Poświadczanie legalności pozyskania drewna z lasu
Poświadczanie legalności pozyskania drewna z lasu
Art. 14 a ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (t.j. Dz.U. 2023.1356 ze zm.)
III. Opłaty:
Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do pełnomocnictwa z informacją jakiej dotyczy sprawy. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w opłatomacie Urzędu Miejskiego (parter) lub na rachunek bankowy Gminy Miasta Radomia: Bank PEKAO S.A. II Oddział
IV. Miejsce pobrania/złożenia dokumentów: Biuro Obsługi Mieszkańca - ul. Kilińskiego 30, pok. 19 V. Forma załatwienia sprawy: Ocechowanie pozyskanego drewna i wydanie świadectwa legalności pozyskania drewna. Vi. Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie po zawiadomieniu przez właściciela lasu o pozyskaniu drewna. Vi. Tryb odwoławczy: Nie podlega. VII. Uwagi:
VIII. Prowadzący sprawę: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa – Referat Zieleni i Rolnictwa pok. 316, tel. 48 36 20 704 |
KLAUZULA INFORMACYJNA
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pana Mateusza Szczypior Kierownika Biura Danych Osobowych z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail:
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- niezbędnym do zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa w zakresie realizacji zadań i ich kontroli dotyczących gospodarki leśnej w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa, zlecania wykonania uproszczonych planów urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, w tym stanowiących własność osób fizycznych.
- Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy:
- art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze),
- obowiązek prawny wynikający z art. 5 ust. 1 pkt 2, art. 13 ust. 3 pkt 2,
art. 14a ust. 3, art. 19 ust. 2 i 3, art. 23 ust. 4, art. 24 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn. Dz. U. 2023, poz. 1356 ze zm.) - obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)
- obowiązek prawny wynikający z art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych – obowiązek zarchiwizowania sprawy
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w szczególności:
- służby; organy administracji publicznej; państwowe i samorządowe
jednostki organizacyjne oraz inne podmioty – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych - podmioty upoważnione do przetwarzania danych na podstawie umów zawartych z Gminą Miasta Radomia.
- dla 6163 i 6164 kategoria archiwalna BE10, po 10 latach akta poddawane są ekspertyzie archiwum państwowego w wyniku której są przekwalifikowywane na kategorię archiwalną A lub brakowane.
- dla 6162 kategoria archiwalna A, po 25 latach akta przekazywane są do archiwum państwowego.
- Posiada Pani/Pan następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do treści swoich danych
- prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; proszę o kontakt z Inspektorem danych Osobowych w celu uzyskania wyjaśnień oraz ma Pan/Pani prawo do powiadomienia o naruszeniu przepisów Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie uniemożliwienie Administratorowi wykonania nałożonego ustawami obowiązku określonego w pkt 3.