Zgłoszenie rozbiórki
Podstawa prawna:
Art. 31 ust. 1 i 2, w zw. z ust. 1d ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane
Wymagane dokumenty:
- Zgoda właściciela obiektu.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania inwestora opłacone zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546, z późn. zm.) – jeżeli inwestor działa przez pełnomocnika.
- Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej – jeżeli obowiązek uiszczenia takiej opłaty wynika z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
- Inne (wymagane przepisami prawa).
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Mieszkańca, ul. Kilińskiego 30, parter pok. 19
Opłaty:
zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2016 o opłacie skarbowej
Termin załatwienia sprawy:
21 dni
Uwagi i informacje:
Biuro Obsługi Mieszkańca - tel. 48 36-20-177; 48 36-20-178
Sprawy prowadzi:
Referat Urbanistyki i Architektury I i II
Referat Infrastruktury
Kierownicy Referatu:
Pokój Nr 222, 223