Urząd Miejski w Radomiu

https://bip.radom.pl/ra/rada-miejska/uchwaly/1153,Uchwala-nr-3482008-w-sprawie-wprowadzenia-zmian-w-budzecie-Miasta-Radomia-na-200.html
30.04.2024, 15:58

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Uchwała nr 348/2008 w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2008r.


Druk nr 318

BP.I-3012-1-10/2008

Uchwała nr 348/2008

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 16.06.2008 roku

w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2008r.

Na podstawie art.18, ust.2, pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz.U. 142, poz.1591 z 2001r z późn. zm./ oraz art. 3 ust. 1 pkt 1,2,3, art. 4 ust. 1 pkt 2f, 4, 9, 12; art. 5 ust. 1 pkt 1, 5, 11 oraz art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego /Dz.U.Nr 203 z 2003 poz. 1966/ Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1

  1. Zwiększa się plan dochodów w kwocie 20.154.062,-

Zadania własne gminy

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 60,- /UM/I/

Rozdział 60016 - Drogi publiczne gminne w kwocie 60,-

§ 2910 - Wpływy ze zwrotów dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub pobranych w nadmiernej wysokości w kwocie 60,-

Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 14.656.324,-

Rozdział 70005 - Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 14.656.324,-

§ 0770 - Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w kwocie 14.655.494,- /UM/ZN/

§ 0920 - Pozostałe odsetki w kwocie 830,- /UM/I/

Dział 710 - Działalność usługowa w kwocie 81.440,- /UM/I/

Rozdział 71035 - Cmentarze w kwocie 81.440,-

§ 0750 - Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze w kwocie 5.750,-

§ 2370 - Wpływy do budżetu nadwyżki środków obrotowych zakładu budżetowego w kwocie 75.690,-

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 2.290,- /UM/I/

Rozdział 75618 - Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 2.290,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 2.290,-

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 8.720,- /EDU/

Rozdział 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 7.920,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie7.920,-

Rozdział 80110 - Gimnazja w kwocie 800,-

§ 0830 - Wpływy z usług w kwocie 800,-

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 33.750,- /MOPS/

Rozdział 85203 - Ośrodki wsparcia w kwocie 8.500,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 1.500,-

§ 0830 - Wpływy z usług w kwocie 7.000,-

Rozdział 85214 - Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe w kwocie 17.000,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 2.000,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 15.000,-

Rozdział 85219 - Ośrodki pomocy społecznej w kwocie 8.250,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 200,-

§ 0920 - Pozostałe odsetki w kwocie 50,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 8.000,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 300,- /UM/I/

Rozdział 90004 - Utrzymanie zieleni w miastach i gminach w kwocie 300,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 300,-

Zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 1.740,- /UM/I/

Rozdział 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 1.740,-

§ 0570 - Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych w kwocie 1.740,-

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 37.310,- /UM/I/

Rozdział 75618 - Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw w kwocie 37.310,-

§ 0490 - Wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw w kwocie 36.600,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 710,-

Dział 758 - Różne rozliczenia w kwocie 5.000.000,- /BP.I/

Rozdział 75802 - Uzupełnienie subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 5.000.000,-

§ 2790 - Środki na utrzymanie rzecznych przepraw promowych oraz na remonty, utrzymanie, ochronę i zarządzanie drogami krajowymi i wojewódzkimi w granicach miast na prawach powiatu w kwocie 5.000.000,-

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 125.925,- /MOPS/

Rozdział 85201 - Placówki opiekuńczo-wychowawcze w kwocie 9.000,-

§ 0680 - Wpływy od rodziców z tytułu odpłatności za utrzymanie dzieci (wychowanków) w placówkach opiekuńczo-wychowawczych w kwocie 2.000,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 7.000,-

Rozdział 85202 - Domy pomocy społecznej w kwocie 105.425,-

§ 0690 - Wpływy z różnych opłat w kwocie 105.000,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 425,-

