Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych (prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp)

Termin składania ofert do dnia 19.08.2021 r. do godz. 10:00. Pełna dokumentacja dot. prowadzonego postępowania znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/493281

Metadane

Data publikacji : 11.08.2021
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Emilia Faryna Biuro Zamówień Publicznych
Osoba udostępniająca informację:
Emilia Faryna Biuro Zamówień Publicznych

Opcje strony

do góry