Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Uchwała nr 267/2008 w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2008r.


Uchwała Nr 267/2008

Rady Miejskiej w Radomiu

z dnia 28 stycznia 2008 roku

w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Radomia na 2008r.

Na podstawie art.18, ust.2, pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz.U. 142, poz.1591 z 2001r z późn. zm./ art. 3 ust.1 pkt 1 oraz ustawy z dnia 13 listopada 2003 roku o dochodach jednostek samorządu terytorialnego /Dz.U.Nr 203 z 2003 poz. 1966/ Rada Miejska uchwala co następuje:

§ 1

  1. Zwiększa się plan dochodów w kwocie 576.169,-

Zadania własne gminy

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 348.000,- /ZUK/

Rozdział 75616 - Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych w kwocie 348.000,-

§ 0430 - Wpływy z opłaty targowej w kwocie 348.000,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 228.169,- /ZUK/

Rozdział 90095 - Pozostała działalność w kwocie 228.169,-

§ 0830 - Wpływy z usług w kwocie 223.244,-

§ 0970 - Wpływy z różnych dochodów w kwocie 4.925,-

  1. Zwiększa się plan wydatków w kwocie 2.558.314,-

Zadania własne gminy

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 2.558.314,-/ZUK/

Rozdział 90095 - Pozostała działalność w kwocie 2.558.314,-

§ 3020 - Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń w kwocie 36.000,-

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 1.502.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 274.000,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 37.000,-

§ 4170 - Wynagrodzenia bezosobowe w kwocie 22.500,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 50.000,-

§ 4260 - Zakup energii w kwocie 40.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 15.000,-

§ 4280 - Zakup usług zdrowotnych w kwocie 5.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 158.331,-

§ 4350 - Zakup usług dostępu do sieci Internet w kwocie 4.500,-

§ 4360 - Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej w kwocie 20.000,-

§ 4370 - Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej w kwocie 20.000,-

§ 4400 - Opłaty za administrowanie i czynsze za budynki, lokale i pomieszczenia garażowe w kwocie 15.000,-

§ 4410 - Podróże służbowe krajowe w kwocie 28.014,-

§ 4430 - Różne opłaty i składki w kwocie 14.316,-

§ 4440 - Odpisy na ZFŚS w kwocie 195.229,-

§ 4500 - Pozostałe podatki na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 3.000,-

§ 4520 - Opłaty na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 1.500,-

§ 4530 - Podatek od towarów i usług VAT w kwocie 100.000,-

§ 4740 - Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych w kwocie 7.647,-

§ 4750 - Zakup akcesoriów komputerowych w tym programów i licencji w kwocie 9.277,-

§ 2

  1. Zmniejsza się plan dochodów w kwocie 348.000,-

Zadania własne gminy

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 348.000,- /Wydział Infrastruktury/

Rozdział 75616 - Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych w kwocie 348.000,-

§ 0430 - Wpływy z opłaty targowej w kwocie 348.000,-

  1. Zmniejsza się plan wydatków w kwocie 2.330.145,-

Zadania własne gminy

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 103.000,- /Wydział Infrastruktury/

Rozdział 75647 - Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych w kwocie 103.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 103.000,-

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 2.207.145,- /Wydział Infrastruktury/

Rozdział 90003 - Oczyszczanie miast i wsi w kwocie 552.500,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 552.500,-

Rozdział 90004 - Utrzymanie zieleni w miastach i gminach w kwocie 1.373.645,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 1.133.645,-

§ 6050 - Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 240.000,-

Rozdział 90095 - Pozostała działalność w kwocie 281.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 129.000,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 152.000,-

Dział 926 - Kultura fizyczna i sport w kwocie 20.000,- /Wydział Infrastruktury/

Rozdział 92601 - Obiekty sportowe w kwocie 20.000,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 20.000,-

§ 3

Dokonuje się likwidacji rezerwy ogólnej:

Z

zadań własnych gminy

Działu 758 - różne rozliczenia w kwocie 719.532,- /Wydz.Budżetu - BP/

Rozdziału 75818 - rezerwy ogólne i celowe w kwocie 719.532,-

§ 4810 - rezerwy w kwocie 719.532,-

do

zadań własnych gminy

Dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 719.532,-/ZUK/

Rozdział 90095 - Pozostała działalność w kwocie 719.532,-

§ 3020 - Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń w kwocie 14.341,-

§ 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 138.000,-

§ 4040 - Dodatkowe wynagrodzenie roczne w kwocie 155.000,-

§ 4110 - Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 46.179,-

§ 4120 - Składki na Fundusz Pracy w kwocie 7.200,-

§ 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 166.474,-

§ 4260 - Zakup energii w kwocie 22.386,-

§ 4270 - Zakup usług remontowych w kwocie 3.425,-

§ 4280 - Zakup usług zdrowotnych w kwocie 1.749,-

§ 4300 - Zakup usług pozostałych w kwocie 154.122,-

§ 4360 - Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej w kwocie 2.500,-

§ 4400 - Opłaty za administrowanie i czynsze za budynki, lokale i pomieszczenia garażowe w kwocie 8.156,-

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1.02.2008r.

Wnioskodawca

Prezydent Miasta

Przewodniczący Rady Miejskiej

Dariusz Wójcik

1

Metadane

Data publikacji : 05.02.2008
Obowiązuje od : 28.01.2008
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydz. Budżetu i Podatków - dyr. Tadeusz Murawski
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony

do góry