Rozdział 85204 - Rodziny zastępcze w kwocie 11.500,-

§ 0680 - Wpływy od rodziców z tytułu odpłatności za utrzymanie dzieci (wychowanków) w placówkach opiekuńczo-wychowawczych w kwocie 1.500,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 10.000,-

Dział 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza w kwocie 86.203,- /EDU/

Rozdział 85417 - Szkolne schroniska młodzieżowe w kwocie 86.203,-

§ 0920 - Pozostałe odsetki w kwocie 60,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 86.143,-

Zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez powiat

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 35.000,- /BP.I/

Rozdział 85220 - Jednostki specjalistyczne poradnictwa, mieszkania chronione i ośrodki interwencji kryzysowej w kwocie 35.000,-

§ 2110 - Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące z zakresu administracji rządowej oraz inne zadania zlecone ustawami realizowane przez powiat w kwocie 35.000,-

Zadania realizowane przez powiat na podstawie porozumień z organami administracji rządowej

Dział 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 85.000,- /BP.I/

Rozdział 92116 -Biblioteki w kwocie 85.000,-

§ 2120 - Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez powiat na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 85.000,-

  1. Zwiększa się plan wydatków w kwocie 20.629.494,-

Zadania własne gminy

Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 14.655.494,- /UM/ZN/

Rozdział 70005 - Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 14.655.494,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 14.655.494,-

Dział 750 - Administracja publiczna w kwocie 854.000,- /UM/KP/

Rozdział 75075 - Promocja jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 854.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 854.000,-

Zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 5.000.000,- /MZDiK/

Rozdział 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach w kwocie 5.000.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 5.000.000,-

Zadanie pn.: „ Przebudowa drogi krajowej nr 12 na odc. od ul. Limanowskiego do wiaduktu w ul. Grzecznarowskiego w tym przebudowa skrzyżowania Wierzbicka - Limanowskiego - 1905 Roku - przebudowa ulic: 1905 Roku, Dowkonta i Grzecznarowskiego ( do wiaduktu) oraz przebudowa ul. Zwolińskiego” w kwocie 5.000.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

Zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez powiat

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 35.000,-/UM/ZS/

Rozdział 85220 - Jednostki specjalistyczne poradnictwa, mieszkania chronione i ośrodki interwencji kryzysowej w kwocie 35.000,-

§ 2820 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w kwocie 35.000,-

Zadania realizowane przez powiat na podstawie porozumień z organami administracji rządowej

Dział 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 85.000,- /UM/K/

Rozdział 92116 -Biblioteki w kwocie 85.000,-

§ 2480 - Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury w kwocie 85.000,-

§ 2

Dokonuje się przesunięcia wydatków między działami klasyfikacji budżetowej

Zadania własne gminy

Z

Działu 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 7.118,- /MOSIR/

Rozdział 70005 - Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 7.118,-

§ 4400 - Opłaty za administrowanie i czynsze za budynki, lokale i pomieszczenia garażowe w kwocie 7.118,-

Działu 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 752,- /MOSIR/

Rozdziału 92604 - Instytucje kultury fizycznej w kwocie 752,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 752,-

Do

Działu 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 7.870,- /ZUK/

Rozdziału 90095 - Pozostała działalność w kwocie 7.870,-

§ 4010 - Wynagrodzenie osobowe pracowników w kwocie 2.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 320,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 50,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 2.200,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 3.300,-

Z

Działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 243.000,- /UM/In/

Rozdziału 80104 - Przedszkola w kwocie 243.000,-

§ 4270 - Zakup usług komunalnych w kwocie 243.000,-

Zadania pn.: „ Remont dachu w budynku PP nr 6 przy ul. Rapackiego” w kwocie 243.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

Do

Działu 700 - Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 243.000,- /ZUK/

Rozdziału 70005 - Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 243.000,-

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 59.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 9.300,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 1.520,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 173.180,-

Z

zadań własnych gminy

działu 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 25.000,- /UM/ZS/

rozdziału 85149 - Programy polityki zdrowotnej w kwocie 25.000,-

§ 2820 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w kwocie 25.000,-

do

zadań własnych powiatu

działu 853 - Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej w kwocie 25.000,- /UM/ZS/

rozdział 85395 - Pozostała działalność w kwocie 25.000,-

§ 6060 - Wydatki na zakupi inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 25.000,-

