symbol Gd.
UWAGA
Celem usprawnienia obsługi interesantów Wydziału Geodezji, w zakresie składania wniosków o wypis/wypis i wyrys/ wyrys z ewidencji gruntów i budynków (FORMULARZ EGIB), wprowadzone zostaną następujące zmiany:
- Od dnia 27 lipca 2020r. składanie wniosków do Wydziału Geodezji w sprawie udostępnienia danych ewidencyjnych w formie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu
z ewidencji gruntów i budynków, będzie można składać BEZPOŚREDNIO
na stanowisku obsługi Biura Obsługi Mieszkańca (pok. 19, parter) bez konieczności ich umieszczania w urnach podawczych.
- Rejestracja wniosków odbywać się będzie w godzinach od 7:00-13:00
oraz 14:00-20:00.
- Osobisty odbiór dokumentów odbywać się będzie bezpośrednio w holu Urzędu przy ulicy Kilińskiego, w godzinach od 7:00-13:00 lub od 14:00-20:00 (w zależności od pracy na danej zmianie), po uprzednim telefonicznym kontakcie z pracownikiem Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji – tel. 36 20 705.
- W pozostałych przypadkach, dokumenty zostaną przesłane w formie tradycyjnej pocztą (na adres wskazany we wniosku) lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP (dla osób posiadających profil zaufany i składających wnioski
w formie elektronicznej).
- Mając na względzie bezpieczeństwo interesantów i pracowników Urzędu prosimy
o zachowanie bezpiecznych odległości, nie gromadzenie się w oczekiwaniu
na załatwienie sprawy oraz do stosowania indywidualnych środków ochrony (maseczka, rękawiczki).
Jednocześnie informujemy, iż w związku z przerwą w pracy Urzędu, w godzinach
od 13:00 do 14:00 - nie ma możliwości w tym czasie kontaktu telefonicznego
z pracownikami Wydziału.
Wydział Geodezji
z-ca dyrektora Łukasz Horwat
ul. Jana Kilińskiego 30
pok. 337, tel. (48) 36-20-714
fax. (48) 36 20 621
e-mail: geodezja@umradom.pl
Referat ds. Obsługi Nieruchomości
pok.317A, tel. (48) 36 20 567
pok. 317, tel. (48) 36 20 764
pok. 338, tel. (48) 36 20 320
Referat Ewidencji Gruntów
pok. 22, tel. (48) 36 20 243
pok. 23, tel. (48) 36 20 853
pok. 24, tel. (48) 36 20 568
pok. 25, tel. (48) 36 20 705
pok. 26, tel. (48) 36 20 831
pok. 29, tel. (48) 36 20 622
Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
pok. 38, tel. (48) 36 20 765
pok. 39, tel. (48) 36 20 564
pok. 41, tel. (48) 36 20 565
pok. 42, tel. (48) 36 20 420
pok. 37, tel. (48) 36 20 548
pok. 37A, tel. (48) 36 20 523
Pracownia Mapy Numerycznej
pok. 44, tel. (48) 36 20 452
tel. (48) 36 20 543
pok. 43, tel. (48) 36 20 712
Do zadań Wydziału należy:
1) formalno-techniczna obsługa wniosków oraz przygotowanie projektów uchwał w sprawie
nadania nazw obiektom miejskim,
2) ustalanie numerów porządkowych, wydawanie zaświadczeń,
3) zakładanie, prowadzenie i udostępnianie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (EMUiA),
4) prowadzenie postepowań w sprawach o zatwierdzenie projektów podziału nieruchomości,
5) prowadzenie postępowań w sprawach o rozgraniczenie nieruchomości,
2. W strukturze Wydziału funkcjonuje Geodeta Miejski podlegający bezpośrednio Zastępcy
Prezydenta.
3. Do zadań Geodety Miejskiego należy:
1) prowadzenie i udostępnianie zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego dla miasta
Radomia, w tym:
a) ewidencji gruntów i budynków (EGiB),
b) geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT),
c) gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
2) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, obejmujące zbiory danych przestrzennych
infrastruktury informacji przestrzennej dotyczące:
a) rejestru cen nieruchomości (RCN),
b) szczegółowych osnów geodezyjnych (BDSOG),
c) obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych
opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 (BDOT500)
3) tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych tworzonych
na podstawie odpowiednich zbiorów danych zawartych w bazach danych,
4) koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
5) zakładanie osnów szczegółowych,
6) ochrona znaków geodezyjnych,
7) weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych
i kartograficznych przekazanych przez wykonawców prac geodezyjnych.