie 7.870,-
do
§4110-składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 35.000,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 842.900,-
§4580-pozostałe odsetki w kwocie 60,-
§4600-kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób prawnych i innych jednostek
organizacyjnych w kwocie 610,-
Zwiększa się plan wydatków w kwocie 700.000,-
Zadania własne gminy
w dziale 600-Transport i łączność w kwocie 700.000,-
rozdziale 60095 - Pozostała działalność w kwocie 700.000,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 700.000,-
§9
Dokonuje się zmiany planu finansowego Zakładu Budżetowego Cmentarz Komunalny:
Dokonuje się przesunięcia przychodów między paragrafami klasyfikacji budżetowej w kwocie 297.354,-
Zadania własne gminy
w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 297.354,-
rozdziale 71035-Cmentarze w kwocie 297.354,-
z
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 9.216,-
§083-wpływy z usług w kwocie 287.420,-
§097-wpływy z różnych dochodów w kwocie 718,-
do
§084-wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych w kwocie 297.354,-
Zwiększa się plan przychodów w kwocie 1.900,-
Zadania własne gminy
w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 1.900,-
rozdziale 71035-Cmentarze w kwocie1.900,-
§069-wpływy z różnych opłat w kwocie 1.900,-
Dokonuje się przesunięcia wydatków między paragrafami klasyfikacji budżetowej:
Zadania własne gminy
w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 68.235,-
rozdziale 71035-Cmentarze w kwocie 68.235,-
z
§4110-składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 1.300,-
§4210-zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 9.100,-
§4260-zakup energii w kwocie 4.900,-
§4270-zakup usług remontowych w kwocie 20.000,-
§4430-różne opłaty i składki w kwocie 2.900,-
§4440-odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w kwocie 3.635,-
§6080-wydatki na zakupy inwestycyjne zakładów budżetowych w kwocie 26.400,-
do
§4010-wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 9.700,-
§4040-dodatkowe wynagrodzenie roczne w kwocie 3.000,-
§4120-składki na Fundusz Pracy w kwocie 1.400,-
§4300-zakup usług pozostałych w kwocie 47.200,-
§4410-podróże służbowe krajowe w kwocie 800,-
§4480-podatek od nieruchomości w kwocie 5.935,-
§4530-podatek od towarów i usług /VAT/ w kwocie 200,-
Zwiększa się plan wydatków w kwocie 1.900,-
Zadania własne gminy
w dziale 710-Działalność usługowa w kwocie 1.900,-
rozdziale 71035-Cmentarze w kwocie 1.900,-
§4410-podróże służbowe krajowe w kwocie 1.900,-
§10
W wyniku zmian określonych w §1i §2 zmniejsza się deficyt budżetowy na 2003 rok o kwotę 1.847.743,-
§11
W wyniku zmian określonych w §10 kwota planowanego deficytu budżetowego w 2003 roku wynosi 3.366.223,-
§12
W związku ze zmianą określoną w §10 dokonuje się zmniejszenia planu przychodów
budżetu Miasta Radomia w sposób następujący:
§952 - przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym
w kwocie 1.847.743,-
§13
Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta
§14
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Tadeusz Henryk Derlatka
12
Pliki do pobrania
-
uchwala nr 301.doc Uchwała nr 301/2003 Rady Miejskiej w Radomiu z dnia 15.12.2003 roku w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2003 rokdoc, 104.5 KB,
- zał.3 do uchw.301 doc, 61.5 KB,
- zał.5 do uchw.301 doc, 75.5 KB,
- zał. 4 do uchw. 301 xls, 19.24 KB,
- zał.1 do uchw.301 xls, 26 KB,
- zał.2 do uchw.301 xls, 5.55 KB,