Z

zadań własnych powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 450.000,- /MZDiK/

Rozdział 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 450.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 450.000,-

Zadanie pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 na odc. od ul. Limanowskiego do wiaduktu w ul. Grzecznarowskiego w tym przebudowa skrzyżowania Wierzbicka - Limanowskiego - 1905 Roku - przebudowa ulic: 1905Roku , Dowkonta i Grzecznarowskiego ( do wiaduktu ) oraz przebudowa ul. Zwolińskiego ” w kwocie 450.000,-

Do

zadań własnych gminy

działu 750 - Administracja publiczna w kwocie 450.000,- /UM/In/

rozdział 75023 - Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) w kwocie 450.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 450.000,-

§ 3

Przesunięcie wydatków między rozdziałami klasyfikacji budżetowej

Zadania własne gminy

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 79.000,-,-

Z

Rozdział 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 79.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 79.000,- /UM/In/

Zadania pn.: „ Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza w ramach programu „Orlik-2012” w PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4, w PSP nr 15 przy ul. Kieleckiej 2/6, w PSP nr 21 przy ul. Trojańskiej 6 i PG nr 8 przy ul. Piastowskiej 17” w kwocie 79.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały/

do

rozdziału 80104 - Przedszkola w kwocie 79.000,- /EDU/

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 79.000,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 295.000,- /UM/In/

Z

rozdziału 90095 - Pozostała działalność w kwocie 295.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 295.000,-

zadanie pn.: „ Rozbudowa cmentarza komunalnego Radom - Firlej” w kwocie 100.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

zadanie pn.: „ Utworzenie parku przemysłowo-technologicznego” w kwocie 195.000,- /zgodnie z załącznikiem nr do niniejszej uchwały/

do

rozdziału 90001 - Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 295.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 295.000,-

zadania pn.: „ Czyny inwestycyjne - budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu w kwocie 295.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

Zadania własne powiatu

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 11.180,- /EDU/

Z

Rozdziału 80120 - Licea ogólnokształcące w kwocie 11.180,-

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 9.700,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 1.260,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 220,-

Do

Rozdziału 80146 - Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli w kwocie 11.180,-

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 9.700,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 1.260,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy kwocie 220,-

Z

Zadań własnych powiatu

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 89.000,- /UM/In/

rozdziału 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 89.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 89.000,-

na zadaniu „Termomodernizacja budynku ZS Budowlanych ul. Kościuszki” w kwocie 89 000,- /Zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

do

zadań własnych gminy

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 89.000,- /EDU/

rozdziału 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 30.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 30.000,-

Rozdziału 80110 - Gimnazja w kwocie 59.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 59.000,-

§ 4

Dokonuje się przesunięcia wydatków między paragrafami

Zadania własne gminy

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 420.000,-

Rozdział 80101 - Szkoły podstawowe w kwocie 420.000,-

Z

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 420.000,- /UM/In/

Zadania pn.: „ Budowa boisk sportowych wraz z budynkiem zaplecza w ramach programu „Orlik-2012” w PSP nr 24 i VII LO przy ul. Powstańców Śląskich 4, w PSP nr 15 przy ul. Kieleckiej 2/6, w PSP nr 21 przy ul. Trojańskiej 6 i PG nr 8 przy ul. Piastowskiej 17” w kwocie 420.000,- /zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały/

Do

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 420.000,- /EDU/

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 260.000,- /UM/ZS/

Rozdział 85149 - Programy polityki zdrowotnej w kwocie 30.000,-

z

§ 2820 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w kwocie 30.000,-

do

§ 2560 - Dotacja podmiotowa z budżetu dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej utworzonego przez jednostkę samorządu terytorialnego w kwocie 30.000,-

Rozdział 85154 - Ochrona zdrowia w kwocie 230.000,-

z

§ 2820 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w kwocie 217.821,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 1.279,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 10.900,-

do

§ 2810 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji fundacjom w kwocie75.000,-

