Urząd Miejski w Radomiu

Aktualnie znajdujesz się na:

Rejestr zmian

Metadane

Autor Opublikowane przez Data publikacji
Marzena Kędra 20.04.2021
Data Redaktor Akcja Zmiana
21.09.2021 08:48 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
21.09.2021 08:41 Rafał Kościuk
Kierownik referatu bezpieczeństwa i utrzymania sieci teleinformatycznej
publikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 78 Prezydenta Miasta Radomia o pozostawieniu karty adresowej zabytku w gminnej ewidencji zabytków.
21.09.2021 08:17 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 2 Prezydenta Miasta Radomia o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
21.09.2021 08:16 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
20.04.2021 16:29 Marzena Kędra
Kierownik Biura
publikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 2 Prezydenta Miasta Radomia o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
20.04.2021 16:28 Marzena Kędra
Kierownik Biura
skasowanie
Dokument: Dotyczy zabytku położonego przy ul. Żytniej 5A (nr karty GEZ 728/1671)
Kategoria: Wyłączenia kart adresowych obiektów
20.04.2021 16:27 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 2 Prezydenta Miasta Radomia o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
20.04.2021 16:27 Marzena Kędra
Kierownik Biura
publikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 2
20.04.2021 16:16 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
Załącznik: Zawiadomienie nr 2 Prezydenta Miasta Radomia o zamiarze wyłączenia karty adresowej zabytku z gminnej ewidencji zabytków
20.04.2021 16:16 Marzena Kędra
Kierownik Biura
modyfikacja
20.04.2021 16:16 Marzena Kędra
Kierownik Biura
publikacja
20.04.2021 15:56 Marzena Kędra
Kierownik Biura
publikacja
do góry