Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Podstawa prawna
Art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Wymagane dokumenty:
- wniosek inwestora,
- oświadczenie strony, na rzecz której została wydana decyzja o warunkach zabudowy o wyrażeniu zgody na przeniesienie decyzji,
- oświadczenie podmiotu wstępującego w miejsce dotychczasowego inwestora, że przyjmuje wszystkie warunki zawarte w wydanej decyzji o warunkach zabudowy,
- kopia decyzji o warunkach zabudowy,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. nr 225, poz. 1635 z późn. zmianami)
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Mieszkańca, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. 19 - parter, Radom
tel. 48 36-20-177, 48 36-20-178
Opłaty:
56 zł - opłata skarbowa
Konto:
Opłatę skarbową należy wnosić na rachunek bankowy:
Pekao SA II Oddział w Radomiu
52124032591111001013406544
Opłatę można wnosić:
1. W każdym banku.
2. Na poczcie.
3. W specjalnie wyznaczonych punktach
- Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Zbrowskiego 106
- Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Toruńska 3
- Urząd Stanu Cywilnego, ul. Moniuszki 9 (sala toastów)
- Siedziba MZDiK, ul. Traugutta 30/33
- Sąd Okręgowy w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10
- Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Mazowieckiego 7
- Urząd Miejski w Radomiu, ul. Kilińskiego 30 (punkt bankowy, parter; dostępne także znaki opłaty skarbowej) oraz kasa Urzędu - III piętro
Bardzo prosimy o szczegółowy opis wpłaty na druku, ponieważ jest to podstawa jednoznacznej identyfikacji dokonanej opłaty ze sprawą, do której została wniesiona.
Termin załatwienia sprawy:
30 dni
Forma załatwienia sprawy:
decyzja
Tryb odwoławczy:
do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Radomia. Odwołanie należy złożyć w BOM - ul. Jana Kilińskiego 30, pok. 19