XXV nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej w Radomiu
XXV nadzwyczajna sesja Rady Miejskiej w Radomiu w dniu 19 listopada 2007r. godz. 9.00 w Urzędzie Stanu Cywilnego w Radomiu.
Porządek sesji:
1. Przedstawienie sytuacji finansowej i ekonomicznej spółki „Radkom” (z uwzględnieniem danych o zatrudnieniu, o składzie, strukturze spółki, w tym liczebności i kosztach wynagrodzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej, a także danych o zmianach na kluczowych stanowiskach kierowniczych w 2006 i 2007 roku).
2. Informacja na temat wszystkich zaistniałych przyczyn opóźnienia w procesie inwestycyjnym budowy Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych, ze szczególnym uwzględnieniem przyczyn mających wpływ na nałożenie na inwestora kary pieniężnej.
3. Przedstawienie przebiegu sporu z wykonawcą i postępowania przed sądem arbitrażowym (kalendarium wydarzeń z uwzględnieniem przepływu korespondencji w tej sprawie, szczegóły rokowań pomiędzy spółką „Radkom” i Prezydentem Miasta Radomia, a wykonawcą, propozycje rozwiązania sporu i zawarcia porozumienia między stronami, wyjaśnienie faktu braku w umowie z wykonawcą zapisu umożliwiającego odwołanie się do sądu powszechnego w przypadku braku akceptacji rozstrzygnięcia sądu arbitrażowego).
4. Zapoznanie Rady Miejskiej z aktualnym harmonogramem realizacji inwestycji ZUOK (stan obecny, przewidywany termin zakończenia i rozliczenia inwestycji, zagrożenia).
5. Informacja na temat wykorzystania dokapitalizowania spółki „Radkom”, przyznanego przez Radę Miejską.
6. Omówienie przyczyn wprowadzenia uchwały dotyczącej podwyżek cen za dostarczanie odpadów na wysypisko firmy „Radkom” i zaprezentowanie polityki cen firmy „Radkom” na przyszłość.
7. Dyskusja (w tym odpowiedzi na pytania).
8. Przyjęcie wniosku lub stanowiska.
Przewodniczący Rady Miejskiej Dariusz Wójcik