§ 2830 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych w kwocie 155.000,-

Dział 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 17.800,- /UM/K/

Rozdział 92105 - Pozostałe zadania w zakresie kultury w kwocie 17.800,-

z

§ 4300 - zakup usług pozostałych w kwocie 17.800,-

do

§ 2810 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji fundacjom w kwocie 5.000,-

§ 2820 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom w kwocie 12.800,-

Zadania własne powiatu

Dział 600 - Transport i łączność w kwocie 4.550.000,-

rozdział 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 4.550.000,-

z

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 4.550.000,- /MZDiK/

Zadanie pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 na odc. od ul. Limanowskiego do wiaduktu w ul. Grzecznarowskiego w tym przebudowa skrzyżowania Wierzbicka - Limanowskiego - 1905 Roku - przebudowa ulic: 1905Roku , Dowkonta i Grzecznarowskiego ( do wiaduktu ) oraz przebudowa ul. Zwolińskiego ” w kwocie 4.550.000,-

do

§ 6060 - Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 4.550.000,- /UM/ZN/

Zadanie pn. „ Budowa obwodnicy południowej” w kwocie 4.550.000,-

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 20.000,-

rozdział 80130 - Szkoły zawodowe w kwocie 12.000,-

z

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 12.000,- /UM/In/

na zadaniu „Termomodernizacja budynku ZS Budowlanych ul. Kościuszki” w kwocie 12 000,- /Zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

do

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 12.000,- /EDU/

Rozdział 80146 - Dokształcenie i doskonalenie nauczycieli w kwocie 8.000,- /EDU/

z

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 8.000,-

do

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 6.900,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 920,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 180,-

Dział 852 - Pomoc społeczna w kwocie 365.660,-

Rozdział 85201 - Placówki opiekuńczo-wychowawcze w kwocie 365.660,-

z

§ 2830 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych w kwocie 364.060,- /UM/ZS/

§ 3110 - Świadczenia społeczne w kwocie 1.600,- /RDD nr 1/

do

§ 3110 - Świadczenia społeczne w kwocie 10.560,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 84.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 15.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 3.500,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 85.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4220 - Zakup środków żywności w kwocie 50.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4230 - Zakup leków, wyrobów medycznych i produktów biobójczych w kwocie 5.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4240 - Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek w kwocie 3.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4260 - Zakup energii w kwocie 15.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 40.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 50.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4360 - Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej w kwocie 3.000,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

§ 4040 - Dodatkowe wynagrodzenie roczne w kwocie 1.600,- /RDD nr 1/

Zadania z zakresu administracji rządowej wykonywane przez powiat

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 4.937,-

Rozdział 85156 - Składki na ubezpieczenie zdrowotne oraz świadczenia dla osób nieobjętych obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego w kwocie 4.937,-

z

§ 2830 - Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych w kwocie 4.937,- /UM/ZS/

do

§ 4130 - Składki na ubezpieczenia zdrowotne w kwocie 4.937,- /Placówka Wielofunkcyjna „Słoneczny Dom”/

Z

zadań realizowanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej

Działu 600 - Transport i łączność w kwocie 1.000.000,- /MZDiK/

Rozdziału 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 1.000.000,-

§ 6053 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.000.000,-

zadania pn.: „Likwidacja miejsc niebezpiecznych na drogach m. Radomia: - przebudowa zespołu skrzyżowań ulic: Kościuszki - Narutowicza, Narutowicza - Traugutta i Traugutta - Piłsudskiego”

Do

zadań własnych powiatu

Działu 600 - Transport i łączność w kwocie 1.000.000,- /MZDiK/

Rozdziału 60015 - Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu w kwocie 1.000.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 1.000.000,-

zadania pn.: „Likwidacja miejsc niebezpiecznych na drogach m. Radomia: - przebudowa zespołu skrzyżowań ulic: Kościuszki - Narutowicza, Narutowicza - Traugutta i Traugutta - Piłsudskiego”.

