symbol BAG
Biuro Administracyjno-Gospodarcze
kierownik Jan Gniadek
pok. 109, tel. (48) 36 20 733
e-mail: bag@umradom.pl
1. przygotowywanie projektów aktów wewnętrznych dotyczących prawidłowej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
2. administrowanie budynkami będącymi w dyspozycji Urzędu Miejskiego oraz ich eksploatowanie;
3. prowadzenie budżetu Biura, w tym przygotowywanie prognozy dochodów i wydatków, prowadzenie ewidencji
wydatków, sporządzanie sprawozdań finansowych;
4. sporządzanie i prowadzenie umów z najemcami i użytkownikami pomieszczeń biurowych Urzędu;
5. prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od posiadanego mienia i prowadzonej
działalności, ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń komunikacyjnych;
6. prowadzenie gospodarki materiałowej w tym planowanie, zakup, magazynowanie i wydawanie materiałów,
druków i wyposażenia;
7. prowadzenie prenumeraty i ewidencji prasy, wydawnictw i publikacji dla potrzeb Urzędu;
8. prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych Urzędu Miejskiego w tym nanoszenie
wszelkich zmian oraz uzgadnianie stanów z komórkami organizacyjnymi Urzędu;
9. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w tym zamawianie, przygotowanie oraz wydawanie druków
osobom upoważnionym;
10. gospodarowanie taborem samochodowym Urzędu Miejskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców
i rozliczanie zużycia paliwa;
11. przygotowanie, prowadzenie ewidencji I rozliczanie umów dotyczących używania samochodów prywatnych
do celów służbowych pracowników Urzędu oraz przygotowanie I ewidencjonowanie umów kierowników
gminnych jednostek organizacyjnych;
12. prowadzenie Archiwum Zakładowego Urzędu w tym archiwum zlikwidowanych miejskich jednostek
organizacyjnych zgodnie z instrukcją archiwalną;
13. nadzór i koordynacja zadań z zakresu stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego
wykazu akt;
14. prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
15. współpraca z zakładowymi organizacjami związkowymi w zakresie uzgadniania projektów aktów wewnętrznych
dotyczących prawidłowej organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz funkcjonowania Zakładowego Funduszu
Świadczeń Socjalnych;
16. koordynacja sprawozdawczości statystycznej Urzędu w formie elektronicznej;
17. współpraca ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
18. prowadzenie wykazu podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie
użyteczna, a także podmiotów na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne;
19. prowadzenie spraw z zakresu funkcjonowania biura rzeczy znalezionych;
20. prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi odbywanymi w Urzędzie Miejskim;
21. organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendów
oraz spisów powszechnych.