Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki zgodnie z obowiązującymi planami.
Podstawa prawna:
Ustawa z 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
plan zagospodarowania przestrzennego dla wskazanego przez Inwestora terenu.
Wymagane dokumenty:
1. wniosek (do pobrania w BOM) zawierający numer, arkusz, obręb i dokładny adres działki
2. 1 egzemplarz mapy zasadniczej w skali 1:500 z zaznaczonymi granicami terenu objętego wnioskiem.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Mieszkańca, ul. Kilińskiego 30, parter , pok. Nr 19
tel. 48 36-20-177, 48 36-20-178
Opłaty:
17 zł płatne przy składaniu wniosku na konto:
Urząd Miejski w Radomiu, Wydział Budżetu i Podatków,
Bank: PEKAO SA II O/Radom
Konto: 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
Termin załatwienia sprawy:
7 dni - zaświadczenie
Forma załatwienia sprawy:
zaświadczenie
Sprawy prowadzi:
Referat Urbanistyki i Architektury I i II