§ 5

Dokonuje się przesunięcia między dysponentami

Zadania własne gminy

Z

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 135.000,- /UM/In/

rozdziału 80104 - Przedszkola w kwocie 135.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 135.000,-

zadania „Wymiana stolarki okiennej w budynku PP nr 10 , ul. Osiedlowa” w kwocie 15.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

zadania „Wymiana stolarki okiennej w budynku PP nr 24 ul. Powstańców Śląskich” w kwocie 120.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

do

działu 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 135.000,- /EDU/

Rozdziału 80104 - Przedszkola w kwocie 135.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 135.000,-

§ 6

Dokonuje się przesunięcia wydatków między zadaniami:

Zadania własne gminy

Dział 801 - Oświata i wychowanie w kwocie 50.000,- /UM/In/

Rozdział 80104 - Przedszkola w kwocie 50.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 50.000,-

z

zadania pn.: „ Remont tarasu i chodników w PP nr 3 ul. Olsztyńska” w kwocie 50.000,-

do

zadania pn.: „ Remont dachu w budynku PP nr 6 przy ul. Rapackiego” w kwocie 50.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 500.000,- /UM/In/

Rozdział 90001 - Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 500.000,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 500.000,-

z

zadania pn.: „ Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach w rejonie „Amfiteatru” w kwocie 400.000,-

zadania pn.: „ Uzbrojenie terenów pod budownictwo mieszkaniowe i działalność przemysłowo-usługową” w kwocie 100.000,-

do

zadania pn.: „ Czyny inwestycyjne - budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu w kwocie 500.000,- /zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały/

Zadania własne powiatu

Dział 851 - Ochrona zdrowia w kwocie 100.000,- /UM/ZS/

Rozdział 85111 - Szpitale ogólne w kwocie 100.000,-

§ 6220 - Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych w kwocie 100.000,-

Z

Zadania pn.: „ Roboty modernizacyjno-inwestycyjne” w kwocie 100.000,-

Do

Zadania pn.: „ Termomodernizacja budynku Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego” w kwocie 100.000,-

§ 7

Dokonuje się likwidacji rezerwy ogólnej:

Zadania własne gminy

Z

Działu 758 - Różne rozliczenia w kwocie 54.000,- /UM/B.P./

Rozdziału 75818 - Rezerwy ogólne i celowe w kwocie 54.000,-

§ 4810 - rezerwy w kwocie 54.000,-

Do

Działu 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 54.000,- /UM/K/

Rozdziału 92108 - Filharmonie, orkiestry, chóry i kapele w kwocie 54.000,-

§ 2480 - Dotacja podmiotowa z budżetu otrzymana przez samorządową instytucję kultury w kwocie 54.000,-

§ 8

Dokonuje się zmiany planu finansowego Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2008 rok zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały.

§ 9

Dokonuje się zmiany załącznika Nr 12 - Plan przychodów i wydatków rachunku dochodów własnych na 2008 rok do Uchwały Rady Miejskiej w Radomiu Nr 237/2007 z dnia 17 grudnia 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta na 2008 rok - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej Uchwały.

§ 10

Dokonuje się zmiany planu finansowego Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2008 rok zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej Uchwały.

§ 11

W wyniku zmian określonych w § 1 zwiększa się planowany deficyt budżetowy na 2008 rok o kwotę 475.432,-

§ 12

W wyniku zmian określonych w § 11 kwota planowanego deficytu budżetowego wynosi 97.510.992,-

§ 13

W związku ze zmianą planowanego deficytu budżetowego dokonuje się zwiększenia planu przychodów budżetu Miasta Radomia w następujący sposób:

§ 952 - przychody z zaciągniętych kredytów i pożyczek na rynku krajowym w kwocie 475.432,-

§ 14

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta.

§ 15

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady Miejskiej

Dariusz Wójcik

15

Metadane

Data publikacji : 17.06.2008
Obowiązuje od : 16.06.2008
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Skarbnik Miasta - Krystyna Dadej
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony