Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę switchy w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

ODPOWIEDZI NA PYTANIA. Nowy termin składania ofert do dnia 01.12.2022 r. do godz. 09:00. Pełna dokumentacja dot. prowadzonego postępowania znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/690367

Metadane

Data publikacji : 28.11.2022
Data modyfikacji : 28.11.2022
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Aneta Ćwiklińska Biuro Zamówień Publicznych
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Kotowska Biuro Zamówień Publicznych
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Kotowska

Opcje strony

do góry